Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Recenzia: So Matte Perfect Stay

Príjemné piatočné popoludnie prajem, :)

už od stredy som odpísaná na ležanie v posteli,spania,  bratia antibiotik a liečení sa. Nie je to nič moc vzhľadom na to, že treba doberať učivo prebraté v škole. Ale  plusom choroby je dostatok času.  Už som stihla prečítať jednu celú knihu za jeden deň, taktiež som stihla prečítať aj iné blogy a dokonca si aj upratať stolík. Takže na to, že som doma 3 dni, stihla som toho celkom dosť. Včera mi dokonca prišla jedná vec, ale aká to vám nepoviem, bude to také prekvapenie. 

Dnes som sa rozhodla pre recenziu na púder So Matte Perfect Stay od Miss Sporty.  Neviem prečo, ale strašne moc som si túžila kúpiť púder. Možno to bude tým momentom, keď som sa dotkla kamarátkinej tvári a na dotyk bola taká hladučká. :D 






V dm-drogérií som sa rozhodla pre púder od značky Miss Sporty, pretože je cenovo 
dostupná. Zaujal ma na prvý pohľad, hlavne svojou výraznou rúžovou farbou. Balenie pôsobí jednoducho, zaujímavo a dievčensky.  Na zadnej strane nájdete odtieň ( ja mám 001 Light, čo je najsvetlejší ), pár viet ohľadom púdru v angličtine a doba spotreby.Oceňujem nápis Miss Sporty v púdry, vďaka čomu púder vyzerá luxusnejšie. Vo vnútri nájdeme samotný púder so špongiou a zrkadlom, takže nie je problém upraviť sa aj v meste.   Je vhodný na každý typ pleti. 





"Púder by mal vytvárať prirodzenú matnú pleť, dokonale absorbovať prebytočnú vlhkosť a kryť drobné nerovnosti."  


Výdrž púdru je podľa mňa skvelá. Nanášala som ho ráno okolo 7 hodiny a vydržal mi tých 6-7 vyučovacích hodín, čo je 7-8 hodín. Púder sľubuje 10 hodín, čo si myslím že je prehnané. Dôležité je nedávať si ho veľa, pretože jednak to bude viditeľné a aj odtieň Light dokáže vytvoriť nepeknú "masku". Kamarátka si ho dávala tiež okolo 7 ráno, potom v škole po prvej hodine čo je okolo 8:30 a dopadlo to tak že bolo viditeľné že má na sebe púder ( dokonca to vyzeralo ako make - up ) a odtieň Light stmavol , takže mala tvár inej farby ako krk. 




Ako som už spomínala vyššie, pleť je po nanesení na dotyk strašne hladká. Krytie je priemerné. Začervenanie pleti,menšie vyrážky a  z časti kruhy pod očami .  Niekedy sa mi stalo, že mi vyrážku zvýraznil namiesto toho aby hu zakryl, čo ma dosť mrzelo. 




Celkovo púder hodnotím kladne, pretože má iba jeden mínus a to za to, že nedokáže na pleti zakryť niektoré vyrážky a čierne bodky. Za cenu 2,49 eur sa určite oplatí aspoň vyskúšať. Na výber máte z troch odtieňov, takže verím, že každá si nájde ten svoj . :) 

Majte sá.♥

Komentáre

  1. Ja mám evidentne úplne inú pleť ako ty :D lebo tento púder (tiež 001) mi na tvári robí oranžovú vrstvu, aj keď ho nanesiem sebemenšie množstvo. A tak isto, keď som sa riadila tvojou recenziou na detské mydlo, skončilo to katastrofálne - pleť sa mi rapídne zhoršila. :D Ale inak pekný článok :) len by si sa podľa mňa mohla viac rozpísať, aloe to je zase vec osoby, ja osobne mám radšej dlhšie články :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj no to ma veľmi mrzí :/. Ja mam suchu pleť, to mi povedala aj kozmetička. ☺ Vôbec nechápem prečo ti na tvári robí oranžovú vrstvu, keďže je vhodný pre všetky tipy pleti. Aj kamarátke sadol, ale ona si ho na tvár dávala veľa, preto jej to urobilo nepekne vzhľad. A to s tým mydlom vôbec nechápem, pretože mydlo ma slúžiť ako čistenie pleti bez rôznych látok ktoré nájdeš v iných veciach, preto sa s nou umývajú malé deti. Aj mne sa niekedy stane ze sa mi spravia vyrážky ale vždy to časom zmizne, byvavalo to tak na začiatku. Možno tvoja pleť na to ešte nie je zvyknutá ☺. A aj ja mam rada dlhé články, lenže k tomuto ma nenapadlo co iné písať :/. Ale mam pre vás pripravené prekvapenie, takže tam sa hádam rozpisem ☺

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…