Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Liebster Award TAG

Príjemné sobotné ráno prajem, :)

už aj mňa dostihol Liebster Award TAG.  Zatagovala ma blogerka Betka za čo sa jej chcem poďakovať. :) 




                                                                                  Zdroj: Internet
___________________________________________________________________

Pravidlá tohoto TAGu sú: 

1. Poďakuj sa blogerovi, ktorý ťa nominoval. 
2.  Napíš o sebe 11 faktov.
3.  Odpovedz na 11 otázok od nominovatela. 
4. Nominuj ďalších 11 blogerov.
5. Nominovaných kontaktuj. 



___________________________________________________________________

11 faktov o mne

  1. Volám sa Lea a preto sa aj môj blog volá Lea´s Beauty & Fashion Blog.
  2. Milujem knihy. Najmä toto jesenné čítanie pod dekou/perinou a s čajíkom v ruke. ♥
  3. Pred týmto blogom som mala jeden blog, ktorý bol na blog.sk a všetky články boli kopírované. 
  4. Milujem módu a kozmetiku,preto sa môj blog zameriava hlavne na tieto témy.
  5. V poslednej dobe ma strašne začalo baviť fotografovanie. ♥.♥ 
  6. Nemám obľúbenú farbu, ale strašne sa mi páčia farby zlatá,čierna,biela,šedá,modrá,hnedá,strieborná,béžová, vojenská zelená a slabučko rúžová. 
  7. Som strašne lenivý človek. 
  8. Nikdy som nevyskúšala Bubble Tea a v blízkej budúcnosti to chcem napraviť. 
  9. Milujem sa líčiť, ale neznášam sa odličovať. :D 
  10. Neznášam nakupovanie zimných topánok, pretože nikto nevymyslel taký druh topánok, ktoré sa mi páčia. Neznášam vysoké čižmy, pretože ma robia ešte menšou než som. Najradšej teda nosím niečo také oko sú tenisky. 
  11. Milujem Vianoce. Nie kvôli darčekom, ale kvôli tej vianočnej atmosfére, kedy sme celá rodina doma a spolu, kedy s babkami pečiem, kedy si byt ozdobujeme vianočnými výzdobami, keď nemusím chodiť do školy, kedy si pozerám vianočné rozprávky a som zababušená pod dekou a mnoho ďalšieho. ♥♥♥
___________________________________________________________________
Otázky od Betky :

1.  Čo rád/a robíš vo svojom voľnom čase?

- Rada čítam knihy a blogy, píšem na blog, nakupujem, oddychujem,fotografujem. 

2. Usmievaš sa často?

- Ano, skoro stále. :)

3. Čo máš na sebe najradšej? - aspoň 3 veci (neberie sa odpoveď nič)

- Moc som nepochopila tejto otázke, takže napíšem to v dvoch zmysloch. Ak myslíš čo na sebe rada nosím tak to  sú  chlapčenské veci ♥,rifle,legíny a tepláky,  svetre, tenisky, mikiny . Ak si to myslela ako čo mám na sebe najradšej tak to je zmysel pre humor, to že som neodbytná v niektorých veciach a že som z jednej časti pravdovravná .

4. Aké hodnoty si na ľuďoch najviac vážiš?

- Úprimnosť a  skromnosť. 

5. Aká by mala byť tvoja drahá polovička?

- Milý, láskavý, úprimný, mal by mať niečo v hlave, nemal by fajčiť, piť a brať drogy, nemal by to byť jeden z tých chalanov ktoré baby iba využívajú, mal by mať aspoň trošku vypracované brucho ( :D ) .

6. Čítaš knihy? Ak áno - prečo? Ak nie - prečo?

Ano čítam. Pretože ma to strašne baví, môžem si veci písané v knihe predstavovať ,vcítiť sa s postavou/ami . 

7. Máš nejaký vzor? Ak áno, prečo je práve on/ona tvojím vzorom?

- Nemám  jeden konkrétny vzor, ale berem si príklad zo svojej sesternice, z dievčat ktoré majú vypracované telo, vlastne sa dá povedať z ľudí, ktorí niečo dokázali. :)

8. Nadávaš? Páči sa ti ak niekto nadáva?

  - Závisí to hlavne od kolektívu v ktorom si, pretože ten ťa veľmi ovplyvňuje. Stane sa mi že raz za čas vypustím nejaké to slovíčko, ale to len keď ma niekto poriadne naštve alebo vystraší. Inakšie nie, nemám dôvod. :)

9. Aké sú podľa teba výhody slávy?

 - Peniaze.

10. Si učenlivý/á?

- Závisí to od toho, či sa chcem niečo naučiť. Ak sa chcem niečo naučiť tak áno, ale keď ma niekto núti sa niečo naučiť tak to nie. 

11. Si spoločenský človek, alebo presne naopak?

- Určite spoločenský. :) 

___________________________________________________________________
Otázky pre nominovaných: 

1. Ako si sa dostala k blogovaniu? Čo ťa k nemu viedlo?
2. Ktoré tri vlastnosti ťa najlepšie charakterizujú?
3. Čím by si chcela byť v budúcnosti?
4. V koľkých rokoch si sa začala líčiť? :)
5. Čo robíš vo voľnom čase?
6. Aká je tvoja najobľúbenejšia kniha?
7. Keby si mohla vo svete niečo zmeniť, čo by to bolo?
8. Baví ťa fotografovanie? :)
9.  Aké je tvoje obľúbené ročné obdobie?
10. Aký štýl obliekania sa ti páči? 
11. Máš alebo by si chcela tetovanie a piercing? 

___________________________________________________________________
 Nominujem: 

1. Bibu z blogu Everydayinspiration by bibi 
2.  Veroniku z blogu Beautiful while
3.  Dianu z blogu Diane grover
4.  Mariu z blogu Fashion blog by marie
5.  Orsylu z blogu Orsolya Ambrusova
6.  Katku z blogu Katerina Zuzanakova
7. Zuzku z blogu Suzzie-World
8. Corneliu z blogu The world by Cornelia
9.  Terezku z blogu Theresa Horan
10. Gabriellu z blogu Blog-de-la-licorne
11. Veroniku z blogu Veru-Life

___________________________________________________________________

Komentáre

  1. Krásny článok :) a tú 3. otázku som myslela v tom druhom zmysle :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…