Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

The end of 2014

Tak a je to tu. Koniec roka. U jednej blogerky som čítala, že sa jej zdá že rok 2014 prešiel strašne rýchlo, ako keby tu vôbec nebol. Ja osobne taký pocit nemám, avšak nemám ani pocit, že to utieklo pomaly. Niečo medzitým.




Rok považujem za celkom dobrý. Či už v osobnom živote, alebo v blogerskom. V osobnom živote pokladám za jednu z tých horších spomienok polročné vysvedčenie, ktoré vôbec nebolo podľa mojich predstáv.( Nemyslite si že som mala veľmi zlé vysvedčenie, len som s ním jednoducho nebola spokojná). Avšak zobrala som si z toho ponaučenie a koncoročné vysvedčenie bolo podľa mňa veľmi dobré. :) Ďalšou horšou spomienkou sú známky z tohto polroka z angličtiny a matematiky. Matematika mi nikdy nešla, ale mám z nej oveľa lepšie známky ako minulý rok, takže som rada že som sa aspoň trošku v matematike zlepšila. Tento rok sa mi však vôbec nedarí v angličtine. Neviem prečo a ako to je, ale jednoducho mi nejde. Takže v januári je to jeden z predmetov, v ktorých určite idem zamakať čo najviac sa bude dať. Okrem týchto dvoch vecí si nič zlého z tohto roku nepamätám, ale určite sa ešte nejaké nájdu.

Medzi tie dobré veci by som zaradila už spomínané koncoročné vysvedčenie, následne tábor s kopou skvelých ľudí. V máji som sa znova po roku stretla s kamarátkou a s našimi rodinami na chate, ktorú sme si užili. ♥ To týchto šťastných/lepších momentov  by som zaradila  celé moje leto, pretože zažila som veľmi veľa skvelých zážitkov a taktiež som spoznala aj pár nových ľudí s ktorými si rozumiem. V septembri som úspešne začala školský rok, takže som sa nemala na čo sťažovať. Ďalšie mesiace boli celkom ok, až na niektoré známky, kedy sa mi pár písomiek nevydarilo. V decembri sa mi už celkom darilo. V škole som si povylepšovala čo sa zatiaľ dalo, následne prišiel Mikuláš a potom Vianoce. ( článok o tom čo som dostala na Vianoce bude, síce neviem kedy, ale bude! :D ). Takže celkom pohodový a kľudný mesiac. A teraz je tu už posledný decembrový deň. Musím ale povedať že tento rok som bola minimum chorá, takže som rada a dúfam že sa to takto pôjde aj budúci rok. :)


Čo sa týka blogerského roku, bol celkom pozitívny. Získala som 42 nových čítateľov, za ktorých som vážne vďačná. Pozerala som si minuloročný post na nový rok a želala som si, by som mala nejakých čítateľov ( mám ♥ ), aby sa na blogu objavovali komentáre,( tiež sa splnilo) a aby som nadviazala nejaké spolupráce, čo sa aj stalo. Získala som 2 dlhodobé spolupráce a 2 jednorázové, no za všetky príležitosti som vďačná.♥ Pamätám si, ako som bola minulý rok, teda v roku 2013 nešťastná, že môj blog sa zatiaľ nikde neposunul. Ale po roku tohto blogerského života som pochopila, že nie všetko ide hneď a treba byť trpezlivý, pretože v dnešnej dobe nie je jednoduché preraziť pri tej kope blogov.


Dizajn som tento rok menila veľmi veľakrát. Aj včera som ho menila a dúfam že ho nebudem chcieť len tak zmeniť, pretože som sa s ním vážne natrápila. Robila som ho 3-4 hodiny čo je vážne rekord robenia dizajnu. Určite mi dole do komentára napíšte, čo si o novom dizajne myslíte Pridala by som vám sem aj úvodné obrázky, ale vôbec ich nemám. Snáď nabudúci rok. :)


Myslím že som napísala to čo som chcela a teraz vám ešte napíšem predsavzatia, lepšie povedané plány do nového roku v osobnom aj blogerskom živote. 


Osobný život

1.  Spraviť prijímačky na gymnázium 

Toto je môj najdôležitejší plán do roku 2015. Príjímačky sa budú robiť v marci takže si myslím, že dovtedy bude moja blogerská aktivita nulová alebo aspoň minimálna. Ale sľubujem, že od marca sa to zlepší. :)


2.  Viacej sa učiť

Ano, možno to čítate na všetkých blogoch ale ja by som vážne mala začať, hlavne teraz v januári aby som mala čo najlepšie známky a aby som bolo čo najlepšie pripravená na prijímačky.

3.  Schdnúť pár kíl a vyformovať si postavu

Taktiež jedno z predsavzatí ktoré si ľudia dávajú. No ja to myslím vážne. Začala som už v tomto roku, ale nebo na to čas, takže sa mi to moc nepodarilo. Myslím si že tento bod začnem realizovať až niekedy v marci.

4.  Začať sa o seba viacej starať

Týmto bodom myslím zmena jedálnička čo súvisí aj s bodom 3. Taktiež sa začať  o svoju pleť a vlasy viacej starať.


Bogerský život

1. Zlepšiť kvalitu článkov a fotografií

Oproti minulému roku si myslím, že som sa o dosť zlepšila, či už vo fotografiách alebo v článkoch. No stále sa mám v čom zlepšovať. Chcem aby moje články mali hlavu a pätu čiže aby neboli odfláknuté a o fotografiách to platí tak isto.


2. Prispievať častejšie

I keď si myslím že do marca to moc dobre nebude fungovať, no verím že po marci to už pôjde lepšou a lepšou cestou. :)

3.  Nadviazať ďalšie spolupráce

Ano aj toto je jeden z mojich plánov. Nevravím že to splním, ale nebolo by zlé začať spolupracovať s ďalšími firmami.

 
4.  Získať nových čítateľov

Sen každej blogerky.♥





Zdroj obrázkov: WE♥IT


Prajem vám krásne prežitie Silvestera a ten najlepší štart do Nového Roku. !  :) 
      P.S. : Ďakujem vám za vašu priazeň v tomto roku. Moc to pre mňa znamená.♥

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…