Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Who is winner?

Príjemné pondelkové popoludnie prajem, :)

dnes sa dozviete meno víťaza Giveaway. Ešte predtým by som sa vám chcela ospravedlniť, že som sa dlhšie neozvala ( niečo cez 2 týždne) ale vôbec som nemohla, pretože sa mi pokazil notebook. S ocinom sme sa dohodli že kúpime nový , predsa len notebook mal už niečo cez 7 rokov, takže je čas na zmenu.  Z tohoto dôvodu nebudem môcť prispievať tak často ako by som chcela. Mám pre vás prichystané články a takisto aj pár recenzií, takže priebežne ich môžete očakávať. Samozrejme je jasné že mi to bude trvať 2 krát dlhšie, keďže budem písať cez tablet, ale to nevadí. :) 

V predchádzajúcom článku ste si mohli všimnúť, že som napísala prvý odstavec aj do angličtiny. Nebudem to robiť v každom článku, ale keď bude na to čas, tak určite napíšem, a možno budem prekladať články do angličtiny, no uvidíme. Myslím si, že je to skvelý spôsob ako si precvičovať angličtinu a naučiť sa aj nové slovíčka. Preto vás prosím, ak  v texte nájdete chybu, tak mi to dole do komentára napíšte, a nehejtujte ma za to, predsa len som len človek. :) 



A teraz už na to, načo všetci čakáte. Vopred sa vám chcem ale poďakovať, že sa vás zúčastnilo toľko. Nečakala som to a som z toho šťastná.♥ Súťaž trvala do dnes a vyhlásenie malo byť zajtra, ale keďže by mi to nevyšlo, rozhodla som sa dnes aj vylosovať výhercu. Nevedela som, ako by som výhercu mala vybrať, tak som sa rozhodla pre random.org, ktorý vybral víťaza. Víťazkou sa stáva Mishel! :)  Gratulujem jej. :) Mišku som už kontaktovala. Tie ktoré ste nevyhrali, nezúfajte. V januári na moje narodeniny plánujem ďalšiu GA, ktorá bude losovaná inakšie. GA môže byť aj skôr, uvidíme ako sa situácia vyvinie. Je dosť možné, že bude aj viacej GA, aby mohlo vyhrať čo najviac mojich čítateľov. Vianočnú GA už odo mňa neočakávajte, pretože len dnes jedna skončila. Možno spravím novoročnú GA, ale ako sa vraví, všetko je zatiaľ vo hviezdach. :)

Prajem vám príjemný zbytok dňa. ♥ 





Komentáre

  1. gratulujem :)

    Posledne dni giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji výherkyni, hlavně, ať si užije výhru! :)
    vickysarah-fashion.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…