Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Limitovaná Vianočná edícia od Yves Rocher


Príjemné piatočné popoludnie prajem, :)

ako sa máte? Ja sa mám dosť zle, keďže som mala celý týždeň písomky a čakajú ma ja nabudúce ďalšie dva týždne, ale už dúfam že ich bude menej a budem môcť napísať článok aj v priebehu týždňa. Taktiež som znova "chorá", taká silnejšia nádcha, ale hádam to prejde bez antibiotík, lebo nechcem byť ďalší týždeň doma a potom si sama doberať učivo. Ospravedlňujem sa , že tento mesiac nebol New In článok, ale bohužiaľ mám všetky nakúpené veci sama, takže to potom asi pridám na tento mesiac. :)
Dnes vám predstavím dva produkty, ktoré mi prišli cca pred 2 týždňami na zrecenzovanie. Veľmi som sa potešila, pretože túto značku mám veľmi rada a ich výrobok vždy s veľkou radosťou testujem. Ani tentokrát to nebude inak. 






Na zrecenzovanie mi prišlo telové mlieko a toaletná voda. V papieri ktorý mi spolu s výrobkami prišiel bolo napísané, že limitovaná edícia bude v predaji od 17.11.2014. Firma si pre zákazníkov vytvorila rovno 3 limitované edície + 3 darčekové sety.  Prvá vianočná limitovaná edícia je s arómou Lesné plody a nájdete v nej sprchovaní gél s peelingom sprchový gél, tekuté mydlo na ruky, krém na ruky a balzám na pery. Druhá vianočná edícia má arómu černica. Nájdete tu telový púder s trblietkami, telový krém, sprchový gél s peelingom, sprchový gél, telové mlieko, krém na ruky, tekuté mydlo na ruky, balzám na pery a sprchový gél s trblietkami. Je to zo všetkých 3 edícií najpočetnejšia limitovaná edícia. Posledná je s arómou hruška v karameli, z čoho mám ja dva produkty. Nachádza sa tu krémový sprchový gél , telové mlieko, šumivá tableta do kúpeľa, toaletná voda a vonná sviečka. 
V prvej darčekovej sade nájdete dva parfúmy, v druhej denný krém proti vráskam s blahodárnými olejmi a regeneračný krém na ruky. V tretej, ktorá je určená pre mužov nájdete hydratačný gél na unavenú pleť a dezinkrustačný gél na unavenú pleť. 



Ako som už spomínala, na zrecenzovanie som dostala dva výrobky z rady hruška v karameli.  Obidva výrobky sa mi veľmi páčia , pretože je taká sladšia a ja mám rada všetko sladké, takže sa trafili do čierneho. Samozrejme nie každému to môže voňať, preto ak sa rozhodnete pre kúpu produktu/ov určite zájdite do najbližšej predajne Yves Rocher a výrobky "počuchajte" aby sa potom nestalo že vám vôňa nesadne. Pár mojím kamarátkam sa tá vôňa moc nepáčila, ale pár kamaratiek mi hu pochválilo a spýtali sa mi odkiaľ to mám. :) 

Obidva výrobky a vlastne celá limitovaná edícia má na svojom vrchnáku logo firmy. Príde mi to také zlaté a ani neviem prečo. :D 


Toaletná voda je predávaná v 20 ml fľaštičke, takže jej balenie je menšie ako u normálnych toaletných vôd. Ale rozhodne to pre mňa neznamená žiadne mínus, pretože v skutočnosti je to veľmi zlaté a hlavne praktické. 

Čo sa týka vône , je to hruška v karameli. Vôňa je veľmi výrazná, ale zato  príjemná. Ako som už spomínala, vôňa hruška v karameli mi naozaj sadla. :) Výdrž je podľa mňa skvelá. Ráno keď odchádzam do školy, čo je okolo 7:15 aplikujem vôňu a aj teraz je ešte cítiť(16:30) na zápästí,krku a aj na oblečení. Už mám minutú skoro polovicu, čo je mi veľmi ľúto, pretože som si toaletnú vodu veľmi zamilovala. ♥ 

Ak by niekoho zaujímalo zloženie, tak  som vám ho  od fotila ( viď fotku nižšie). Predajná cena bude 4,50  . 







Telové mlieko sa predáva iba v 400 ml flakóne, takže menšie a ani väčšie balenie nenájdete, tak ako aj u toaletnej vody.  Z tejto edície nájdete rôzne množstvá balení len na krémovom sprchovom géle. 



Mlieko sa veľmi ľahko rozotiera. Nie je ani príliš tekutej, ale ani príliš hustej konzistencie, skôr by som povedala akurát. Aplikácia je veľmi príjemná. Pokožku zanechal hydratovanú, pomerne rýchlo sa vstrebáva. Napriek tomu že balenie nie je typické, teda buď také na pumpičku alebo vytláčacie, teda to ktoré prevrátite, stlačíte a vyjde vám mlieko, sa mi nikdy nestalo, že by sa mi na ruku dostalo veľké ale ani malé množstvo krému. Znova ako u toaletnej vody mám už cez polku minutú. :) 

Zloženie je obohatené o jemný mandľový olej, 100% prírodný glycerín a výťažky z nevädze pestované podľa zásad ekologického poľnohospodárstva. Predajná cena bude 5 € . 




Myslím si, že výrobky sú viac než lákavé, a ako vianočný darček by potešili každého. Taktiež si myslím, že výber je naozaj veľký, takže si vyberie každý.  Ceny si myslím že na kvalitu výrobkov nie sú zlé. Určite sa zastavte v najbližšej predajni a po 17. novembri omrknite výrobky. :) 

Prajem vám prijemný víkend. Ja si idem spraviť čajík, pôjdem pod deku a snáď už dočítam knihu, aby som mohla napísať článok o jesenných typoch na čítanie. 


Komentáre

  1. Super recenzia :) :3 ja mám celkovo značku Yver Rocher veľmi rada...muslím, že je aj kvalitná. Ak by si mala čas prosím pozrela by si môj nový blog?
    www.lifewithnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) aj ja mam tu značku rada :) a už som si pozrela :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…