Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

i´m back!

Ahojte!
Po mesačnej pauze som späť! Rozhodla som sa, že spravím také menšie zhrnutie, čo sa za posledné mesiace udialo v mojom živote. Kľudne mi v komentároch napíšte, čo sa stalo vám, rada si to prečítam. :)


♥ Spravila som prijímačky na bilingválny gympel
♥ Začala som sa znova zdravo stravovať
♥ Začala som znova viac fotiť prírodu, javy a ľudí okolo seba
♥ Prežila som Veľkú Noc
♥ Mala som konfirmáciu , čiže zároveň som sa stala dospelým členom cirkvi
♥ Oslávila som meniny
♥ Zlepšila som sa podľa angličtinárky v angličtine ♥
♥ Tak isto som sa zlepšila v slovenskom jazyku ♥
♥ Ale zhoršila som sa v nemčine... Ach
♥ Vyhrala som svoju prvú Giveaway u Kejmy na blogu!
♥ Obmedzila som sladké
♥ Avšak po dni detí to na mňa zasa prišlo, ale už je to zasa v norme
♥ Navštívila som Poľsko na 2 dni s tými najlepšími ľuďmi ♥
♥ Dočkala sa tepla
♥ Ku zdravej strave som pridala aj viac pohybu
♥ Začala som chodiť len po schodoch
♥ Obľúbila som si ovsené kaše
♥ Zúčastnila som sa testovania, ktoré malo ukázať na aké povolanie,školu a mnoho iných vecí sa hodím
♥ Prestala som nakupovať tak veľa kozmetiky..
♥ Namiesto toho som začala míňať svoje peniaze na oblečenie
♥ Napísala som písomku zo slovenského jazyka s najväčším počtom % v triede
♥ Podarili sa mi všetky koncoročné písomky
♥ Spomenula ma v článku výherkyňa Giveaway, Vanesa :)
♥ Uzavrela som si všetky známky
♥ Spravila som radosť 2 tetám
♥ Znova si upratala izbu a vytriedila veci v šatníku
♥ Začala som znova čítať knihy
♥ Ako koncoročný výlet sme boli na výstupe
♥ Čaká ma 4 dňový výlet, znova so skvelými ľuďmi




A čo bude s blogom ďalej? Určite môžete čakať články typu recenzí, fotiek ale aj outfitov a novej rubriky na blogu Healthy Choice, ktorej by som sa chcela začať aktívnejšie venovať. :) Prajem vám ešte krásny zbytok večera a vidíme sa pri ďalšom článku.♥
* obrázky z We♥It  

Komentáre

  1. Gratuluji k prijímačkám. Já si zase oblíbila müsli. :-) Na novou rubriku se už moc těším. Taky bych se měla začít zdravě stravovat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) . Som naozaj rada, že väčšine sa nová téma na blogu páči, takže mám ešte väčšiu chuť pre vás takéto články pripravovať. Ešte raz ďakujem.♥ :)

      Odstrániť
  2. gratuluji k přijímačkám, k narozeninám i k giveaway, je to super!!!! :) jinak já tedy ovesné kaše nemám ráda, nemůžu jim přijít na chuť :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Čo sa týka tých ovsených kaší, ja som to mala zo začiatku nejako podobne. Ale časom som si na to zvykla a je dôležité nájsť si príchute k nej, ktoré ti sadnú. Chystám na to článok, tak dúfam, že ťa tým aspoň inšpirujem. Verím ale, že raz im na chuť prídeš. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…