Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Pet TAG

Ahojte,

dnes som sa po skoro 6 dňovej pauze znova ozvala. Keďže sa nám začal školský rok a s ním aj povinnosti, nie je už toľko času ako bývavalo minule, teda minulý rok a aj toto leto. Som už v 8 triede a keďže na jar mám robiť prijímačky na gymnázium, musím sa čo najviac sústrediť na školu, na učenie. Ale to neznamená že na blog prispievať nebudem, to veru nie, len to nebude tak často ako to bývavalo. 

V poslednej dobe som stratila "múzu" na vymýšľanie článkov. Chcela som spraviť recenzie na pár výrobkov, ale keďže doma nemám nič nového z kozmetiky, nevyšlo mi to. A keďže tu dlho nebol TAG, tak som sa rozhodla že dnes ho spravím. Bude sa jednať o Pet TAG, ako ste už mohli zistiť z nadpisu. :)


Tag mám z tejto stránky. 

* Obrázky sú moje vlastné *





1. Jaké je plemeno? 


 - Je to yorkshirský teriér. 

2. Jaké má tvúj mazlík jméno?

Borko. :)

3. Jak k jménu přišel?

Meno mu dával ocino. Keď som sa ho pýtala ako na jeho meno prišiel povedal mi, že sa mu to meno hodilo. 

4. Je to holčička nebo klučina? 

Je to chalan. 

5. Jak dlouho svého mazlíčka máš?

Dostala som ho na Vianoce 25.12.2011 , čiže za chvíľu to budú tri roky. ♥ 

6. Jak si k svému mazlíčkovi přišla?

Strašne moc som chcela psíka. Kým som ho nemala, hrala som sa že ho mám, teda mala som imanigárneho psa, o ktorého som sa starala. Vtedy som mala asi 10-11 možno 12 rokov. Mojí rodičia mi vraveli že psa do bytu nechcú, budú mať samé chlpy a tak, určite mnohí z vás ktorým rodičia tiež nechcú kúpiť psa tú vetu poznáte. :) No ja som sa nevzdávala. Na internete som hľadala plemená psov a našla som jedného, ktorý nemá chlpy ale vlasy, teda yorkshira. Ukázala som ho mamine a tá povedala že je zlatý. Tak som si začala na Bazoše pozerať inzeráty na psov resp. šteniatka. Keď som si už nejakého našla tak som mu musela zavolať ( príkaz maminy). Prvýkrát ma ujo odmietol ževraj sa s deťmi nerozpráva, že mu má zavolať dospelí. Vtedy som už vedela že to nebude ten typ majiteľa, od ktorého by som šteniatko chcela. Druhýkrát som ale našla nádhernýé šteniatka od jedného majiteľa. Strašne sa mi páčil dátum narodenia. Bolo to 11.11.2011. Čarovný dátum.♥ Túto ponuku som ukázala mamine a povedala nech tomu majiteľovi zavolám. Zavolala som mu a on sa so mnou milo rozprával, povedal mi všetko čo som vedieť chcela, s krátka bol to ten typ majiteľa od ktoréh viem že je spoľahlivý a milý, nie ako majiteľ číslo 1. Maminu to, že som tomu ujovi volala a pozisťovala informácie tak dojalo, že presvedčila ocina aby mi toho psíka kúpili. Ja som nemala o ničom ani šajnu, pretože mi stále vraveli nie. Na Vianoce, teda 25.12 som ho dostala pod stromčekom v obalenej krabici. Do Vianoc sa mi o neho starali krstná a ujo a za to im môžem veľmi ďakovať. A to isté plati aj pre rodičov.♥  




7. Jak starý je tvúj miláček? 

Teraz má dva roky, onedlho bude mať tri. :) 

8. Jaké vlastnosti má tvuj miláček? 

Sme si veľmi podobný. 

9. Co pro tebe tvuj miláček znamená? 

Všetko.❤

10. Jaké ma tvuj mazlíček přezdivky?

Bolo,  Borinka, Ňufáčik, Macko, Boris (keď ma nahnevá :D). 

11. Kde tvuj mazlíček pobývá?


Nie som si celkom istá významom vety, preto to budem brať ako otázku kde môj pes má svoj pelech. Borko má pelech pri skrini v chodbe, ale taktiež v kuchyni pri stene, kde má taký vankúš. Taktiež rád spáva na gauči, papučiach, topánkach a rohožke.


U babky :) 


12. Chodíš nebo bys chtěla chodit se svým mazlíčkem na výstavy?

Nechodím a ani nechcem. Podľa mňa je to pre tie psy maximálne nepohodlné, keď majú chodiť v kostýmoch, s nalakovanými pazúrmi, s copíkmi a podobne. :)

13. Máš občas pocit, že je to uplný magor? 

Ano, po mne. :D

14. Zničil už niečo?

Ano keď bol malý, tak nám ocikával nábytok, posteľ ( tú moju ),chladničku, koberce. Našťastie to bolo predtým než sme prerábali byt, takže to nebolo až tak hrozné až na to čistenie. :)


15. Co se vám spoločně přihodilo výnimočného?

V ten deň keď som ho dostala som si dala jeho krabicu ku posteli a ani neviem ako, vyliezol z nej a ľahol si a pritúlil sa ku mne a tak zaspal.♥ Samozrejme zážitkov máme veľa, ale tento sa mi veľmi páči. :) 

Mám ešte jedného psa, ale ktorý nie je môj. Volá sa Miki a  je to  pes môjho zosnulého suseda u babky na dedine, o ktorého sa starám keď tam som. ♥ 


Miki ♥ 



Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…