Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Detské mydlo. Prečo a Načo?

Príjemný sobotný večer prajem, 

dnes som sa rozhodla napísať článok o detskom mydle. Predtým než začnem, rada by som spomenula že som začala behať a cvičiť. Po dvoch motivačných článkoch o fitness som sa k tomu dokopala aj ja. Síce nebehám v kuse, ale behám a to je dôležité. Však som len na začiatku tak nemôžem hneď ubehnúť v kuse napríklad 15 minút. Striedam to s behom a chodením a zatiaľ mi to ide. Začala som dnes takže neskôršie ak s tým neseknem, čo dúfam že nie, tak sa môžete tešiť na článok. 

Keďže máme v pondelok voľno, čo znamená že máme predĺžený víkend, chcela by som napísať každý deň jeden článok, takže dúfam že sa mi to podarí. Ale teraz už k dnešnému článku. 


Ako ste z názvu mohli zistiť, dnes sa budem venovať detskému mydlu. Cez prázdniny som bola u kozmetičky, (článok nájdete tu) ktorá mi poradila aj detské mydlo. Možno sa pýtate prečo práve detské mydlo. Odpoveď sa dozviete za chvíľu. :) 

Detské mydlo používajú hlavne novorodenci a malé deti, ktoré majú ešte citlivú detskú pokožku. Zvyčajne sa používa najmä preto, lebo neobsahuje žiadne dráždivé látky, čo je pre detskú pokožku to najideálnejšie. 

Používam ho hlavne večer, keď sa odlíčim, ale niekedy aj ráno keď stíham. Stačí ho len potrepať a naniesť na tvár krúživými pohybmi. Hneď po nanesení ho treba zmyť. Pleť mam po ňom jemnú, vyčistenú a nepodráždenú. 

Tento týždeň som si nedávala na tvár korektor , o ktorom som písala tu. Síce som mala malinké červené pupiaky na nose, ale kašľala som na to. Používala som len detské mydlo + špirálu. Potom už len krém na tvár, o ktorom som rozprávala tu, ktorý je určený na suchú pokožku. Musím povedať, že mi naozaj veľmi pomohol, takže ak máte suchú pleť, určite odporúčam vyskúšať, aj keď ťa cena je trosku vyššia. Ale späť k tomu co som chcela napísať. Okrem špirály, krému a detského mydla som nič nepoužívala a pre mňa po par dňoch nastalo veľké prekvapenie. Moja pleť sa zlepšila, a tým myslím to, že mi tie moje červené malinké pupiaky zmizli. Áno, čítate správne. Ostala som veľmi prekvapená, pretože som to vôbec nečakala, a už vôbec nie od detského mydla. Používam ho stále, len včera som zabudla, ale v poslednej dobe sa mi nespravili žiadne 'jebaky'. Samozrejme pleť nemám úplne čistú, čierne bodky mam stále, ale sú menej viditeľné, a malinké pupiaky mám stále, ale aj napriek tomu môžem povedať že je to oveľa lepšie než predtým. 

Ja používam detské mydlo od značky Bupi. 




Nakoniec vám sem napíšem témy, na ktoré môžete čakať článok, resp. chcem spraviť článok. 


  • Sérum na mihalnce
  • What is in my schoolbag? 
  • Ako si správne vytlačiť pupiaky a čierne bodky? 

Komentáre

  1. Veru aj ja som už vymenila čistiace gély za mydlá, konkrétne používa mydlo Dove a ten rozdiel stavu pleti je úžasný, najbližšie určite skúsim aj detské mydlo. Každopádne sa mi už takmer vôbec netvoria nové vyrážky, ale tie moje červené fliačiky po nich tie sú tam stále, na tie som zatiaľ nenašla nič čo by poriadne zaberalo, ale nevzdávam to.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím ☺ ale takisto je dôležité dopriať si aspoň raz za mesiac nejaký ten peeling na odumreté kožné bunky. ☺

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…