Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

TOP kozmetické produkty do 6 eur


Krásny pondelňajší večer prajem, :)
 
ako som sľúbila v minulom článku, prichádzam s kozmetickým článkom. Nakoľko článok TOP kozmetické produkty do 3 eur mal celkom úspech, rozhodla som sa pre jeho pokračovanie.
 


Šampón značky Oriflame sa mi už minul. Ďalšie balenie som si už síce nekúpila a ani to nemám v pláne, nakoľko šampóny na vlasy rada striedam, ale aj napriek tomu som ho sem zaradila. Šampón je určený na poškodené vlasy, čo bol aj dôvod, prečo som si ho kúpila. Nie je to krátka doba, odkedy som sa zamerala na svoje vlasy a začala som sa o ne viac starať. Vlasy po umytí krásne voňajú, vlasy nezaťažuje a vlasy aj vyzerajú lepšie. Masku značky Kallosshop som mala veľmi rada. Vydržala mi naozaj dlho, cca pol roka, ale závisí to od typu vlasov. Vlasy zanechala hebké a vyzerali zdravšie. Znova je určená na suché a lámavé vlasy. Je pravda, že maska mi s lámaním vlasov dosť pomohla. Taktiež by mala zanechať na vlasoch ochranný film, ktorý ma chrániť vlasy celý čas.
 
Sprchovací peelingový gél - Malina mám už od minulého roka, odkedy som ho dostala na testovanie. Napriek tomu ho mám veľmi rada a už sa chystám kúpiť si nové balenie avšak s inou vôňou. Peeling sa hodí najviac do týchto letných dní, kedy je sprchovanie s ním jedná radosť. Zrniečka nachádzajúce sa v peelingu pokožku prekrvujú a zanechávajú ju hladkú. Sprchový gél sa mi už minul, avšak nikdy nezabudnem na tú nádhernú citrusovo-čajovú vôňu.♥

 
Balzám EOS už pozná hádam každý. Neodolala som ani ja a objednala som si jeden, konkrétne Summer Fruit. Vôňa je sladká a svieža zároveň, presne taká, ako to mám rada. Micelárnu vodu mám už od decembra a už som s ňou na konci, takže si skočím asi po novú. Veľmi som si ju obľúbila. Super odličuje, môžem ju použiť na celú tvár, nedráždi mi pleť a nestojí veľa. Čo viac si priať? :) 
 
 
Máte nejaké nové produkty, ktoré ste si obľúbili a chcete sa s nimi podeliť? Napíšte mi to do komentára, rada si prečítam tých vašich. :)

Komentáre

  1. micelárka a sprchovací peeling sú super, sama ich mám doma :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám taky eos summer fruit a moc mi nevoní. Sprchový gel od YR se zeleným čajem je úplně úžasný a má nádhernou vůni. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si, že pri EOS-och si každý musí nájsť tú "jeho" vôňu, ktorá mu vyhovuje. :) A so sprchovým gélom teda súhlasím :)

      Odstrániť
  3. Micelární vodu od Garnier jsem si také oblíbila, za tu cenu je bezkonkurenční! :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Yves Rocher tam proste nesmelo chýbať! :) milujem tú značku a ich produkty

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…