Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Aké aplikácie mám v mobile?

Príjemný sobotný večer prajem,
ani si neviete predstaviť, ako som sa na voľno tešila. V škole nás vyšťavujú ako sa len dá a stáva sa mi čoraz častejšie, že sa učím aj do 12 v noci. A toto by som chcela zmeniť, ale o tom až inokedy. Minulý rok som robila článok o tom, aké aplikácie mám v tablete. Článok sa väčšine páčil, takže som si povedala, že spravím ďalší, ale tento raz o tom, čo mám v mobile. Nebude toho veľmi veľa, ale možno nájdete aplikácie, ktoré sa vám zapáčia a stiahnete si ich. Starší článok nájdete TU.




Mobil mám značky Huawei a presnejšie je to model Ascend P7. Mobil dlho nemám, je to takých 5 mesiacov odkedy som ho dostala. S mobilom som maximálne spokojná, nemám mu čo vytknúť. Výdrž batérie je podľa mňa dobrá. Keď prídem domov po celom dni, povedzme že okolo 14-15 hodine, mám na mobile ešte tých 70-80% baterky, ale samozrejme, závisí to od toho, čo s ním robíte. Vnútorné úložisko je 16 GB, pričom voľných je 11GB, čo vám na fotky a aplikácie bohate vystačí, avšak ja mám aj SD kartu. V mobile nenájdete klasické menu, ako má napríklad Samsung či Sony, ale všetky aplikácie máte uložené na stenách v mobile. Mne osobne to veľmi vyhovuje a ľahko som si na to zvykla. Fotoaparát je perfektný.♥ Ja ako selfie manijak si ho nemôžem vynachváliť. Zadná kamera má 13 Mpix a predná kamera, teda selfie kamera, 8 Mpix. V možnostiach nájdete rôzne kreatívne filtre a taktiež aj veci na úpravu fotky. Pri fotení môžete použiť aj tzv. škrášlenie, ktoré máte od úrovne 1-10, pričom 10 je najsilnejšia a vyzeráte pri nej, ako porcelánová bábika,haha. Myslím si, že také podstatné veci, ktoré na fotkách neuvidíte, som vám povedala. Avšak ak by vás niečo zaujímalo, môžete mi napísať buď dole do komentára alebo do kontaktného formuláru, ktorý nájdete v sekcii kontakt. Ale myslím si, že všetky informácie nájdete na nete. :)

Na zamknutej obrazovke mám ako inak, Thea James-a. Na zamknutej obrazovke už nič iné nenájdete, avšak ak zdvihnete tú lištu, objavia sa vám mini aplikácie ako kalkulačka, zrkadlo,svetlo a kalendár. Keď zasa potiahnete foťáčik, tak sa vám automaticky otvorí fotoaparát.

Na prvej karte nájdete také aplikácie, ktoré moc nepoužávam. Na tapete mám obrázok, ktorý ma motivoval pri prijímačkách a to je STAY MOTIVATED AND STUDY HARD. Nejako sa mi tam zapáčil, tak ho tam mám dodnes. Hore na vysúvacej lište nájdete tie základné informácie. Na 3 obdlžnikoch (tam kde je mustache  a tie dva pod nimi ), sú widgety, ktoré tu už boli, keď som mobil dostala, ale som lenivá ich vyplniť. Potom tu máme dve aplikácie. Aplikácia Countdown, je vlastne aplikácia na odratávanie dní do nejakej udalosti. Najprv som ju využívala na prijímačky a teraz na tábor. (viď ružovú tabuľku). Aplikácia je super, lenže ak si nevypínate mobil každý deň, tak vám to samostatne odratávať nebude a je potreba si to potom aktualizovávať. To je jediné minus tejto appky. Aplikácia Sleepy Tunes, patrí medzi tie najmenej používanejšie aplikácie. Ak pri zaspávaní počúvate hudbu, tak túto aplikáciu určite oceníte. Celá appka je stavaná na tom, že vy si vlastne pustíte hudbu ako vždy, avšak zapnete si aj túto aplikáciu a dáte si tam časový limit, dokedy sa vám má hudba vypnúť. Od začiatku až po koniec tejto doby sa však hudba pomaly stišuje, vďaka intervalu stišovania, ktorý si nadstavíte taktiež. Dole už potom nájdete len aplikácie ako Google play, fotoaparát, správy a kontakty, ktoré sa nachádzajú na každej jednej stene.
INFO: Na fotkách, kde budú nálepky, sú údaje, ktoré tu zverejňovať nechcem.

Na druhej karte sú už také bežnejšie aplikácie. Samozrejmé aplikácie ako galéria, hudba, mail, nastavenia atď. predstavovať nebudem. Stiahnuté aplikácie tu sú Menštruačný kalendár, ktorý predstavovať nebudem. Potom aplikácia BBM, čo je aplikácia, ktorú ma BlackBerry, ale je dostupná aj na Android. Keďže môj ocino má BlackBerry, tak som si túto aplikáciu stiahla. Využívam ju, keď s ním nie som a chcem si s ním  zadarmo písať, avšak je nutné internetové pripojenie. Potom tu máme 3 priečinky. V prvom sú "top aplikácie", ktoré top nie sú, ale som lenivá premenovať si to (zas a znova) a tie aplikácie vôbec nepoužívam. Potom je tu priečinok pre aplikácie od Googlu a v treťom priečinku sú nástroje ako je lupa, svetlo, zrkadlo, kalkulačka, notes atď.

