Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Time for listening

Ahojte, :)
ako sa máte? Ja sa mám celkom dobre ale v škole je to teraz celkom hard. Samé projekty, eseje, písomky, skúšania... a úprimne už nevládzem. Aspoň, že je už víkend, ktorý aj tak presedím celý za knihami, ale aspoň si aspoň o trošku dlhšie pospím,haha.
Chcela by som ešte spomenút Giveaway, do ktorej sa zapojilo zatiaľ celkom veľa ľudí. Som z toho nesmierne šťastná a všetkým vám držím palce! :)
Dnes som sa rozhodla len pre taký pohodový článok, kde vám predstavím pár skladieb, ktoré sú momentálne mojou TOP-kou. V článku sa nenachádzajú len nové piesne, ale aj staršie. Ak máte aj vy nejakú skladbu alebo dokonca skladby,ktorá/é sú vašou topkou, napíšte mi ich dole do komentáru, rada si ich prečítam a skladby vypočujem. P.S. Chceli by ste viac takýchto článkov? 

1. Calvin Harris - Pray to God ft. HAIM

 
2. Carly Rae Jepsen - Sweetie
 
 
3. Carly Rae Jepsen - I really like you
 
 
4.Demi Lovato - Nightingale
 
 
5. Kelly Clarkson - People Like Us
 
 
6. SPADA & ELEN LEVON - Cool Enough
 
 
7. Wiz Khalifa - See You Again ft. Charlie Puth
 
 
8. Zara Larsson - Uncover
 

 
9. Zedd - I want you to know ft. Selena Gomez
 
 
10. Girls Aloud - Something New
 
 


Komentáre

  1. Ďakujem krásne za Zaru - ani som nevedela, že k Uncover vyšiel nejaký klip! Už veľmi dlho som tú pesničku nepočula :)
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na aprílovú giveaway na mojom blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekný výber, polovičku z tých pesničiek vôbec nepoznám a Uncover je presne to čo mám rada, takže super článok! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super, moc díky za tipy, v poslední době jsem vůbec neměla čas objevovat nějaké nové písničky, takže si všechno určitě poslechnu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. väčšinu som ani nepoznala, ale aspoň mám čo počúvať pri čítaní článkov :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…