Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Sérum na mihalnice Hyper Stretch


Príjemné koniec stredy vám prajem


tento článok mal byť cez víkend ( v nedeľu), ale kvôli nedostatku času som to nestihla čo je mi dosť ľúto. Neviem ako vy, ale my máme teraz v škole toho vyše hlavy, našťastie to ešte ako tak stíham. Celý týždeň si opakujeme na vstupné písomky z hlavných predmetov, teda z matematiky, slovenčiny a angličtiny. Angličtinu sme písali dnes, a zajtra budem možno vedieť výsledky, tak mi držte palce. :) Matematiku a slovenčinu píšeme až nabudúci týždeň, takže celý víkend v knihách. A z ostatných predmetov ako je napríklad chémia sme začali hneď v najvyššej rýchlosti, lebo podľa chemikárky máme toho veľa a za jednu hodiny týždenne nestihneme prebrať celú učebnicu. Úprimne som zvedavá či hu stihneme a či nie, ako aj učebnice z biológie a geografie. 

V poslednej dobe som sa začala viacej hýbať. Začala som behávať,( aj keď nie pravidelne kvôli nedostatku času), posilovať brucho a začínam resp. začnem posilovať nohy. Ak budu viditeľné nejaké zmeny, môžete potom očakávať fit článok. A teraz, keď už som sa vám "vyspovedala", prejdeme na tému dnešného článku. :) 




Dnes to  teda bude o séru na mihalnice. Kupovala som ho dakedy v marci - apríli z Oriflame. Určite ste už všetky počuli o sérum na mihalnice Relash. Bohužiaľ toto sérum sa dá používať až od 18,takže u mňa to neprichádzalo do úvahy. Preto, keď som zazrela sérum na mihalnice v Oriflame Katalógu, potešila som sa a samozrejme ihneď som si ho objednala. 

Zo svojími mihalnicami som bola spokojná, ale aj napriek tomu som ich chcela mať dlhšie a hustejšie.  Testovala som ho cez dva mesiace  a za ten čas som si na neho vytvorila názor, o ktorý sa s vami teraz podelím. 


Ospravedlňuje sa za zlú kvalitu fotky séra, keďže fotka bola fotená večer. 





Čo výrobok sľubuje? 
Inovatívne sérum na predĺženie, zhustenie a posilnenie mihalníc. S vysokým obsahom vyživujúceho komplexu Pro-Long™, ktorý predlžuje mihalnice a napomáha ich rastu. Priehľadné zloženie. Oftalmologicky testované. "

Ako som už spomínala vyššie, medzi bloggerkami nad 18 rokov je veľmi populárne sérum na mihalnice od značky Relash. Neskúšala som ho a asi si ešte počkám kým ho budem môcť vyskúšať. Pri prezeraní katalogz Oriflame som narazila na toto sérum a povedala om si však prečo to nevyskúšať za takú smiešnu cenu. Cena bolo cez 2 eurá, maximálne 2,50 , pretože bol v zľave. 

Moje mihalnice vždy boli jemné, stredne husté a slabo/stredne vytočené. Dolné mihalnice boli v katastrofálnom stave, keďže vo vonkajšom kútiku očí mám mihalnice strašne malinké a smerom ku vnútornému kútiky sa zväčšujú. 

Sérum na mihalnice som nanášala vždy večer, ale mala som aj dni, keď som ho na mihalnice nanášala aj cez deň. Vždy som si mihalnice prečesala "prečesávatkom",(ak by niekto nevedel čo tým myslím, alebo čo to je, tak som ho spomínala v tomto článku), potom naniesla sérum  a následne s  mihalnicami nič nerobila. 

Sérum sa nachádza v 3,5 ml fľaštičke, ktoré má tmavozeleno - strieborné prevedenie. Nanáša sa umelými štetinami. Zo začiatku sa mi na ne nabralo strašne veľa séra, ale po čase sa toho nachádzalo na štetinách primerane. Sérum je takej bielej farby. 

Musím povedať, že výsledok som neočakávala žiadny. Však sérum za 2 eurá, niekto si môže myslieť že to môže byť len reklamný ťah, pričom si zúfalé ženy, ktoré chcú mať dlhé,husté mihalnice , povedia že tak to vyskúšam však za pokus nič nedám a k tomu tá cena, oveľa lepšia než u Relash ( ak by niekoho zaujímala cena Relash séra, stojí to okolo 60 eur a vyššie). Uprimne povedané, ja som si tiež myslela že mi to nepomôže. No opak bol pravdou. Už po týždni som zbadala viditeľné výsledky. Moje mihalnice boli viditeľne dlhšie a začali aj menej vypadávať, čo mihalnice mali vo zvyku každý jeden deň. Postupom času mi mihalnice začali tmavnúť, ale konce mám stále skoro neviditeľné, takže sa môže stať že to na fotkách výsledok neuvidíte. Teraz mam mihalnice oveľa dlhšie (čo som si všimla hlavne v hornom vnútornom kútiku oka, kde som mala mihalnice veľmi krátke a teraz sú o také 2mm dlhšie) , tmavšie, na dotyk hrubšie a aj viac vytočené. Moje dolné mini mihalnice sa taktiež o niečo predĺžili. 
Nakoniec vám sem pridám fotky, pred a po. 
PRED
PO


Celkovo musím povedať že sérum na mihalnice ma milo prekvapilo. Mihalnice mi predĺžilo, zhustilo, spravilo tmavšie a hrubšie. Myslím si že za tu fakt primitívne cenu to stoji za ti vyskúšať. Aj keď čo sadne mne nemusí sadnúť vám. Prednedávnom so čítala blog jednej bloggerky, ktorá napísala že sérum s jej mihalnice mi neurobilo nič. 

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…