Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Článok o Yves Rocher

Hiii!

dnes som sa rozhodla, že vám napíšem o YR, teda o firme, s ktorou spolupracujem najdlhšie zo všetkých firiem nachádzajúcich sa na blogu. A preto ma napadlo, že by vám bolo dobré povedať resp. napísať niečo viac o tejto firme, pretože predsa len, čítate si na ich produkty najviac recenzií. Je to skvelý spôsob ako vám o značke povedať to najpodstatnejšie. Táto značka ma zaujala už minulé leto, odkedy s ňou aj spolupracujem a odvtedy som si o nej nazbierala pár informácií , ale niektoré veci som si aj ja sama podoplňala. Verím, že sa vám článok bude páčiť a dozviete sa niečo nové. Nezabudnite mi dole zanechať komentár či vás článok zaujal a či túto značku poznáte dlhšie alebo je to pre vás novinka.


Značka Yves Rocher sa zrodila v roku 1959 vo francúzskej dedinke La Gacilly. Táto značka má meno po svojom zakladateľovi, húževnatom vizionárovi, pánovi Yvesovi Rocherovi. Značka funguje už vyše 50 rokov a je vyznávačom ženskej krásy. Dnes je značka známa v 90 štátoch a je obľúbená medzi 30 - timi miliónmi klientami po celom svete.


Yves Rocher

"Rastlinný svet bol vždy v centre našej pozornosti. Preto bolo už od počiatku ambícií značky Yves Rocher jednať v súlade s prírodou, ako je to prirodzené pre kvety či stromy. Táto vízia, ktorá sa zrodila v bretónskej dedinke La Gacilly vo Francúzsku ako záväzok ženskej kráse, každodenne sprevádza našu prácu a zhmotňuje sa v Rastlinnej kozmetike Yves Rocher. " Bris Rocher - generálny riaditeľ skupiny Yves Rocher. 


Myslím si, že väčšina z vás vie, že Yves Rocher je  tvorca rastlinnej kozmetiky. Zloženie ich výrobkov je navrhované tak, aby vo výrobkoch bolo obsiahnutých čo najviac rastlinných látok, či už v ich surovom stave alebo v ich derivátoch. Vďaka ich rastlinnému zloženiu sú výrobky bližšie ľudskej pokožke, než iné syntetické materiály. Všetky výrobky sú a zloženie výrobkov je vždy prispôsobené určitým typom pleti, aby starostlivosť o ňu bola vždy čo najpríjemnejšia a najúčinnejšia. Ich cieľom je zabezpečenie maximálnej efektivity zloženia ich produktov, ktoré sú overované sériou náročných testov v ich klinickom centre CERCO.

La Gacilly
Zaujímavý fakt, ktorý som ja sama doteraz nevedela a dozvedela som sa ho len teraz je, že výroba ich výrobkov sa uskutočňuje v 3 továrňach v Bretonsku. Tieto továrne produkujú ročne vyše 300 milionov produktov . Ich továrne avšak majú trojitú certifikáciu - kvality, bezpečnosti a ochrany životného prostredia. Všetky tri továrne sú postavené v prírode a aktívne sa podieľajú na návrate motýľov a vtákov do blízkeho okolia. Vďaka tomuto získali certifikát podpory biodiverzity.

V dedinke La Gacilly sa nachádza 55 hektárov polí obhospodarovaných podľa zásad ekologického poľnohospodárstva. Všetky rastliny sú zbierané a sušené priamo na mieste zberu.

Obroba

Yves Rocher má svoju chartu rastlín, kde si prísne stanovila pravidlá týkajúce sa objavovania rastlinného sveta. Patria sem: ochrana ohrozených druhov rastlín, uprednostňovanie  použitia plodov alebo obnoviteľných častí rastlín, odmietnutie geneticky modifikovaných rastlinných zložiek a rozvíjanie výrobných reťazcov ekologického poľnohospodárstva. Týmito pravidlami sa držia nie len v La Gacilly ale aj ich výrobní partneri zo všetkých piatich svetadielov. Značka sa snaží zachovávať výrobné postupy a snaží sa podporovať lokálnu  socio-ekonomickú rovnováhu.

Všetky výrobky balia do znova recyklovateľných materiálov, čím sa snažia znížiť spotrebu obnoviteľných zdrojov. Zaujímavosťou je, že ich obaly obsahujú 25% recyklovateľného plastu.

Tie, čo už túto značku poznáte dlhšie viete, že značka nepoužíva plastové tašky. Nahradila ich ekotaškami, ináč povedané, taškami na viac použití. Od ich zavedenia bolo vydaných približne 4 miliony týchto ekotašiek, vďaka ktorým ušetrili 200 ton plastových tašiek! Sama doma mám jednu túto ekotašku. Používa ju síce skôr mamina, ale ani ja a ani ona si u nevieme vynachváliť. Zmestí sa do nej celkom dosť a keď ju nebudete potrebovať, jednoducho ju zložíte, uložíte a potom ju môžete použiť znova a stále dookola. :)

Poslednou vecou, ktorú by som dnes spomenula a myslím si, že je to skvelé je ich záväzok voči prírode. V roku 2009 si pri príležitosti 50.výročia dali záväzok, že do roka 2015 vysadia po celom svete 50 milionov stromov. V ich spolupráci  s mimovládnymi organizáciami špecializovanými na zalesňovanie bolo vysadených už viac ako 35 milionov stromov vo všetkých častiach zeme. Ja im držím palce, aby to do konca roka stihli! :)


* zdroj obrázkov: Yves Rocher
P.S: TU nájdete zoznam ich kamenných predajní po celom Slovensku :)


Komentáre

  1. Zaujímavý článok, vedela som len veľmi malý zlomok zo spomenutého. No určite by som ocenila čosi podobné i na iné značky :)
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na aprílovú giveaway na mojom blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Uprimne povedané, rozmýšľala som, či napísať aj o iných značkách, ale nevedela som, či to bude mať pozitívne ohlasy. Ale ako vidím, tak áno, takže v blízkej budúcnosti sa na nejakú značku zamerám. :)

      Odstrániť
  2. Ja túto značku milujem! ♥ výrobky sú kvalitné, pekne voňajú a majú aj pekný dizajn ^^ :) a je to veľmi zaujímavý článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ju mám strašne rada. :) So všetkým, čo si o nich napísala , súhlasím. A ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Yves Rocher poznám už dlhšie, už som odtiaľ mala kopu vecí, mám ju veľmi rada, takmer nič som ale o značke doteraz nevedela :D Veľmi pekný článok. Veľa zaujímavých informácii :)
    Krásny týždeň! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Som rada,že sa ti článok páčil :) A ďakujem! Aj tebe prajem krásny týždeň.! :)

      Odstrániť
  4. Skvelý článok, toto som o značke ani len netušila a je to super, nie som síce úplne nejaký zástanca čisto prírodnej a eko kozmetiky, ale postupne zisťujem, že zloženie má fakt čo sa týka účinkov veľkú váhu. Z tejto značky mám rada ich odličovač s kamilkami, ktorý krásne vonia a momentálne mám aj masku na vlasy, po ktorej sú vlasy veľmi ľahké.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ! :) Som rada, že vás môžem takto informovať. Čo sa týka zloženia výrobkov, úplne s tebou súhlasím. Na pleti je to viditeľné už po pár použitiach. Ďakujem aj za tipy na produkty, určite sa po nich pozriem! :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…