Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Vodeodolna špirála, ktorá stojí vážne za to

Krásne nedeľné popoludnie prajem :)
stále nemôžem uveriť tomu, že už tu mám august. Júl ubehol veľmi rýchlo a ani sa nenazdáme, a znova budeme sedieť v školských laviciach. Moc sa na to neteším, ale keď pomyslím na svojich skvelých spolužiakov, viem, že všetko bude v pohode.♥
Dnes by som vám rada predstavila špirálu, ktorá si získala moje srdce a stala sa z nás nerozlučná dvojka.


K špirále som sa dostala úplnou náhodou a to vďaka krstnej, ktorej som sa posťažovala, že nemôžem nájsť vodeodolnú špirálu za prijateľnú cenu. O cca týždeň mi krstná dala túto špirálu a ja som sa z nej tešila ako malé decko,haha. Ako potešiť z časti beauty blogerku? No predsa kozmetikou! :D

Špirála je z kolekcie THE ONE, ktorá sa v katalógu nenachádza dlho. Okrem špirál kolekcia ponúka, rúže, lesky na pery, laky na nechty, make -upy ,púdre, korektory a mnoho ďalšieho. Balenie je obyčajné fialovo-čierne, a myslím si, že ním nič nepokazili. Celé balenie má 8 ml a môžete ju používať 6 mesiacov.


Čo sa týka kefky, s takým typom som sa stretla prvýkrát. Kefka je primerane veľká a umelé štetinky sa nachádzajú len po stranách. V strede je kefka prázdna. Líčenie s ňou je jedna hračka. Dostala som sa s ňou až k tým najmenším mihalniciam a v pohode sa s ňou dajú nalíčiť aj dolné mihalnice bez toho, aby som sa  ňou zašpinila. Mihalnice nezlepuje, predlžuje, vytáča, robí ich o trochu hustejšími a farby nanáša akurát.

A ako uspela v teste vodeodolnosti? Musím povedať, že skvelo. Odvtedy, ako ju nanesiete na mihalnice, nepohne sa z nich. Či už ste vo vode, ste spotené, prší,.., stále ju budete mať na mihalniciach. Vo všetkých troch vymenovaných príkladoch som ju mala na sebe a bola som nesmierne spokojná. Takže sa vám nestane, že by ste z týchto situácií vyšla ako panda( s "kruhmi" pod očami) :)


Odličovať ju musíte vážne len s vodeodolnými odličovačmi, nakoľko normálnou micelárkou ju dole nedáte, ako pri niektorých "vodeodolných" špirálach. Taktiež pri odličovaní odporúčam nechať odličovací tampón chvíľku na mihalniciach, tak pôjde špirála ľahšie dole. :)

A aká je jej cena? Momentálne je v zľave, takže ju z Oriflame katalógu zoženiete za 3,99 € , avšak normálna cena je 7,5 € .

Zaujala vás špirála? Plánujete si ju kúpiť?
 


Komentáre

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…