Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Starostlivosť o pleť v zime

Zimu či už ako ročné obdobie alebo aj ako vlastnosť, nemám rada. Dokonca sa dá povedať, že ju neznášam. Najradšej by som sa na celú zimu pozerala len cez okno, a celé toto strašné obdobie prečkala doma. Bohužiaľ sa to nedá.

Až dnes pri vynášaní smetí som si uvedomila že zima je už naozaj tu. I keď u nás je snehu len trošku. Pri tej trase od bytu ku košom a zasa naspäť ma tak prefúkalo, že až. Nehovoriac o pokožke, ktorá mi musela na tvári a rukách trpieť. Preto som sa dnes rozhodla vám ukázať, akými výrobkami sa starám o svoju pleť. Ak by ešte niekto nevedel (čo si myslím že už asi nie), môj typ pleti je pleť suchá suchá, takže o to viac sa o ňu musím v tomto počasí a ročnom období starať.  P.S. Znovu sa ospravedlňujem za obrázky, keďže sú tmavé, ale v tomto ročnom období fotenie vôbec nestíham , keďže sa stmieva už o 16 - tej. Ďalší dôvod prečo nemám rada zimu. :))



Krémy

Na tvár počas zimy používam dokopy 3 krémy. Prvým je krém Linola, ktorý mám už od leta, kedy mi ho doporučila kozmetička. Nepoužívam ho zas až tak často, pretože na to, že má 50 ml,( čo je naozaj málo na dennodenné používanie) , stojí okolo 10 e, čo sa mi zdá jednoducho veľa.

Druhý krém je obyčajná Indulona, ktorú som si zamilovala. Konzistenciou je ako vyššie spomínaná Linola a je oveľa lacnejšia. Stojí okolo 1,35 e avšak v niektorých obchodoch ju majú strašne predraženú. Používam ju najviac večer, keď mi nevadí, že budem mať po nej mastnú pleť. Toto je jeden jediný dôvod prečo ju nepoužívam aj ráno, keď chodievam do školy. Musela by som si privstať, aby mi do pleti vsiakla a úprimne vám poviem, že na to som až príliš lenivá.  Ale hádam to nejako zmením, pretože zima má byť v januári strašná.

Tretím a posledným krémom je obyčajná Nivea. Klasika. Je redšej konzistencie ako u spomínaných krémoch, preto ju používam buď len keď idem spať a som lenivá natrieť sa Indulonou, alebo keď sa ráno chystám do školy a jednoducho nemám čas čakať kým sa mi Indulona vsiakne do pleti.



Masky & Pílingy

Ako masku používam Hydratačnú pleťovú masku od Avon-u. Robila som na ňu recenziu prednedávnom, no ak by sa vám to nechcelo hľadať tak klik. Ako píling  používam Jemný pleťový píling od Oriflame. Mám ho doma síce len taký ten týždeň, no aj napriek tomu ho proste milujem. Je vyvinutý pre veľmi suchú pleť. Obsahuje malinké zrniečka, ktoré pleť vôbec nedráždia, práve naopak, teda na pleti ich skoro ani necítiť. Jednoducho topka. Ak by mal o neho niekto záujem, je práve v predaji v platnom katalógu z ktorého som si ho objednávala aj ja. A za cenu 3,49 e , no nekúp to. Takže ak vás trápi suchá pleť, určite vyskúšajte. :)



Čistenie

Pleť si čistím od make -upu v poslednej dobe novou ( teda pre mňa novou ) micelárnou vodou od značky Garnier. Myslím si, že už o nej počulo veľa ľudí. Minule v dm-ku v akcií som jej jednoducho neodolala. Viac vám však o nej teraz neprezradím, ale už teraz vám prezradím, že mám z nej pozitívne dojmy. :)  Vždy odličovanie dokončujem už od leta detským mydlom od značky Bupi , ktoré mi tiež odporučila kozmetička. Venovala som mu už jeden celý článok, takže ak vás zaujíma prečo a načo, určite sa pozrite sem. :)

 
Tak dnes odo mňa všetko. Dúfam že si užívate prázdniny lepšie ako ja ( nad knihami ) samozrejme nie stále. :) Do konca roka chcem stihnúť napísať ešte dva články, presne na ostávajúce dva dni.
 


Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…