Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

September New In

Príjemný pondelkový večer prajem, :) 

september prebehol ako voda, a ja som si pre vás pripravila moje septembrové new in, ale ešte skôr než začnem,  chcela by som sa vám zase vypísať so svojimi myšlienkami, starosťami a podobnými vecami, však už to poznáte. :) 


Možno ste si všimli, že som si "znova" zmenila dizajn. Neviem prečo, ale po čase mi prišiel na mňa moc "vymakaný". Spokojná som s ním bola, ale proste nebola som to ja a to mi vadilo. Teraz mám vytvorenú svoju vlastnú šablónu a som s ňou spokojná, aj keď nie je taká profesionálna ako tá ktorú mi robil Dominik. 

Strašne dlho tu nebol článok, čo ma samozrejme mrzí, ale stále si zvykám na to že musím chodiť do školy a že to už nie je také aké bolo cez prázdniny, kedy som spala do 10 - 11  a bola som šťastná. A k tomu všetkému aj rozvrh a krúžky. Je to dosť náročné, ale posnažím sa vám sem prispievať aspoň raz za týždeň.  

Strašne moc som sa tešila na toto jesenné obdobie, kedy fotky vyzerajú priam úžasne a s lístím a dakde v prírode už ani nehovorím. Bohužiaľ ochorela som ( kašlem, nádcha, zmeny teplôt, bolesť brucha), tak ako skoro všetci z môjho okolia. Takže vyzerám asi tak že dýcham ústami a nie nosom,nos a aj priestor pod nosom mám celý vyšúchaný a sčervenený od sňakania a k tomu všetkému som aj bledá takže mi vydno všetky pupiaky ktoré sa mi za ten čas spravili a o herpese ani nehovorím. Takže outfity padajú, ale určite keď vyzdraviem tak pôjdem nejaké nafotiť a aj do zásoby, keby sa niečo náhodou stalo. :) 










Tak a teraz keď som sa vám už vyspovedala, môžeme prejsť k New In, na ktorý asi tak dlho čakáte. :D 

Musím uznať že v poslednej dobe, resp. v mesiacoch toho nakupujem celkom dosť. Preto, za každú novú vec ďakujem svojím rodičom ktorých nadovšetko ľúbim a nie, nie je to kvôli veciam. 






Tie ktoré ste zaregistrované v Takko Fashion ako VIP zákazníčky, tak určite viete že v Takku sú teraz výpredaje a tie, ktoré ste tie VIP zákazníčky, tak vám určite prišli kartičky s nálepkami so zľavami. ( Zľava platí len do ZAJTRA, 30.9!!).Také niečo prišlo aj mne, tak sme sa tam s maminou boli pozrieť. Musím uznať, že sme nakúpili dosť výhodne. Pri každom kúsku oblečenia, ktoré vidíte na obrázku sme cez 3-4 a viac eura ušetrili. Pri tomto výpredaji som si kúpila čierny sveter s bielym srdiečkom, ktorý upútal moju pozornosť na seba už z diaľky. Normálna cena je  13,99 eur. Ďalej tu máme čiernu,lesklú budnu na zimu. Bola vo viacerých farbách(presnejšie to boli čierna,zelená a biela), no nakoniec som sa rozhodla pre čiernu. Normálna cena je 29,99 eur.  Keďže mám málo mikín ( mám iba 2-3),tak som sa rozhodla že si kúpim nejakú do zásoby. Do oka mi padla táto, ktorá sa mi zdá jednoduchá a tá farba je proste zlatučká. Normálne stojí 13,99 eur.  Posledným kúskom  z obrázka je jednoduché čierne tričko s krátkym rukávom. Normálne stojí 4,99 eur. 







Pri Takku ešte ostaneme. Keďže mojím veľkým snom bolo mať šál ktorý je v celku a jednoducho sa obmotá na krk, tak mi ho moja mamina "ulovila" za 0,99 eur každý. Normálna cena bola 9,49 eur. Mamina ho ulovila ráno a poobede, keď sme tam išli, už ich tam nemali. Ani sa nečudujem, však za tú cenu. Kúpila mi obidve farby ktoré na výber boli, čiže čierna a biela.  Poslednými kúskami sú dve podprsenky, na ktoré som tiež použila žľavu, keďže moje sú v stavu "rosypse". Ich normálna cena je 4,99 eur. 










Posledným kúskom ktorý som v Takku ulovila sú tieto okuliare. Neviem prečo, ale kúpila som si ich. Musím uznať že som menší manijak na okuliare. Vlastním 7 okuliarov aj s tymito, čo si myslím že je dosť. :D  Páči sa mi na jich ten tigrovaný vzor, asi aj preto som si ich kúpila. Vyšli ma znova na 0,99 centov zo 4,99 eur.  









Poslednými vecami sú slúchatká, sprchový gél a púder. Neviem či som jediná ktorej sa tak rýchlo kazia slúchatká. Moj rekord toho, koľko mi vydržali slúchatká sú najviac 3-4 mesiace. No čo už.  Mamina mi kúpila tieto krásne neonovo rúžové slúchatká a stáli okolo 3 eur. Sprchový gél som začala používať prednedávnom. Je to od značky Oriflame( však ako inak ). Vôňa je príjemná, svieža. Jedinú nevýhodu považujem horšie zatváranie, ktoré má. Zatvárať ho treba s väčšou silou a niekedy sa až bojím že zatváranie odtrhnem. Cena je do 4 eur. Púder som si kúpila vďaka kamarátke, ktorá púder začala používať a nejak to chytilo aj mňa. Páči sa mi ako mám potom hebkú pokožku a aj to že mi zakryje pár nedostatkov. Stojí 2,49 eur a nájdete ho v každom dm-ku a aj obchode kde majú regál s Miss Sporty. V blízkej budúcnosti môžete očakávať recenziu. 


Majte sá. ♥

Komentáre

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…