Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

│TOP10│JULY

Ahojte! Rozhodla som sa na blog zaviesť nový typ článkov a to TOP 10 za určitý mesiac. Síce vám nemôžem sľúbiť, že tento článok bude na blogu každý mesiac, aj keď by som sa tomu veľmi tešila, ale určite sa o to budem snažiť. :) Myslím si, že je to skvelé oživenie blogu a možno sa v nich objaví niečo zaujímavé pre vás, tip na film/seriál, tip na kúsok, ktorý už dlhšie hľadáte ale zatiaľ márne, tip na skvelé jedlo/nápoj, tip na pesničku, ktorú ste niekedy počuli ale nevedeli ste si zistiť meno a mnoho ďalšieho. A pre mňa to bude niečo ako rekapitulácia celého mesiaca. :) Čím ma teda potešil tento mesiac?


1. Móda
Tento mesiac sem jednoznačne zaradím trend krikľavých tenisiek. Čím krikľavejšie/farebnejšie, tým lepšie. Páči sa mi to už celkom dlho a bolo samozrejmosťou, že sa k tomuto trendu pripojím. Celkom veľkým problémom bolo nájsť také, aké by mi sedeli a zaujali ma. Našla som ich nakoniec a už som ich spomínala v tomto článku. klik



2. Kozmetika
Z kozmetiky si tu určite zaslúži miesto vodeodolná špirála od Oriflame. Hneď, ako som ju vyskúšala, vedela som, že už inú špirálu v lete nebudem používať. Ale viac vám chcem o nej napísať v ďalšom, osobitnom článku, ktorý by som chcela čo najskôr zverejniť.
3. Hudba
Tento mesiac si moje srdce získalo veľa pesničiek, ale nakoľko by som znova rada urobila článok Time for listening , tak sem zaradím len jednu, ktorú by som mohla počúvať stále dookola.♥

4. Jedlo/nápoj
Šaláty som zbožňovala vždy, avšak tento mesiac som sa na nich stala úplne závislá. Tie dva boli skvelé a mám v pláne ich vyskúšať aj doma (jeden z nich už tento víkend). Ďalej moje obľúbené ovsené kaše, ktoré si robím podľa seba a taktiež by som tým chcela prispieť do rubriky Healthy Choice. Točená zmrzlina je jedna z vecí, ktorá mi v lete nemôže chýbať. Najlepšiu točenú zmrzku robia v Leviciach, na ktorej závislarčím už štvrtým rokom a stále sa jej neviem dojesť. (posl.obrázok v druhom rade) A posledná vec, ktorú som si obľúbila je Milk Shake s vanilkovou príchuťou. Taktiež som vyskúšala tie dlho ospevované makarónky a musím povedať, že sú naozaj skvelé! Kamarátke vôbec nechutia ale ja som si ich zamilovala. Asi to bude nové "jedlo" na ktorom budem závislá, haha. 
5. Blog
Tento blog sledujem už veľmi dlho, môže to byť už aj rok a stále ho viac a viac milujem. Moma ma nikdy svojími článkami  nesklamala. Píše zaujímavým štýlom, články prekladá aj do angličtiny a čo je pre mňa veľmi podstatná vec, venuje sa fitness. Okrem fitness sa samozrejme venuje aj móde, kozmetike a taktiež píše články o svojom živote + sa venuje aj YouTube. Moja je ku všetkému sympaťáčka, má skvelý štýl a krásne kvalitné fotky! Toto je naozaj môj obľúbený blog a je dosť možné, že tu nie je zaradený naposledy. :) Link: Moma - Beauty, Lifestyle, Fashion .

6. Film/Seriál
Film s názvom Malý kúsok neba si získal moje srdce. Celý film má jednu hlavnú tému a tou je rakovina. Film je celkom smutný, hlavne pre citlivé povahy ako som ja, takže plač pri tomto filme bola samozrejmosť.  Ale aj napriek tomu som ho sem zaradila a ako som už napísala, získal si moje srdce. ♥
7. Myšlienka/citát
"Ak vládneš nad okamihom, vládneš nad životom" Marie von Ebner-Eschenbach.
8. Obchod
Tento mesiac si moje srdce získal obchod New Yorker. Vždy tam nájdem to, čo potrebujem a najradšej by som si tam kúpila tooľko vecí, ale bohužiaľ moja peňaženka na to nie je stavaná, haha.
9. Činnosť
Tento mesiac som asi najviac strávila na nohách. Či už prechádzky do prírody, behanie po obchodných domoch,alebo chodenia domov peši a nie autobusom. A poviem vám, zamilovala som si to. :)

10. Random
Za random vec, ktorá mi tento mesiac spravila radosť môžem označiť určite novú kolekciu od YR, ktorá mi prišla na testovanie. Z kolekcie budú nadšené hlavne tie z vás, ktoré máte citlivú pleť, tak ako aj ja. Ale viac vám prezradiť zatiaľ nemôžem. :)
with all love

Komentáre

  1. Momu ako blogerku mám veľmi rada ale ako youtuberku vôbec. Na kamere mi príde veľmi falošná a povýšenecká. Ale jej blog milujem :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…