Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Spring Sounds

Príjemný nedeľný večer prajem, :)

po dlhej dobe ,a to myslím vážne, som sa rozhodla spraviť si znova taký jarný/letný wishlist. Naposledy tu bol článok tohto typu v Januári, kde som písala, čo si chcem celkovo tento rok kúpiť. Takže ak by niekoho zaujímal ten článok, nájdete ho TU.

Avšak na začiatku by som sa ešte rada vypísala zo svojich myšlienok, však ako inak,haha.  Vo štvrtok sme mali riaditeľské voľno, takže som mala o deň dlhší víkend. Aspoň niečo.♥ Deň som strávila s kamarátkou v nákupných centrách.  Musím však povedať, že som mala už celkom nervy. Do obchodov som išla so zámerom nájsť si čierne jeansy s prijateľnou cenou. Vyskúšala som xy jeansov a s akým výsledkom? Žiadne také, ktoré by ma naozaj ohúrili som nenašla. Po niekoľko hodinovom nakupovaní som si nakoniec kúpila tmavomodré jeansy z Tally Weijl-u a slnečné okuliare z C&A. Samozrejme, ak sa mi nahromadia ešte nejaké veci z nakupovaní, koncom mesiaca by mohol výjsť článok New In.
Dnes som mala konfirmačnú skúšky, ktorú som úspešne spravila, takže sa teším. Zajtra ma čaká ešte program v kostole a fotenie, takže som zvedavá ako to dopadne a dúfam, že budem na fotke vyzerať dobre.
Myslím si, že úvod bol už viac než dlhý, takže prejdem k samotnému článku.
INFO: Chceli by ste článok o mne/zaujímavostiach o mne? :)




1.) Plavky
Leto sa nám už blíži a ja by som sa už  rada pripravila. Čo sa týka plaviek, tak sa mi veľmi páčia plavky triangle, avšak originály stoja celkom dosť, čo je pre mňa samozrejme veľká škoda..

2.) Tenisky
Momentálne nosím tenisky od značky Nike, ale mám už pocit, že treba nové. Veľmi ma zaujala teraz tá moda pestrých až krikľavých farieb na teniskách, ako sú na obrázku tie oranžové. Stále hľadám v obchodoch nejaké, ktoré by mi sedeli a páčili sa mi, ale stále nemôžem také nájsť. Hádam sa mi to už podarí :) . Taktiež by som chcela jednoduché tenisky ako sú na obrázku tie zelené adidasy, ktoré ma zaujali hlavne potlačou, ktorá nie je vôbec nudná, práve naopak.

3.) Šaty
Za 46 dní máme koniec školského roka a ja by som rada svoj posledný ročník na základnej škole ukončila čo najkrajšie, ale o tom nabudúce. Zistila som, že doma nemám ani jedny farebné šaty, len samé tmavé . Takže si určite odskočím znova do obchodov a budem dúfať, že nejaké nájdem.  

4.) Biely lak
Aká farba ukáže pri opálenej pokožke najkrajšie? Ano, podľa mňa je to biela farba. Takže do leta si musím v drogérií kúpiť nejaký biely lak, ktorý kryje už v prvej vrstve a má dobrú výdrž. Poznáte niekto nejaký? :)

5.) Čierne jeansy
Čierne jeansy sú proste klasika. Nikdy neomrzia a ľahko sa kombinujú. Takže znova, máte nejaké typy na obchody, kde nejaké pekné s dobrou kvalitou zoženiem? :)

6.) Čierne baleríny
Tak isto, ako čierne jeansy. Je to klasika, ľahko sa kombinujú a ešte sú aj pohodlné.

7.) Tričká / croptopy
Zistila som, že na leto nemám skoro žiadne tričká. Takže v najbližšej dobe si pôjdem nejaké kúpiť. Možno sa poobzerám aj po croptopoch.

8.)  Tričká
V obchodoch sa teraz ešte vyskytujú zľavy na tovar z minulej sezony a ja by som si tam rada našla nejaké tričká za skvelé ceny, ale to teraz nie je ešte vôbec potrebné. Leto iba začína a ja už myslím na jeseň. Celá ja, haha.

Do pozornosti dávam stále prebiehajúcu GIVEAWAY, ktorá končí už tento pondelok!!!
__________________________________________________________________
 
Nájdeme ma aj na:

Komentáre

  1. Tie plavky sú úžasné :O Inak nájsť čierne jeansy bol fakt problém aj pre mňa. Nakoniec som však skončila s jednými z H&M :)
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Plavky sú vážne krásne, avšak originály sú celkom drahé. A to teda je. Ja som tam čierne jeansy skúšala, avšak nesedeli mi. :/

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…