Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Spolupráca s eshopom T-shock

Krásny pondelok prajem, :)

dnes tu mám pre vás článok o mojej spolupráci s eshopom T-shock. Je to eshop, ktorý sa zameriava na predaj tričiek, či už vyrobených s rôznymi potlačami, farbami, strihmi alebo je tu aj možnosť vyrobenia si vlastného trička. Túto možnosť som využila aj ja.


Priznávam sa, že bol pre mňa celkom oriešok vybrať si to potlač na tričko. Nevedela som, či si tam dať nejaký obrázok, resp. logo alebo niečo také, alebo si tam dať nejaký citát, výrok, vetu.. Tak som skočila na svoj obľúbený we♥it a hľadala som inšpirácie. Nakoniec vyhrala veta : " Black is my happy colour". Čierna je naozaj jedna z mojich obľúbených farieb. Takže som už vedela, čo si na tričko dám. Lenže stále mi ostávalo vybrať strih trička, farba trička a písma a typ písma. Ak si idete "vyrávať" takéto tričko, jediné čo vám môžem pri týchto 3 veciach (strih,farba,typ písma) je len skúšanie a skúšanie všetkých možností. :)

Okrem tričiek si môžete "ozdobiť" aj mikiny, darčeky, dresy a doplnky. Celý postup je veľmi jednoduchý. Otvoríte si ich stránku t-shock a na hornej lište nájdete odkaz Vytvoriť. Kliknete naň a vám sa otvorí okienko, kde si tričko budete navrhovať. Všetko sa tam dá pochopiť a manipulácia je veľmi jednoduchá. Potom, keď si tričko navrhnete, tak kliknete na tlačidlo kúpiť, ktoré sa nachádza úplne dole v tom okienku, avšak je veľké a zelené, takže ho len tak neprehliadnete. :) Ďalej už len zvolíte názov trička, farbu a veľkosť a dáte vložiť do košíka. Potom už nasleduje typické vyplňovanie údajov a platba. Uplne jednoduché, nemyslíte? :)

Čo sa týka kvality trička, som viac než spokojná. Tričko je kvalitné a zatiaľ sa mi nerozťahalo. Čo sa týka nápisu, na tričku drží, takže žiadne odlupovanie farby nečakajte.

S eshopom som veľmi spokojná, komunikácia s pani Erikou bola príjemná a vždy mi vysvetlila to, čo som potrebovala. Tričko vám príde do toho týždňa po objednaní. Tričko mi prišlo v igelitovom balíčku a tričko bolo vo vnútri aj starostlivo zabalené. Celkovo tento eshop hodnotím veľmi kladne a môžem vám ho všetkými desiatimi odporučiť! :)


Na záver prikladám ešte pár fotiek.. :)

Máte skúsenosti s týmto eshopom? Páči sa vám tričko? :) 

Komentáre

  1. Skúsenosti s týmto eshopom zatiaľ nemám, ale dúfam, že po tomto článku už budem mať :ˇ)
    http://ankalooksword.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tričko je super, vybrala si si dobre :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To tričko vypadá suprově! :)

    Zvu tě na svoji giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :) http://everythin-kate.blogspot.cz/2015/08/velka-borotalco-recenze-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jééé, to je zajímavá spolupráce :) Ta tričko je úplně krásné, já miluji černou, takže je úplně luxusní, hodí se ke všemu, moc ti sluší :)!!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeej, ten nápis si úplne trafila! Veľmi pekné tričko aj fotky! :)

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…