Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Cosmetic Random

Príjemný piatočný večer prajem, :)

dnes je presne 31.10 a tým pádom nám končí mesiac oktober. Neviem či som jediná komu sa zdá že v poslednej mesiace plynú strašne rýchlo. Z jednej časti som rada, pretože sa mi takto krátia mesiace v škole a stále som bližšie k Vianociam, ale aj k ďalším letným prázdninám. Ale z druhej časti som mierne sklamaná, pretože ani sa nenazdám a budem robiť príjimačky na gymnázium a v posledných mesiacoch sedím skoro stále v knihách, čo ma dosť mrzí, ale tak pre mňa je to gymnázium veľmi dôležité. 

Som rada že som si dnes našla čas napísať tento článok, pretože som celý deň v knihách( dobre len polku dňa, keďže som spala do 11 :D ). Rozhodla som sa na blog pridať nový druh článkov a to je Cosmetic Random, ktorý bude bývavať každý mesiac a v ňom vám predstavím novo zakúpenú kozmetiku za určitý mesiac. :) Vopred sa ospravedlňujem, že na prvej fotke nie je paletka očných tieňov, akosi som na ňu zabudla. :D Chcela som tu ešte zaradiť ešte dva produkty, ale dostala som ich k testovaniu a nechcem ich zverejňovať ešte predtým než napíšem recenziu. 







Uprimne povedané, indulonu som si nekupovala, ale našla som hu doma, a keďže ma trápi suchá pleť, vyskúšala som hu. Taktiež mi mamina rozprávala o jednej tete ktorú pozná a celý život používa len túto indulonu a ma veľmi peknú pleť na jej vek. Zatiaľ som s ňou spokojná. Používam hu len večer, pretože je dosť mastná , takže cez noc moju pleť pekne hydratuje. 

Krycí krém od značky Oriflame som dostala od babky, ktorá si ho kúpila ale nevyhovoval jej, tak mi ho darovala. Neviete si predstaviť tú obrovskú radosť, ktorú som prežívala. :D Nejdem sa tu o ňom veľa vypisovať, pretože chcem naňho spraviť recenziu, ale musím povedať že zatiaľ mi vyhovuje. 



O kajalovej očnej linke a o špirále Big & Daring maskare som písala recenziu, ktorú nájdete tu.  Krásnu luxusnú paletku očných tieňov som dostala na testovanie od značky Yves Rocher. Recenziu nájdete tu


Myslím si, že neexistuje človek, ktorý už o Baby Lips nepočul. :) Tomuto "trendu" som podľahla aj ja a zaobstarala som si ich dva. Prvý modrý je hydratačný, bezfarebný a druhý je odtieň Cherry Me,farebný. Obidva som si veľmi obľúbila a sú vážne fajn.Strašne moc sa mi páčia tie ich farby a obaly. ♥ Moja sestra si kúpila bezfarebný, druh Peppermint a je s ním tiež spokojná, ale úprimne povedané, mne moc nevoňia. Teraz ich majú v dm.kách v zľave za 2,19 eura. 


Nakoniec vám sem pridávam takú inšpiračnú fotku, keďže mi babka darovala aj sviečko a veľmi som si hu obľúbila, takže som si dnes zašla kúpiť ešte jednu, ale o tom v nabudúcom poste. :)





Komentáre

  1. Super vecičky,Baby Lips milujem mám ten istý odtieň Cherry Me www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na mě je indulona až moc mastná. :D Jinak krásný článek. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ☺ pre mňa iba trošku, ale pre moju suchú pleť je to raj ☺

      Odstrániť
  3. milujem baby lips :3 Skvelé veci :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. baby lips! neuveris chystam sa nan uz mesiac a este som si ho nekupila...:)sviecky milujem

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…