Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

My Everyday Makeup Rutine

Príjemný sobotný večer prajem, :)


po 4 dňovej pauze sa vám znova ozývam. Škola nám už začala a ja som aj vlastne rada. Síce sa neteším na všetky tie písomky,ústne skúšania a fakt, že na jar mám robiť skúšky na gymnázium. Preto sa idem teraz len šprtať a šprtať, aby som mala čo najlepší priemer. Ale dosť o škole. Dnes som sa rozhodla ( po dlhom váhaní) napísať článok My Everyday Makeup Rutine. Keďže mám/e nového triedneho ktorí nás už bere ako skoro dospelých, tak nám dovolil sa líčiť, ale zase nemôžeme chodiť zmachlené, čo si myslím, že by ani jedna z nás nedokázala, ale kto vie. :D Takže do školy sa každý deň líčim, aj keď sa mi ráno nechce vstávať o 6:45 . Dnes vám teda predstavím produkty, ktoré na moje líčenie používam + nakoniec vám sem pridám aj sumu, koľko stojí môj makeup. Existuje TAG na tento druh článku, ale TAG sa mi robiť nechcelo, takže som si to takto spojila. :) 


Oči 




Špirála Studio Lash Miss Sporty

Túto špirálu používam na koniec, keď chcem aby moje mihalnice boli tmavšie, výraznejšie. Vďaka kartáčiku na mihalnice nanesie dosť farby a mihalnice sú potom zvýraznené. Za jedinú nevýhodu pokladám to, že niekedy mi mihalnice zlepí, preto je ich treba prečesať hrebienkom, o ktorom neskôr. 

Špriála Press Volume AQUA Gabriella Salvete

Túto špirálu používam len niekedy, podľa toho či chcem mať mihalnice čierne, ale nie moc. Taktiež hu používam najmä cez letné,horúce dni, ktoré boli tento týždeň u nás na dennom poriadku. Ak by niekoho špirála zaujala, robila som na ňu recenziu, ktorú nájdete tu.  


Špirála Hyper Stretol XL Oriflame

Táto špirála tvorí základ líčenia mojích očí. Používam hu každý deň a je to prvá špirála ktorú na mihalnice nanášať. Milujem hu,  pretože mojím mihalniciam dáva dĺžku, objem a nezlepuje. Je to moja top špirála, ktorú každému odporúčam. Ak by mal niekto záujem,  recenziu nájdete tu

Ceruzka na oči smooth DEFINER Avon

Posledným kozmetickým produktom ktorí som sem zaradila je ceruzka na oči. Nepoužívam hu pod dolné viečko, ale používam hu na horné viečko ale pod okom, tam kde rastú mihalnice. Prečo? Pretože po použití je oko nádherne zvýraznené a väčšie. Ceruzka je vysúvateľná, takže sa nemusím starať o strúhanie. 

Prečesávatko a klieštiky na mihalnice 

Do líčenia som zahrnula aj pomocníkov, ktorí mi pomáhajú pri líčení. Prvým je Prečesávatko, ktorím prečešem mihalnice, takže nie sú zlepené. Zoženiete ho v Oriflame. Druhým si klieštiky na mihalnice, ktorými si mihalnice výtočím tak, aby nebolo vidno že sú vytýčené. Trik je v tom, že ich treba vytočiť v polke alebo až na konci. Vtedy sú mihalnice vytočené a vyzerajú prirodzené. Kúpila som ich v DM drogérií, od značky Essence z limitovanej edícii. 

Tvár 


Na tvár použivam len korektor. Keď som bola u kozmetičky, tak mi povedala ze všetky BB Cream, makeupy a podobne škodia pleti. Ale povedala že na vyrážky odporúča len korektor a to tiež len ten, ktorý je dvojitý, ako tento. Ale tak či tak je najlepšie nechať vyrážky dýchať a nadávať na ne nič, ale sama kozmetička povedala že ak korektor tak jedine takýto. Tento korektor sa teda skladá z dvoch častí. Jeden je korektor a druhá je liečivá zelená už spomínaná časť, ktorá obsahuje výťažky z olejov čajovníka a rozmarínu. Ako prvá sa používa zelená časť, ktorá vyrážkam pomáha, lieči ich. Na to sa dáva už len korektor, teda ta druha časť na prekrytie tej zelenej, aby sme nechodili ako vodníčky. :D Zoženiete ho v Oriflame. 





Pery

Na pery používam len dve veci. Prvou vecou, teda skôr vecami sú vzorky na rúže. Vždy ku sviatku dostanem nejaké. Prvé štyri sú z Oriflame a posledný z Avonu. Chystám si kúpiť aj normálne rúže s normálnou veľkosťou. Keď na rúže nemám chuť, tak použijem jednoduchú mastičku resp. hojivý zázrak. Vlastním doma niekoľko a musím povedať že ich milujem. :) 



Koľko stojí môj každodenný makeup? 

Môj každodenný makeup stojí 35,23€. Wau! Takúto vysokú sumu som naozaj nečakala! Všetky ceny boli orientačné, takže nie je to úplne presne, pretože pamätať si co koľko stojí, či som to kupovala v zľave a podobne si myslím že je nad môj výkon. :D Majte sa a užite si koniec víkendu.  :) 


Komentáre

  1. Odpovede
    1. Korektor stoji okolo 6€, no teraz som ho už v katalógu nevidela, ale je nahradený novším. Sú si veľmi podobné dizajnom a účinky sú tie isté. :)

      Odstrániť
  2. Súhlasím, korektory sú na akné a vyrážky určite najlepšie, ale neviem si predstaviť, ako by to na mojej pleti vyzeralo, keďže korektor si nanášam len na vyrážky, asi by to vyzeralo dosť nerovnomerne, takže ja používam stále aj korektor aj make-up. Priznávam, že väčšina make-upov akné spôsobuje napriek tomu, že na obaloch píšu pravý opak, skrátka to tak je, pleť nemôže dýchať, dusí sa a a tým pádom sa póry upchávajú a sme zase doma. Našťastie Dermacol 24h Control mi akné nespôsobuje a ak aj, tak len vo veľmi výnimočných prípadoch.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som doteraz nespozorovala nejaké rozdiely. ☺ Je pravda že si tvár po nanesení korektoru vždy nanesiem púder. ☺

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…