Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Sensitive Végétal alebo recenzia na skvelé produkty

Ahojte, :)

tiež sa vám stáva, že keď si niečo naplánujete, tak vám to schválne nevýjde? Niečo podobné ma "prenásledovalo" posledný týždeň a preto bola taká neaktivita na blogu. Vždy, keď som chcela napísať nový článok, prišlo mi do toho niečo. Ale konečne je tomu koniec (aspoň dúfam) a konečne sa vám môžem naplno venovať.


Dnes by som vám rada predstavila "novinku" od značky Yves Rocher. Konkrétnejšie sa jedná o novú radu Sensitive Végétal, ktorá bola vyvinutá pre starostlivosť o citlivú pleť. Celá táto rada je založená na výťažku z rastliny Sigesbeckia Orientalis, ktorá má liečivé účinky a je už dlho uznávaná pre svoje blahodarné účinky k citlivej pleti. Jej listy, ktoré sú tradične využívané k zábalom a obkladom, vytvárajú tzv. bariéru proti vonkajším agresívnym vplyvom a citlivej pokožke okamžite poskytujú úľavu. Táto rastlina pochádza z Madagaskaru, z regiónu Moramanga. Je to divoká rastlina a uvádzaná je vo všetkých tradičných madagaskarských liekopisoch. Vysoká je okolo 40-50 centimetrov a vyznačuje sa načervenalými stonkami , žltými kvetmi a výnimočnými liečivými vlastnosťami. Jej listy sa používajú ako obklady na podráždenú pokožku, napríklad na také popáleniny, infekcie, zranenia a tak ďalej. Jej spracovanie sa vykonáva ručne, aby sa zachovali jej regeneračné schopnosti.
Celá rada je bez akýchkoľvek parfumov, farbív a parabénov a je tu minimálna šanca alergickej reakcie. Zloženie bolo vyvinuté v spolupráci s dermatológom a zloženie bolo testované pod dohľadom už spomínaného dermatológa a alergológa. Celkovo táto rada sľubuje redukovanie zápalových reakcií pleti o 30%, posilňovanie ochrannej kožnej bariéry o 50% a zvyšovanie stimulácie regeneračných mechanizmov kože o 40%.

Celá rada obsahuje dokopy 8 výrobkov. Charakteristické pre túto radu je bielo-rúžové balenie, s rúžovým a zeleným písmom. Balenie sa mi neskutočne páči, nakoľko tie farby mi prídu také jemné, ako aj citlivá pleť je. Na testovanie mi prišli 3 výrobky a to upokojujúca micelárna voda 2v1, hydratačné upokojujúce sérum a upokojujúca starostlivosť na očné okolie. Ak by vás zaujímalo, aké ostatné výrobky obsahuje rada a aj ich ceny, všetky nájdete na ich oficiálnej stránke TU.

Upokojujúca micelárna voda 2v1

Táto micelárne voda 2v1 je zaradená do kroku číslo 2, čím je tonizovanie. Ak by niektorá z vás nevedela, čo to tonizovanie je, je to vlastne predpríprava na starostlivosť o pleť, čiže je to také doodlíčovanie. Konkrétne táto micelárna voda 2v1 chráni a upokojuje pokožku a jej zloženie je viac než 93% prírodného pôvodu. Taktiež je bez alkoholu, farbív, minerálnych olejov a parabénov, ale hlavne je bez vône, čo ma pri prvom použití naozaj prekvapilo. Na tvár som ju aplikovala ráno a večer kozmetickým tampónom, ako je aj písané na obale. 
Túto micelárnu vodu 2v1 som si veľmi obľúbila. Stačí jej len trošičku a raná moju pleť prebudí, jemne vyčistí a osvieži a večer ju zasa kompletne jemne odlíči a zbaví nečistôt z celého dňa. Taktiež moju pokožku nedráždi, po aplikovaní nelepí a to najdôležitejšie zo všetkého - upokojuje ju. A ako som už spomínala vyššie, stačí jej len trošičku, takže sa tak rýchlo nemíňa. :)


Hydratačné upokojujúce sérum

Citlivá pleť, tak ako aj každý typ pleti, potrebuje hydratáciu. Toto sérum intenzívne hydratuje pokožku a taktiež ju aj upokojuje. Vôňa je úplne iná, aká bola pri micelárnej vode. Príde mi to tak, že v tomto sérum tú rastlinu Sigesbeckia Orientalis aj trošku cítiť, avšak je to príjemná vôňa. Na pleť ho aplikujem každé ráno a večer pred spaním. Celkom ma prekvapilo pri prvom použití jeho konzistencia, ktorá nie je ani hustá ani taká akurát, ale taká vodová. Avšak nie je to žiadny problém, aspoň pre mňa nie, nakoľko aplikácia je vždy veľmi príjemná a pohodlná. Ľahko sa rozotiera, pomerne rýchlo sa vstrebáva, hydratuje, nezanecháva mastný film, nelepí a neštípe. Poslednou vecou, ktorú by som chcela spomenúť, je balenie. Sérum sa nachádza vo flakóne s pumpičkou, ktorej obsah je 40 ml. Toto vzduchotesné balenie chráni obsah pred akoukoľvek kontamináciou a vždy si nadávkujete správne množstvo produktu. Už sa mi raz stalo, že mi spadol zo stola na zem, avšak nič sa mu nestalo, takže ho môžem odporučiť aj na cestovanie. :)




Upokojujúca starostlivosť na očné okolie

Posledným produktom, ktorý mi prišiel na testovanie, je tento gél na očné okolie. Je to gél s ľahkou textúrou, ktorý poskytuje pocit sviežosti a dodáva špeciálnu starostlivosť citlivej pokožke pre očné okolie. Konzistencia je znova taká vodová a je bez vône ako už vyššie spomínaná micelárna voda. Ľahko sa rozotiera, rýchlo sa vstrebáva, neštípe a upokojuje očné okolie. Aplikovať by sa mal ráno aj večer, avšak ja ho aplikujem len večer.


Na koniec len dodám, že celá táto rada ma neskutočne ohúrila a nemám jej absolútne čo vytknúť. Preto, keď budem nabudúce blízko ich predajne, skočím si tam aj po pár ďalších výrobkov z tejto rady určenej pre citlivú pleť. :)

A čo vy? Ohúrila vás táto rada minimálne tak ako mňa? 

Komentáre

  1. tá micelárka vyzerá super, ale ešte som od YR nič neskúšala, tak snáď raz.. :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…