Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Time for listening


Príjemné a horúce piatočné popoludnie prajem, :) 

v poslednej dobe mám mnoho nápadov na články, avšak ak vás nechcem zaspamovať, tak sa musím krotiť a snažím sa pridávať články čo najčastejšie, približne každý 3-4 deň od vydania nového článku. A keďže je dnes strašné teplo (31°C v byte!!!), rozhodla som sa pre taký pohodový článok. A čo je viac pohodové ako nové tipy na piesne? Myslím si, že nie som jediná, ktorá má cez leto skoro stále slúchadlá v ušiach a užíva si tieto voľné dni. :)

Tento mesiac si ma získal spevák Shawn Mednes, ktorému som v tomto článku nechala 3 miesta. Jeho piesne úplne milujem, hlavne kvôli textu.♥ Rap nemám vo zvyku počúvať, avšak novinka od Majka Spirita si ma získala. Sia sa pre mňa stala v poslednej dobe top speváčkou a pieseň Fire meet Gasoline má niečo do seba. :) Pieseň Ain´t Nobody počúvam už od Júna a stále ma neprestala baviť. Piesne Cool, All This Time a Bills sú jedny z tých rytmickejších piesní, ktoré mi v mojom playliste nemôžu chýbať. Na pieseň Blame It on Me som narazila úplnou náhodou na Očku, ako aj na pieseň Come And Get It od John-a Newman-a. A  na poslednú pieseň Some Kind Of Heaven som narazila v rádiu , a vďaka appke Shazam som zistila, ako sa volá. (díky ti!) :)
 
 
1. Alesso - Cool ft. Roy English
 

2. Fox Stevenson - All This Time
 



3. George Ezra - Blame it on Me
 
 
4. Hurts - Some Kind of Heaven
 
 
5. John Newman - Come And Get It
 
 
6. LunchMoney Lewis - Bills
 
 
7. Majk Spirit - Šampuss ft. Anita Soul
 
 
8. Shaw Mendes - Imagination
 

 
9. Shawn Mendes - Kind In Love
 

 
10. Shawn Mendes - Life Of The Party
 

 
11. Sia - Fire meet Gasoline
 

 
12. Felix Jaehn - Ain´t Nobody
 

Poznáte niektoré z týchto piesní? Aké sú vaše obľúbené piesne?
 



Komentáre

  1. Hurts a Johna Newmana milujem! a poesldnú pieseň tiež :)
    pozývam na giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Lea nominovala som ťa do "TAGU" ak chceš, pozri sa a budem veľmi rada, ak sa taktiež zapojíš :
    http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2015/08/tag-liebster-award.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…