Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Double Recenzia: Krycí Krém a Hydratačná maska na pleť

Práve teraz sedím v posteli, na sebe nový notebook a píšem svoj prvý článok na ňom! Mám z neho obrovskú radosť, pretože ten článok raz za mesiac(?) bol o ničom. Takže som rada že sa to zmení (teda aspoň dúfam). V marci ma čakajú prijímačky na gymnázium, ktorých sa bojím už od Októbra. Mám na vás otázku. Chceli by ste článok o tom čo som dostala na Vianoce? Lebo takéto články už začínajú. Takže určite mi dole do komentára napíšte, či by ste chceli takýto článok, budem vám za to vďačná. :) Tak a už na recenziu. PS: Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, ale lepšie sa mi to nepodarilo nafotiť. :/



Krycí Krém Perfect Fusion

Ku kryciemu krému som sa dostala úplne náhodou, a to tiež vďaka babke. O:) Babka si ho kúpil a po tomto  si kúpila ešte jeden, ktorý jej odporučila sestra  a mne babka povedala že nestihne minúť dva, tak mi tento darovala. (dokonca som zistila, že ho používa aj moja sesternica :D ). Priznávam sa, kebyže mi ho babka neponúkne, v katalógu by som sa po ňom ani nepozrela. A to by bola chyba.



Krycí krém sa nachádza v sklenenej pumpovacej tubičke s objemom 30 ml . Prvýkrát mi prišlo zvláštne ,že sa k nemu nedáva aj vrchnák ,ale to nie je predsa nič drastické. Na výber máte z  5-tich odtieňov. Ja mám Rose Beige . Kamarátky mi povedali, že by mi tú farbu vôbec netypli ( vlastne ani ja) ale napriek tomu s pleťou pekne splýva. Tubička vytlačí presne toľko, koľko potrebujete na cca polku tváre, samozrejme  ak to nanášate štetcom ako ja, ( čakám na schválenie obsahu článku) budete toho potrebovať trošku viacej.


Na pleti som nespozorovala nič zvláštne, dokonca ani tvorbu vyrážok ( aj keď to nie je 100% ) , takže super. :) Výdrž je podľa mňa skvelá. Pleť krásne rozžiari a vyzerá zdravšie ( nemám príliš tmavú pleť, takže mi pleť robí prirodzenejšou, to som tým myslela :D ).Taktiež obsahuje aj SPF 25. Vydrží mi celý deň bez toho, aby som s ním niečo robila. Za nevýhodu pokladám len to, že na očných viečkach sa mi vždy začne po pár hodinách lesknúť. Okrem toho mu nemôžem nič vytknúť.

 
S mojou suchou pleťou sa stali nový kamaráti, z ktorých som ja sama nadšená. :) Cena je 11,90 e, no v zľave ho kúpite za 4 - 5 e  a zoženiete ho v katalógu Oriflame.


Hydratačná maska na tvár

Na blogu so už viackrát písala o tom že mám suchú pleť. Preto, keď som uvidela túto masku v Avon katalógu za cenu 2,90e , musela byť moja. (normálna cena je okolo 5-tich e sa mi zdá) .


So začiatku som z nej mala zmiešaný/zlý dojem, dokonca som ju chcela vyhodiť. Myslím si, že som spravila dobre, keď som jej dala druhú šancu. Prvýkrát som z nej bola mierne sklamaná, pretože ma na čele štípala, no nebolo to niečo strašné a po pár minútach to zmizlo. V tom momente som si myslela, že ju vyhodím, no dala som jej druhú šancu. Tam už boli moje dojmy lepšie, pozitívnejšie.


                                                    


Druhýkrát to už bolo všetko v poriadku, nikde nič neštípalo. Neviem čím to bolo zapríčinené. Masku ale hodnotím dobre. Síce to nie tak, že je to veľký zázrak, ale splnila to čo sľúbila. Pleť je na dotyk hladšia, jemnejšia a hydratovanejšia.  :)


Komentáre

  1. Určitě napiš o tom, co jsi dostala na Vánoce:) Jinak recenze je pěkná, určitě mrkni na můj blog:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mn tiez prekvapuje, ze oriflame nedava vrchnaky, je to divne :/
    A urcite napis prispevok o tom, co si dostala :)

    Zelam krasne sviatky a pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten krycí krém vypadá zajímavě !:))
    GIVEAWAY - PinkPomegranate :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…