Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

New In

Ahojte, :)

ako si užívate prázdniny? Ja musím povedať, že zatiaľ skvelo. Absolvovala som už dva tábory, kedy v prvom som si celých 9 dní váľala šunky, prejedala sa skvelej točenej zmrzliny, ktorá je už štvrtým rokom moja najobľúbenejšia, chytala bronz,športovala a užívala si skvelé dni s kamarátmi. V druhom tábore som sa zasa spoznávala s budúcimi spolužiakmi. Síce som chcela ísť prvé dva dni hneď domov ale potom ma to prešlo a prežila som 5 dní s tými najlepšími ľuďmi, s ktorými ma čaká ďalších 5 rokov.♥ Po táboroch som mala tzv. chill days a posledné dni som strávila hlavne v nákupných centrách. Síce som si toho veľa nekúpila, nakoľko som bola robiť krstnej spolu s maminou poradkyňu, pretože si vyberala šaty na svadbu, na ktorú bola pozvaná. Poviem vám, vybrať tie správne šaty za dobrú cenu je fuška a o doplnkoch a topánkach ani nehovorím. Krstná si vyskúšala minimálne 45 šiat a tie správne našla až na konci dňa.Takže takto som strávila posledné 3 dni v nákupných centrách, kde sme potom spolu pochodili aj obchody, kde sme vedeli, že tie správne šaty nenájdeme. A ja som z nákupných centier odhádzala s prázdnou peňaženkou ale zato s plnými rukami. Fuu, riadne som sa vypísala. Berte to ako náhradu k minulému článku, kedy bol úvod veľmi krátky, haha.




Začnem asi pásikavým tričkom, ktoré som si nemala v pláne kupovať. Síce po pásikavom tričku som sa v obchodoch pozerala už dlhšie, ale nikdy ma žiadne nezaujalo na toľko aby som si ho kúpila. Buď bol zlá kvalita, strih, nesedela mi veľkosť alebo bolo príliš drahé. Takže keď som náhodne našla toto tričko, bola som veľmi rada. Kvalita skvelá, strih a veľkosť tiež a cena ma veľmi potešila. Športovú podprsenku som mala v pláne kúpiť si už dávno, ale vždy so na to zabudla. Avšak keď som túto krásku videla v zľave, ihneď som si ju brala. Vyzerá byť kvalitná a tie farby ma zaujali už z diaľky. Nedalo sa odolať.♥ Síce je dole trošku špinavá od make-upu, nič mi nebránilo zobrať si ju. Teraz len musím dúfať, že to je vážne ten make-up a vyperie sa to, haha.


t-shirt: Tally Weijl,3,99€ ; sports bra: New Yorker, 6,95€

Tmavomodré tričko, ktoré som si išla vyskúšať len tak z nudy a následne sa zapáčilo aj mojej krstnej, nakoniec skončilo v mojej a aj krstninej nákupnej taške. Tričko je z príjemného materiálu a nie je zakončené v klasickej "rovine", ale je zakončené do jemného oblúčika. Na tričku je v kruhu písmeno "w" a pod ním je # 10/07. Celý potisk na tričku je dokončený krásnym citátom : "EVERY DAY IS A NEW CHANCE ". Poslednou vecou, ktorú som si kúpila z kategorie oblečenie je kardigán alebo lepšie povedané dlhý sveter. Farebne je zladený do časti mojich obľúbených farieb, nie je hrubý a na ani neviete, že ho máte na tele.
 

t-shirt: C&A,7€ ; sweater: C&A , 9€
 
Z posledných dvoch vecí, ktoré som si kúpila ešte predtým, mám asi najväčšiu radosť.♥ Sú nimi tenisky dvoch značiek. Prvé z nich sú Reebok-y, ktoré sa mi po dizajnovej stránke zapáčili na prvý pohľad. A druhé z nich sú značky Nike, ktoré som nemala v pláne kupovať, ale za zlacnenú cenu 27 eur, no nekúp to. Obidva páry sú veľmi pohodlné a ani po celom dni na nohách vás tie nohy bolieť nebudú. Mám to odskúšané na posledných dňoch, kedy som bola na nohách od rána do večera a ani večer som si ich nechcela vyzuť. ♥

 
tenisky: Sportisimo, 37
 




 
tenisky: Sportisimo, 27€


Komentáre

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…