Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Prekvapenie!! :)

Príjemné nedeľné popoludnie prajem, :) 

neviem ako u vás, ale u nás je teraz strašne krásne. Slniečko svieti, tráva je zelená a obloha je modrá. Som strašne vďačná za takéto počasie, a môj psík tiež, s ktorým sme sa vybrali na jeden okolitý kopec odkiaľ sme pozorovali naše mesto. :) Musím tam chodiť častejšie a nabudúce zobrať aj zrkadlovku a spraviť nejaké pekné fotky, pretože ten výhľad a okolitá príroda stoja za to. 

Keďže zajtra sa mi nechce ísť do školy, ale nie srandujem :D. Keďže som zajtra ešte doma, tak mam čas písať na blog namiesto učenia sa, čo mi prišlo celkom vhod. Dnes som sa rozhodla napísať vám o spomínanom prekvapení. 







Vo štvrtok (2.10.) mi poštárka priniesla balíček. Bola som z toho prekvapená, keďže som si nič neobjednávala. Keď som sa pozrela na obálku od koho to je, tak som sa veľmi potešila. :) Prišiel mi balíček od Yves Rocher, teda od firmy s ktorou spolupracujem. Tí, ktorý ešte o tejto firme nič nevedia, zhrniem vám tu niečo o nich. Yves Rocher je firma zaoberajúca sa bio kozmetikou. Snažia sa šetriť životné prostredie, začo ich oceňujem. Výrobky si môžete objednať cez e-shop ale aj v kamenných predajniach. Viac som o nich písala v prvom článku, ktorý nájdete TUTO. S výrobkami ktoré som predtým dostala k testovaniu, som bola spokojná, preto som sa tešila na výrobok ktorý mi znova poslali. 

V balíčku som našla paletku očných tieňov. Priznávam sa že som v živote nepoužívali očné tiene, takže som bola rada keď som mohla vyskúšať niečo nové. Paletka na prvý pohľad vyzerala fakt luxusne. Podľa mňa to zapríčinila tá zlatá farba, ktorá vždy býva na drahých výrobkoch. Takže za toto majú u mňa bod, pretože aj mojej mamine sa táto paletka na prvý pohľad zapáčila. :) 





Po dlhom ale vážne dlhom obdivovaní paletky som sa pozrela do vnútra. Bola som ešte viac prekvapená. Paletka v sebe ukrýva zrkadlo, vďaka ktorému si budete môcť oči skontrolovať kdekoľvek a v prípade núdze ich aj "opraviť". Ďalej tam bol papierik s návodom ako si nalíčiť oči, aby to vyzeralo ako dymové líčenie.. Postupovala som podľa neho aj ja, keďže som si oci predtým nikdy nelíčila. Určite sa zíde začiatočníkom, takže za to dostali ďalší plusový bodik. Kebyže papierik náhodou stratíte, nemusíte sa báť, pretože taký istý nájdete aj na dolnej strane paletky. Potom  v paletke nájdeme 4 krát očné tiene. Každý váži 1,2 g. Na výber máte v šiestich druhoch paletke, takže výber je naozaj veľkorysý. Každá paletka ma v sebe niečo jedinečné. Paletky sú ladené do tónov jesenných farieb.  Každú farbu môžete použiť buď na sucho alebo aj na mokro, záleží len na vás. Potom už v balení nájdeme len dva aplikatory, ktoré sú z každej strany iné. 



Ako som už spomínala vyššie, na výber máte zo 6 kombinácií. Ja som k testovaniu dostala Aquatigue subtil. Nachdázajú sa tu farby: béžová,zelená,modrá a fialová.  Farby sa mi páčia, pretože symbolizujú jeseň, čo sa mi zdá strašne cutie. Ďalšie farebné kombinácie môžete vidieť na obrázku nižšie. 


Vyššie som písala, že tiene môžete používať jak no sucho tak aj no mokro. Vyskúšala som obidve varianty, a musím sa priznať že sa mi viacej páčia na mokro. Na sucho sú farby béžová a zelená trblietavé, modrá a fialové sú matné. Na mokro sú farby podľa mňa zaujímavejšie, pretože trblietavé sa zmenia na metalické a matné tiene sú oveľa výraznejšie. 

Na sucho. Použité všetky farby.

Na mokro. Použité všetky farby. 
Ďalší plusový bodík získali za to, že fialovú farbu môžete použiť aj ako linku. Vyzerá to super. :)

Výdrž farieb je v celku úctihodná. Na oku som si ich dávala o 11 ráno a o 6 večer boli stále ne mieste, bez jediného poškodenia. Takže výdrž je fakt skvelá. 

Celkovo paletku hodnotím kladne. Výdrž je skvelá, na výber máte z množstva farebných kombinácií, takže verím že by si každý dokázal vybrať. Jediné mínus dávam za viditeľné otlačky prstov, ale nie je to nič zlé.  Obal paletky vyzerá fakt luxusne, na prvý pohľad som si hu zamilovala. ♥ Nakoniec vám sem pridám pár fotiek, ktoré som ešte nafotila. :)







Veľmi sa mi páči a oceňujem detajl loga na zelenej farbe.♥

Majte sá.♥ 

Komentáre

  1. maminy by nám asi paletky najradšej vzali ako tak čítam :D namokro sú fakt lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To teda áno :D a áno sú ☺ aj mne sa tak viac páčia ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezký :) vzájemné sledování?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ☺ ja ta sledujem už dlhšiu :) takže ak chceš ty môžeš dať follow ☺

      Odstrániť
  4. Krásné :33 Mohlo by být také vzájemné sledování??? :) Já už sleduju :P

    www.my-cutelife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…