Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

HEALTHY CHOICE alebo nová téma na blogu

Ahojte, :)

nechcem sa tu na úvod rozpisovať o svojich problémoch a o tom, ako nič nestíham. Dnes by som vás oveľa radšej privítala pri novej téme na blogu s názvom HEALTHY CHOICE.
V tejto téme sa budem zameriavať na zdravý životný štýl, avšak žiadne extrémy, a na rôzne cvičenia. Čiže budú tu bývať rôzne recepty, ktoré som vyskúšala a zachutili mi, cvičenia, ktoré cvičím, motivačné články a tak ďalej.

Táto téma na blogu vznikla preto, lebo aj mňa už chytila tá "vlna" zdravého životného štýlu. Ale povedzme si na rovinu, koho aj nie, keď na Instagrame, We♥it-e a určite aj inde kolujú motivačné obrázky alebo obrázky so zdravým jedlom, ktoré vyzerá tak chutne..
Chytilo ma to už niekedy v novembri minulého roku, avšak vtedy som len cvičila a stravu som nezmenila, čiže som si stále pochutnávala na sladkom. A po čase ma to aj prestalo baviť. Avšak celkom veľkú motiváciu mi dali tieto dva blogy. Jeden je od blogerky Momy, ktorá mi príde veľmi sympatická a krásna, a jej blog rozhodne stojí za to. :) A druhý je od blogerky Lenky, ktorá ma taktiež inšpirovala. 
Prelomový mesiac, kedy som si už ale povedala, že si chcem aj ja vyformovať takú postavu, s ktorou budem spokojná, nastal niekedy v Marci. Začala som sa viac o túto tému zaujímať a začala som si pomaly meniť jedalníček. A v Apríli som už začala aj cvičiť a naozaj ma to chytilo. :) A preto som si povedala, že by bolo fajn založiť si na blogu takúto tému, kde vám budem môcť zdeliť informácie, ktoré som nazbierala a podeliť sa s vami už o spomínané recepty, cviky, tipy..
V prvom rade je dôležité uvedomiť si, kvôli komu to chcete spraviť. Idete to robiť pre okolie, pretože vám povedalo, že máte zlú postavu? Ak patríte do tejto kategorie, tak nikdy nebudete spokojné, pretože jediný človek, kvôli ktorému by ste to mali začať robiť, ste vy a nie ostatní.
Taktiež je dôležité uvedomiť si cieľ. Chcete mať pekné telo na leto kvôli plavkám alebo si chcete vyformovať postavu a cítiť sa fit? Mnoho ľudí, najmä ženy, majú teraz pred letom stres kvôli tomu, ako budú vyzerať v plavkách. V časopisoch nájdeme teraz rôzne články na tému "Ako si do leta vyformovať postavu" alebo "Ako zhodiť prebytočné kilá aby ste vyzerali v plavkách dobre" a mnoho ďalších. Veľa žien to vyskúša a niektoré možno aj držia diéty, len aby si ubrali pár kíl na váhe. A presne toto je to, čo ja nechcem. Ano, síce aj ja chcem mať v lete v plavkách telo, s ktorým by som bola spokojná , ale nerobím to len kvôli tomu. Robím to kvôli tomu, aby som sa cítila fit a aby som bola so sebou spokojná, či už zvonka alebo zvnútra. A hlavne kvôli tomu, aby som si po xy mesiacoch, možno roku mohla povedať ZVLADLA SOM TO a každý mesiac sa tešila z každého nového pokroku.
Ak si chcete vyformovať postavu, tak musíte mať hlavne silnú vôľu na to začať. Aj ja som bývala taká, že dnes nezačnem, začnem zajtra ale týmto spôsobom nič nedosiahnete. Dobre, možno stúpajúcu ručičku na váhe.. Síce ešte niekedy mám také dni, kedy mám nálady, kedy si vravím, že budem cvičiť zajtra ale už som sa aspoň polepšila v jedálničku a jem čoraz menej sladkého, a úprimne, teším sa. :) Taktiež výhovorky typu nemám v čom cvičiť si nechajte pre seba, pretože ak chcete cvičiť, tak budete cvičiť aj v rozťahanom tričku a legínach.
Dosť podstatné je aj zmeniť si jedálniček, pretože 70% úspechu nám tvorí strava a len tých 30% cvičenie. Ja sama som mala problém začať jesť menej sladkostí, ale musela som tiež nejako začať a verte mi, začiatky boli celkom ťažké. Nebrať si do školy ku desiate aj nejakú tu dobošku alebo inú sladkosť nebolo a stále nie je ľahké. Taktiež nie je ľahké chodiť po škole do supermarketu a nekúpiť si nič sladké. Síce mám niekedy dni, kedy tomu sladkému jednoducho neodolám, ale je ich čoraz menej a za to som na seba právom pyšná. :)
Máme tu jar a myslím si, že je to jedno z najlepších období na začatí pracovať na sebe. Predsa len vonku nemrzne a nie je ani extrémne teplo, takže vybehnúť si na korčule, zabehať si alebo sa ísť len prejsť so psom, alebo sama nie je problém. :)
Takže aby som už tento článok ukončila, pretože by som sem napísala všetko, čo viem a nápady na ostatné články v tejto téme by som si asi vyčerpala, rada by som vedela váš názor na túto tému a článok. Taktiež by som rada vedela, či vás tento článok bavil a či by ste so mnou chceli vytvoriť komunitu dievčat/žien, ktoré si budú navzájom radiť a pomáhať si, aby to nebolo len také jednosmerné. Ak máte nejaké nápady, kde by sme si mohli medzi sebou vymieňať rady a typy, a motivovať sa navzájom, tak mi to určite napíšte do komentára. (instagram hashtag alebo facebooková skupina,...).
Takže odomňa je to na dnes všetko a teším sa na vaše názory dolu v komentároch.♥
P.S: Nezačínam túto tému kvôli tomu, aby som opakovala po iných blogerkách.
P.S.S: Chcela som dnes zverejniť svoj prvý recept, ale rozhodla som sa pre taký "informačný"článok. Recept môžete očakávať v blízkej budúcnosti.
Nájdete ma aj na:

Komentáre

  1. Táto nová téma bude určite super, pretože už tento informačný článok ma naozaj motivoval :) ja som sa už tiež konečne odhodlala začať zdravo jesť a cvičiť :) A tá komunita dievčat je naozaj super nápad a podľa mňa by bolo dobrá skupina na facebooku :) už sa teším na dalšie články.
    www.lifewithnicol.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super téma :) Taky se poslední dobou snažím jíst zdravěji a recepty a rady by mně vážně pomohly :)
    xx Sab | TheChicFlair

    OdpovedaťOdstrániť
  3. teším sa na túto rubriku :) tiež sa snažím na sebe pracovať, tak sa môžeme všetci povzbudiť ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Táto téme je teraz veľmi aktuálna, tiež už uvažujem o zmene jedálnička, len akosi sa mi nedarí. Potrebujem namotivovať a ktovie, možno aj Tvojimi novými článkami. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, vážne ďakujem, som rada, že väčšina k tomuto máte pozitívne ohlasy. Už sa teším. ♥ :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…