Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Jesenný TAG | Sweater Weather TAG

Príjemné utorkové popoludnie prajem, :)

keďže jeseň už je v plnom prúde, rozhodla som sa, že spravím jesenný TAG. Rozhodla som sa , že spravím taký mix otázok z dvoch TAG-ov , teda zo Sweather Weather TAG a z Jesenného TAG-u,pretože nechcem aby bol článok taký krátky a stál potom o ničom.  Dúfam že sa vám otázky a samozrejme aj odpovede budú páčiť. :) 

Tento článok mal byť pôvodne včera, ale keďže  som dostala dve zlé a tri dobré známky, nedalo sa, keďže som si dané učivá musela prebrať  a ani nebol čas nafotiť fotky do tohoto článku, čo ma veľmi mrzí. Dnes som písala  tri testy, z čoho jedna bola opravná a dve boli normálne,takže mi držte palce, aby som mala výsledky čo najlepšie! :) 

Čo sa blogu týka, chcem sa poďakovať tým, ktorý ma sledujú. Robí mi to ohromnú radosť.♥ Taktiež by som sa chcela celý tento týždeň venovať blogu a písať každý deň článok, takže dúfam že sa mi to podarí a že bude aspoň aké také svetlo, aby boli fotky čo najlepšie. :) Mám pre vás pripravenú recenziu na dva produkty, october new in, cosmetics random 1, my must have for autmn, christmas wishlist a dúfam že ma napadnú aj ďalšie námety na články.  



zdroj: internet


1. Obľúbená vôňa sviečky?
2. Káva, čaj, alebo horúca čokoláda?
3. Tvoja najkrajšia jesenná spomienka?
4. Ktorý makeup trend preferuješ? Tmavé pery alebo výrazne linky?
5. Aký máš najteplejší sveter?
6. Čiapky alebo šály?
7. Aká je tvoja obľúbená jesenná vôňa?
8. Skinny nohavice alebo legíny?
9. Obľúbený lak na nechty?
10. Obľúbená vec na jeseni?
11. Obľúbený rúž?
12. Používaš krém na ruky? Ak áno, aký?
13. Obľúbené očné tiene?
14. Najlepší spevák/speváčka/skupina na počúvanie?
15. Obľúbený outfit?
16. Obľúbené miesto?


________________________________________________________________________


1. Priznávam sa, že sviečky nepoužívam. Viem že mnoho blogeriek to robí, ale ja nie. Príde mi to trochu zbytočné. Ano, na príjemnú atmosféru pri čítaní knižiek je to skvelé, ale inakšie v tom nevidím žiadny význam. 

2. Kávu nepijem. Čaj si doprajem vždy keď prídem domov vyzymená, alebo aj večer keď čítavam knihy a hlavne pri učení. Horúcu čokoládu mám strašne moc rada, ale nie vždy mám peniaze na ňu. :/ 

3. Takú nemám. :)

4. Páči sa mi obidvojo, ale bohužiaľ vlastním len linku, takže si vyberám hu. 

5. Mám ich viacej. 




6. Šály. 

7. Nemám. Všetky ročné obdobia používam tú vôňu, ktorú som začala používať. Nerobím v tom žiadne rozdiely. 

8. Skinny nohavice.


9. Mám dva. Jeden je od Miss Sporty, ktorý som spomínala v tomto článku. Druhým je lak od Oriflame, ktorý sa mi páči hlavne svojou jemnučkou farbou. 




10. Milujem sa pozerať na všetky tie zafarbené stromy, ktoré priam hýria farbami. V tú chvíľu mám strašne veľkú chuť ísť fotiť, ale bohužiaľ povinnosti mi to nedovoľujú. Taktiež je to aj nosenie mohutných šálov, do ktorých sa môžem zababušiť keď mi je zima. Potom aj nosenie svetríkov, pretože tie sú cez jeseň moje must have. Potom ešte aj pitie čajov, čítanie kníh, fotografovanie,prechádzky. ♥

11. Priznávam sa, že rúže nepoužívam pretože žiaden normálny rúž vo svojej veľkosti nemám, teda okrem vzoriek rúžov. Chcela by som to napraviť, ale bohužiaľ mi na to teraz nevychádzajú peniaze. :/ Ale páčia sa mi farby ako sú bordová, sýto červená, slabučko ružová a neutrálna.

12. Ano, používam. U mňa je to veľmi podstatná vec, pretože mám kožu náchylnú na chlad. Vždy keď začínajú úkrutné zimy , musím nosiť buď rukavice ( čo sa moc často nestáva :D ), alebo teda ten krém na ruky. Momentálne používam krém na ruky od značky Oriflame , ktorý má takú sladkú vianočnú tématiku. Ináč viete o tom že za 58 dní sú Vianoce? , alebo to počítam len ja? :) :D

13. Očné tiene nepoužívam, takže žiadne, ale mám zálusk na paletku očných tieňov od Catrice Absolute Nude


zdroj: internet


14. Nemám len jedného speváka/ speváčku/skupinu. V poslednej dobe je to taký ten mix. Zvyčajne to je Chris Brown a potom francúzske pesničky od kamarátky, do ktorých som sa vážne zamilovala.♥ 

15. Niečo v tomto štýle. Taktiež sú to tie mohutné šály, bundy ako je v outfite, tenisky alebo jesenné čižmy, svetríky a nejaké skinny nohavice. :) 

16. Určite buď doma v posteli s knihou a čajíkom v ruke, alebo s kamarátkami v reštaurácií, alebo ak sa mi chce tak vonku so zrkadlovkou. 

Komentáre

  1. Ta paletka očních stínů se mi velice líbí:) Asi taky po ní mrknu, jak vypadá naživo:)
    Jinak ses mě ptala, jak jsem spokojená se svým mobilem - no, mám Huawei ascedent P7 a musím říct, že je naprosto skvělý. Fotky kvalitní, je rychlý, přehledný, dobře se na něm píše (dotykáče nemám ráda, ale tento mi vyhovuje). Nemůžu si stěžovat:) Doporučuju:)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…