Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Spring TAG

Hello everybody!

angličtiny na začiatok už stačilo srandujem :D . Jarné počasie pretrváva už niekoľko dní a ja som za tieto dni nesmierne vďačná! Vonku slniečko, je oveľa teplejšie, takže nemusím chodiť ako snehuliak a celkovo ma takéto dni robia šťastnejšou a mám väčšiu chuť chodiť do prírody, fotiť, cvičiť, stravovať sa zdravo a celkovo užívať si život. bohužiaľ to teraz kvôli chorobe padá. Taktiež som si uvedomila, že Jar spolu s Letom patria k mojim obľúbeným ročným obdobiam.♥
Nedovolím si nespomenúť prebiehajúcu Giveaway. Veľmi ma teší koľké ste sa zatiaľ zapojili, pretože súťaž trvá zatiaľ len 2 dni  a vašou aktivitou mi robíte neskutočnú radosť.♥
V Tag-u som si niektoré otázky pomenila, takže ak budete robiť niektorá tento článok, dajte mi dole link a ja si to rada pozriem. :)
*všetky obrázky sú z weheartit♥ *



1. Obľúbený jarný lak na nechty?

Priznávam sa, že lakovanie nepatrí ku mojim obľúbeným činnostiam, nakoľko ma nebaví to odlakovávanie. Pretože keď sa mi začne lak lúpať, tak ja si ho potom začnem sama z nechtov zlupovať a nechty potom vyzerajú a aj sú zničené. A ja osobne neznášam keď mám chodiť s takými nechtami. Ale keď už sa odhodlám nalakovať si nechty, tak sú to väčšinou také svetlé/jemné tony farieb. Patria sem farby ako sú Mint Green,Apricots (marhuľová) ,Light Blue, Neon Yellow, všetky odtiene rúžovej a fialovej, béžová a biela. Je možné, že som na nejakú farbu, dokonca aj farby zabudla, ale keď tých farieb je strašne veľa a ešte ich rôzne podtóny. :D


2. Obľúbené jarné kúsky oblečenia?

Určite sem patria jeansy, kožené bundy, rôzne topy a tričká, košele a mikiny.

3. Obľúbený jarný kvet?

Doma vo svojej izbe kvety nemám, pretože mne nikdy žiaden kvet alebo rastlina dlho nevydrží. Ale veľmi sa mi páčia tulipány rôznych farieb.


4. Obľúbený jarný doplnok?

Určite slnečné okuliare a potom rôzne náhrdelníky, prstene a náušnice, ktoré na jar nosím s veľkou radosťou. :)

5. Obľúbený jarný parfum?

Jeden konkrétny nemám, ale snažím sa používať také ľahké a svieže vône.


6. Čo máš rada na jari?

Prebúdzanie prírody,  ktoré sa neskutočne dobre zachytáva na fotkách  ,slnko, to, že nemusím mať na seba x vrstiev oblečenia a celkovo na mňa jar pôsobí relaxačne. :)

7. Robíš jarné upratovanie?

Neviem, či to môžem nazvať jarným upratovaním , ale vždy pred Veľkou nocou si upratujem izbu odznova. Tento rok som to tiež robila a vždy mám z toho skvelý pocit. Možno to bude znieť divne, ale vždy keď začne jar a upracem si takto izbu, cítim, že nastáva nová etapa v mojom živote. A tento pocit mám strašne rada.♥


8. Obľúbený jarný nápoj?

Začínam si viacej robiť také zdravšie nápoje. Napríklad si spravím vodu s citrónom alebo uhorkou. Alebo si odšťavujem šťavu z ovocia alebo pijem džúsy.

9. Kedy pre teba začína jar?

Jar pre mňa začína už vtedy, kedy na tráve nevidím sneh, je teplo a svieti slniečko. Aj keď zimné bundy prestávam nosiť až začiatkom Apríla. :)


Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…