Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Room Tour

Po vážne dlhej dobe sa znova ozývam. Ako som už písala minule, môj notebook sa pokazil a ja nemám na čom písať. Dnes som ale moc prosila ocina aby som to to mohla trochu zmeniť. Čo vravíte na vzhľad? Dosť dlho som sa s tým prplala, takže dúfam že to nebudem len tak meniť, ale kto vie. Tento článok mal byť pôvodne pred cca 2 týždňami, ale keď som už mala článok napísaný, neštikla som na uložiť ale išla som jednoducho na hlavnú stránku blogera a všetko sa to vymazala. Nemala som chuť písať to odznova a odvtedy som sa k tomu nedostala. Dnes som sa už ale rozhodla napísať to znova a byť pri ukladaní článkov pozornejšia. :) 
P.S : Neviem ako vy, ale ja milujem takéto room tour-y u blogeriek ! 




Izbu zdieľam so sestrou, keďže bývame v byte, preto nečakajte fotky celej izby.  A takto nejako vyzerá môj stôl, kde sa ráno líčim a poobede sa učievam.Nad stolom mám poličky, ku ktorým sa za chvíľu dostaneme. Pod stolom mám už len 3 šuplíky ( doteraz som si myslela že sa to píše šuflík a nie šuplík :D ).  



Začnem od hora. Hore na prvých poličkách mám odloženú zrkadlovku ( miláčik♥ ) a odkladače spolu s dvomi sviečkami ( kokos a kvet ), sovou múdrosti a soškou. 

Detail 


V ďalšej poličke mám knihy. Vzadu sú moje knihy a vpredu tie tri, tam vždy bývajú knihy z knižnice. Poličku som si spríjemnila dekoráciami. 



V predposlednej poličke mám knihy a zošity s peračníkmi. Znova mám poličku spríjemnenú dekoráciami ( pokladničkami, anjelikmi, soškami, gaštanom a perníkovou sovičkou) a fotoalbumami. 


V poslednej poličke sa nachádza už len kozmetika a šperkovnica. Pred upratovaním tam tej kozmetiky bolo naozaj dosť, ale mamina mi dala spraviť do kúpelne svoju vlastnú poličku (ďakujem♥) takže tam som presunula kozmetiku, ktorú používam hlavne v kúpelni ako sú spreje na vlasy, telové mlieka a podobne. :) 







Na stole mám sklo, pod ktorým má vytlačené rôzne fotografie či už z internetu, alebo moje vlastné, kde som s kamarátmi. 




Pod stolom mám šuplíky. Na šuplíkoch mám ešte vzadu staré časopisy a vpredu úložné krabice. Dokopy ich sú štyri. Ukladám v nich kozmetiku, ktorú som ešte nezačala používať, laky a šperky, ktoré viem, že nosiť nebudem, ale bolo mi ich ľúto vyhodiť, pretože ku každému mám nejaký citový vzťah :) 

V prvom šuplíku mám písacie potreby v druhom samé pracovné zošity, ale aj písanky ohľadom blogu a podobne a v treťom, poslednom mám nabíjačky na elektroniku a krabice od nich. 


Skriňa. Hm.. no určite nie je taká aké hu možno majú ostatné blogerky, ale aj keď to takto na prvý pohľade nevyzerá, je tam toho oblečenia vážne veľa. Mám ju rozdelenú podľa farieb (teda aspoň som sa snažila) a aj veci na vešiaku mám rozdelené podľa obdobia. Uplne na ľavo mám jarné/letné veci a na pravo jesenné/zimné + rifle,kraťasy,sukne. 

V jednotke nájdete mikiny,svetríky,legíny a vzadu termo prádlo. V dvojke už vyššie spomínané veci. V trojke sú tričká s dlhým, krátkym rukávom a tričká na ramienka. Vo štvorke nájdete spodné prádlo, ponožky a pyžamá. 


Doma máme poschodovú posteľ. Samozrejmé je, že ja spím hore. (:D) Je to také moje obľúbené miesto. :) 

Vedľa postele mám poličky, kde mám plyšákov a veci ktoré som našla u sestry ( myslím tím tie dve postavičky :D ), svietnik , krém na ruky a za ním je hojivý zázrak a hodiny. 



Nad hlavou mám poličku, kde sú plyšáci.


Pri nohách mám posledné poličky, kde sa nachádzajú znova plyšáci, knihy , momentálne ps vita a slúchatká a v poslednej poličke, ktorú vidno tmavo sú staré zošity a taktiež tam ukrívam staré denníky a pyžamo. 


Dúfam, že sa vám článok páčil a určite mi dole do komentára napíšte, čo sa vám na mojej izby páči a čo zase nie. :) 

Komentáre

  1. Ten design je nádherný! :o
    Líbí se mi, jak máš roztříděné ty poličky a šuplíky.. Taky bych si někdy měla uklidit... :D
    Hezká barva stěn, takovou mám moc ráda a připadá mi, že pokoj je potom útulnější. :)
    Super článek a blog, už se přihlašuju mezi pravidelné čtenáře! :)
    Budu taky moc moc moc ráda, když se koukneš na můj blog.:)
    vickysarah-fashion.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…