Na poslednej karte nájdete len stiahnuté aplikácie. Snapchat, Instagram, Facebook, Messenger sú samozrejmosť. Na Instagrame som úplne závislá. Baví ma prezerať si fotky ostatných. Takže ak chcete, napíšte mi do komentára vaše IG mená a ja si vás pozriem a tých, ktorí ma zaujmú začnem followovať. Aplikácia Droppie nie je až taká známa a ja osobne ju tiež moc nepoužívam. Ale jedná sa o to, že spravíte fotku s nejakým odkazom na nejakom mieste postnete ju tam, a keď tadiaľ prejde niekto, kto má túto appku tiež ( a má net, samozrejme), tak mu príde vaša správa resp. fotka. Túto appku vymysleli traja slovenský chlapci, ktorí si dali cieľ vymyslieť zasa niečo nové a inovatívne. Edupage je appka pre študentov, ktorích škola má internetovú žiacku knižku. Vy sa tam prihlásite pod menom, ktoré vám, ako študentovi vaša škola dala a vám sa tam zobrazujú známky, poznámky, chýbania na hodinách, zastupovania atď. Avšak všetky tieto informácie vám tam vaša škola dáva. Anglicko - Slovenský slovník je samozrejmosť. Používam ho už od roku 2013 a stále ma nesklamal. Veľkou výhodou je to, že pre jeho používanie nemusíte mať internetové pripojenie. WhatsApp a Skype sú znova appky, ktoré každí pozná. Shazam je appka, ktorá vám vyhľadá pieseň na základe hudobnej stopy, avšak je potrebné internetové pripojenie. Youradio je appka, kde nájdete všetky piesne v rôznych albumoch a nemusíte si ich sťahovať do mobilu. Avšak appka je veľmi nepraktická, aspoň mne tak príde. Running appku od Nike nemám dlho, avšak nezačala som ju ani používať. Neviem stále vymyslieť heslo, ktoré by splňovalo všetkým požiadavkám. Takže ak je tu niekto, kto túto appku používa, napíšte mi dole prosím vás, ako to mám spraviť. Asi som fakt nemehlo,haha.

 
Nie som ten typ človeka, ktorý si mobil zaspamuje hrami. Avšak mám v mobile 2 hry, v prípade núdze, keby som sa strašne, ale vážne strašne moc nudila. Sú to Pou a Smash Hit.
V tomto priečinku mám ešte aj Emoji Keyboard. Túto appku už veľmi nepoužívam, pretože mi nevyhovuje klávesnica, ale niekedy sú situácie, kedy sa proste zíde. :)


Ako som už spomínala, som veľký selfie manijak. Preto mám celý jeden priečinok venovaný aplikácia pre fotky. B612 je niečo ako Retrica. Stiahla som si ju hlavne kvôli tomu, že všetci mali len na fotkách logo Retrica a mne to už išlo na nervy. Nájdete tu mnoho kreatívnych filtrov, takže nedostatok trpieť nebudete a všetky sú zadarmo. Giddylizer je aplikácia na pridávanie tých mini tabuliek na fotky napríklad 99♥ atď. Po aktualizácii si tam však môžete pridať aj nálepky, ktoré mi vo väčšine prídu vtipné. We Heart It, VSCO Cam a InstaSize určite všetci poznáte. A poslednou aplikáciou je Mirror Image Free, ktorá slúži na zrkadlenie fotiek, pridávaní efektov (ktorých nie je málo), textov, nálepiek a mnoho ďalšieho. Je to tá najlepšia aplikácia, akú som na zrkadlenie fotografií mala. :)



Poznáte tieto aplikácie? Máte nejaký tip na iné appky? 

Komentáre

  1. Všechny tyto aplikace znám, ale spoustu z nich už nepoužívám/nehraju. Aktuálně hraju jen hru 94%, kterou jsem si vážně hodně oblíbila. :) Pak používám klasické aplikace sociálních sítí jako je twitter, fb, instagram a tak .. :) A výjimečně i něco na úpravu fotek. :) Pěkný článek. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip na hru, určite sa po nej pozriem. Ďakujem, som rada, že sa článok páčil. :)

      Odstrániť
  2. Mnohé aplikácie mám i ja :D Môžem sa iba opýtať, odkiaľ máš kryt na mobil? Je úžasný :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kryt je zo stránky https://www.coolcase.cz/ . Kryty sú tam veľmi pekné a kvalitné, a v budúcnosti si chcem dokúpiť aj ďalšie. :)

      Odstrániť
  3. Taky některé používám a Pou je docela fajn hra. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, Pou-ík je fajn hra, hlavne na zahnatie nudy. :D :)

      Odstrániť
  4. Ahoj Lea dávnejšie som chcela urobiť tento článok a akurát si mi to osviežila tak ďakujem :D. A ten kryt je veľmi pekny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Miška, :) nemáš začo, rada som aj takouto formou pomohla. :D A ďakujem. :)

      Odstrániť
  5. Theo ♥♥♥ Inak ten kryt je krásny ;)
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super kryt ! jinak we♥it ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Spoustu aplikací používám :). A ten ryt vypadá skvěle ♥.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…