Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Duo Recenzia : Big & Daring Mascara A Kajalova Očná Linka

Príjemné sobotné popoludnie prajem, :)

ako sa máte? Ja sa mám skvele. Je víkend, svieti nám slniečko a k tomu následujúci týždeň sme iba 3 dni  v škole. Veľmi sa teším na jesenné prázdniny, aj keď trvajú len dva dni a za nimi je víkend, ale aspoň niečo po tých dvoch mesiacoch školy. :) 

Dnes som si pre vás pripravila takú DUO recenziu. Myslím si že o novej špirále/maskare Big & Daring od Avonu ste už všetci počuli.Či už je to z reklamy, z katalógu alebo aj od kamarátky. Priznávam sa, že ani ja som neodolala tejto novej maskare. Myslím si že je to hlavne zapríčinené hlavne jej dizajnom.  Druhý produkt už bude menej známy a je ním kajalová očná linka od Oriflame, ktorá ma zaujala tým obrázkom oka, ktorý som videla v katalógu. :D 




Big & Daring Mascara



Čo sľubuje?


"Zhusťujúca špirála s krémovo-gélovým zložením neopadáva, nevytára hrudky a nerozmazáva sa. S kefkou pre úžasný objem pre výrazný vzhľad očí.
• vytvára až 6-krát hustejšie riasy  bez hrudiek
• dodáva riasam zamatovú hebkosť
• zanecháva ich jemné a pružné
Kefka:
Ohnutá kefka kopíruje prirodzený tvar rias, zatiaľ čo viacvrstvové štetinky s trojuholníkovým prierezom zachytávajú každú riasu, vďaka čomu ich dokonale oddeľujú od korienkov po končeky."


Môj názor:
Ako som už spomínala vyššie, špirála ma veľmi pekný dizajn. Na prvý pohľad zaujme. Trošičku ma mrzí že mi prišla špirála poškodená na obale, kde je ich logo, tak písmeno N je poškodené, ale je to len taký detail. Na vrchnej strane je obal zakončený tvarom diamantu, (teda aspoň mne sa to tak podobá) v červenej , tmavo červenej farbe a vytvára tak luxusný vzhľad. Na obale potom už nájdeme len názov špirály, logo firmy a na zadnej strane veľkosť nádobky ( 10 ml ). 







Úprimne povedané mala som väčší strach z kefky či mi bude vyhovovať, pretože špirálu s takou kefkou som ešte nemala. Moje obavy vyprchali hneď keď som sa  s ňou prvýkrát líčila. S kefkou sa veľmi jednoducho pracuje. Mihalnice "obaľuje" po celej ich dĺžke a nezlepuje. Moje mihalnice predĺžila a aj zahustila. Nevytvára hrudky. 



Po otvorení som sa mierne zľakla konzistencie, pretože špirála má redšiu konzistenciu. Pred pokladám že je to kvôli tomu krémovo-gélovému zloženiu, ako bolo písané v popise špirály. Ale koniec koncov , špirála nanáša na mihalnice primerané množstvo a a úplne stačia len dve vrstvy na to aby mihalnice boli naozaj čierne. Obtiskáva sa len minimálne.  Bohužiaľ ma trošku sklamala výdržou, pretože ku koncu dňa mám pod očami čierne kruhy. Vydrží tak 6-7 vyučovacích hodín, to je maximum. Ďalšia vec čo ma sklamala je odličovanie. Ťažšie sa dáva z očí dole, preto odporúčam nechať vatový tamponom s odličovačom tak 1 minútu na oku, a až potom sa začať odličovať. Aj kvôli tomuto problému mi vypadlo pár mihalníc pri odličovaní, čo ma celkom mrzí. :/ 
Celkovo ale špirálu hodnotím kladne. Nemôžem jej vytknúť že moje mihalnice predlžuje a robí ich hustejšími. Taktiež ani nezlepuje. Jediné čo jej musím vytknúť je tá výdrž a ťažšie odličovanie + doba používania, ktorá je len 3 mesiace. Na výber máte z čierneho a hnedého odtieňa ( ja mám čiernu). Momentálne je špirála  zľave, takže ju kúpite za 3,90, ale normálne stojí 8,90 . 

Kajalová Očná Linka


Čo sľubuje?
"Jemná kajalová očná linka krémovej, hodvábnej konzistencie s obsahom vitamínu E, s ktorou si jednoduchým ťahom zvýrazníš oči. Či dodáš očiam dramatický výraz alebo linku rozotrieš na dosiahnutie jemného, dymového efektu, je už len na tebe. Nanáša sa tesne nad mihalnice a na spodný okraj oka."

Môj názor:
Kajalovú linku som si kupovala len z jedného jediného dôvodu a tým bol výsledok líčenia s ňou v katalogu. Dizajn je jednoduchý, no strašne sa mi páči to pierko, ktoré na obale je. Linka má len 1g čo ma dosť mrzí, pretože je aj strašne malinká, takže sa za chvíľu minie. Taktiež ma mrzí vrchnák, ktorý je prisvitný, pretože nie vždy sa mi podarí presne rovno dať linku do vrchnáčika, takže sa o vrchnák obtrie a už je špinavý, ako bude vidno na fotke. 

Linka je jemnej krémovej konzistencie, vďaka čomu sa s ňou dobre pracuje. Keďže slúži aj ako očný tieň, je veľmi ľahké rozmazať ju. Stalo sa mi že som si neuvedomila že ju mám a dotkla sa oka a už bola rozmazaná. 
Linka sa odporúča nanášať v 30 stupňovom uhle, aby sa linka míňala pomalšie. Nanáša sa ľahko.  Mala by sa nanášať tesne nad mihalnice ako u ostatných liniek a aj na spodný okraj oka. Výdrž je dobrá, tých 6-7 vyučovacích hodín vydrží. Odličuje sa veľmi ľahko. 
Na výber máte z troch odtieňov - Midnight Blue, Simply Black ( ten mám ja) a Steel Grey . Cena je 5,90 ale ja som hu kupovala v zľave, takže stála okolo 3 eur. 







Komentáre

  1. Krásná recenze. :-) Já mám řasenku taky z avonu a dělá mi t samé co tobe :D Je ale fajn a jsem ráda, že jsem konečně narazila na recenzi řasenky :P
    www.my-cutelife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, vsimla som si, ze do komentarov vkladas odkaz na svoj blog. Na mojom blogu v sekcii IT navody najdes postup ako vlozit priamo hypertextovy odkaz.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, áno viem o tom ale momentálne som na tablete a nie je jednoduché natukat to ☺

      Odstrániť
  3. :) Ahoj . Stávam sa tvojou pravidelnou čitateľkou budem rada ak sa staneš aj ty mojou :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…