Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Recenzia: Kozmetické štetce

Práve teraz sedím u notebooku a mením dizajn blogu, tak sa prosím vás neľakajte. :D

  Asi pred mesiacom mi prišli na testovanie kozmetické štetce. Mám ich od firmy Poštovné zdarma   . S týmto eshopom som sa prvýkrát stretla na blogu od Terky.  S esphopom sme sa dohodli na spolupráci a pri tejto možnosti som si vybrala tie isté kozmetické štetce ako Terka, pretože ma zaujali a keďže sa príliš nemaľujem, tých 6 kozmetický štetcov mi bohate postačí. :) 


Štetce mi došli zhruba po 3 týždnoch , čo je približne tých 20 pracovných dní, čo je aj ich doručovacia doba. Kozmetické štetce mi prišli v normálnej listovej zásielke. Boli starostlivo zabalené,takže som bola spokojná. Štetce sa nachádzajú v striebornom obale, ako môžete vidieť z fotky vyššie. Vo vnútri nájdeme aj zips na malé vecičky . Každá štetec bol zabalený v "obale" ktorý tie štetce chráni a mám ich tam ešte doteraz. Chráni ich aj taký "obdlžnikový pás", takže sa o ne nemusíte báť. 




Ako som už spomínala vyššie, v balení sa nachádza 6 štetcov. Konkrétne sa tu nachádza štetec na púder, make -up, 2 krát na oči, štetec na obočie a na pery. Všetky štetce sú veľmi hebké a pracuje sa s nimi skvele. Na každom jednom štetci máte napísané na čo je určený, takže si myslím, že táto sada je pre začiatočníkov ako ja skvelá.  Vopred upozorňujem, že sú to moje prvé štetce vôbec, takže nebudem mať s čím porovnávať. 


Štetec na púder 

U mňa to je jeden z najpoužívanejších štetcov z tejto sady. Na pleti je jemný a na pleti neškriabe. Pracuje sa mi s ním veľmi dobre. Púder na pleti zanecháva rovnomerne, takže sa nemusíte báť, že by na niektorých miestach púšťal viacej púdru ako na iných. 



Štetec na make-up 

Ďalší štetec, ktorý som používala z tejto rada najviac. Na pleti je jemný, neškriabe. Má iný druh štetiniek ako má púder, ale aj napriek tomu sa mi s ním veľmi dobre pracovalo. Keďže ja make -up nepoužívam, tak som ho používala s mojím krycím krémom na ktorý potom čakajte recenziu. Pleť po tom ostala krásna a na každom mieste som mala rovnaké množstvo. Odvtedy na neho nedám dopustiť a používam ho vždy spolu s krycím krémom. Nová nerozlučná dvojka. :) Jediné mínus dávam ťažšiemu umývaniu. Ako môžete vidieť na fotke, farba z krycieho krému tam trošku ostala. 



Štetec na očné tiene

Tento štetec som si obľúbila. Používala som ho s paletkou od Yves Rocher.  Štetec je na očnom viečku jemný a dobre sa mi s ním pracovalo aj u vnútornej časti oka. 



Štetec na očné tiene

Tento štetec som používala spolu so štetcom vyššie. Prvý som používala na základnú farbu. Týmto som si na očné viečko pridávala farby , teda kontúrovala. Štetce spolu tvoria skvelé duo. :) Taktiež je na pokožke jemný a neškriabe.




Štetec na obočie/linku 

Štetec je určený na obočie, no ja som ho používala ako štetec na linku, keďže obočie si farbím výhradne ceruzkou. Má skosený tvar, takže sa mi s ním linka nanášala príjemné. Používala som ho spolu s gélovou linkou a linka bola presná a tenká. Odvtedy na linku nepoužívam nič iné. ♥ 



Štetec na pery

Priznávam sa, že tento štetec som vôbec nepoužívala. Možno sa pýtate prečo. Je to preto, pretože doma nemám žiadne rúže. No skúsila som si s ním len tak prejsť po ruke a na ruke bol jemný,neškriabal. Štetinkami sa mi strašne podobal na štetec na make-up. 




Celkovo štetce hodnotím kladne. Ani jeden z nich neškriabal, práve naopak, boli príjemné.  Určite ich odporúčam hlavne začiatočníkom, pretože s týmito štetcami je to skvelý štart. Odvtedy ich pri líčení používam a nedám na ne dopustiť. Určite sa to s nimi robí lepšie ako napríklad nanášanie krycieho krému rukou. :) Cena sady je 12,29 eura. Ak vás náhodou táto sada nezaujala, na ich stránke ( klik ) nájdete omnoho viac takýchto sád štetcov.Verím, že každý by si tam tú svoju sadu našiel. :) 


Komentáre

  1. štetec na rúže používam na balzamy, napríklad vajíčko aby som sa tam nepatlala a nemala to pod nechtom :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…