Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

My Summer 2k15

Ahojte, :)

ako sa máte? Možno celkom blbá otázka, nakoľko nás za chvíľu znova čaká 10 mesiacov školy. Ale my s tým už nič nenarobíme a preto je dôležité brať to čo najviac optimisticky. Napadlo ma, že by som mohla spraviť taký článok, čo som cez leto robila, aké mám zážitky a takéto veci. Takže som pozbierala všetky fotky z mobilu, zrkadlovky a taktiež aj fotky, ktoré mi poslali kamaráti s ktorými som bola, a spravila z nich koláže, ku ktorým niečo napíšem. :)


Leto pre mňa začalo už ten posledný týždeň v Júni, teda od 22 do 25, kedy sme v škole mali úplnú pohodu. Bolo nás v triede málo, nakoľko niektorí sa zaradili do výmenného pobytu s nemcami. Tento týždeň sme sa v škole už ani neučili, takže sme do 12 v škole oddychovali, počúvali hudbu, hrali hry (konkrétne GTA V s deviatakmi), odovzdávali učebnice, čítali si knihy, chodili s učiteľmi do mesta a celkovo to bol taký chill. Taktiež nám dali aj tablety, takže sme si pozerali aj videá na YouTube, kukali filmy a ako som už napísala, oddychovali sme. 26 som s rodičmi a sestrou išla na chatu do Nízkych Tatier s ocinovými kamarátmi z vysokej a ich rodinami. Takto sme sa stretli už asi 3-4krát a stále ma to baví. Chatu sme mali blízko Chopku, takže sme sa tam vybrali a musím povedať, že je to nádherné miesto. My sme si to prešli až po Kosodrevinu, ktorá je 1494 m.n.m a výhľad bol očarujúci. K poriadnej chate samozrejme patrí aj opekačka, večerné vysedávanie na terase, prechádzky,.. .  Taktiež sme si s kamarátkou začlnkovali na vodnej nádrži, ktorou sa cez zimu zasnežuje trať. Člnkovali sme sa asi 30 minút a musím povedať že je to vážne makačka. Ale je to skvelý zážitok a všetkým vám ho odporúčam! :) Takto som teda strávila posledný Júnový víkend a potom prišli posledné 2 dni školy, vysvedčenia a hurá prázdniny! ♥


Hneď 1.7 som s kamarátkami vyrazila na 9 dňový tábor. Bolo tam úplne skvelo. Celé dni sme len ležali pri bazénoch, kúpali sa, blbli, opaľovali sa, jedli tú najlepšiu točenú zmrzinu, hrali biliard,volleyball,súťažili, spoznávali nových skvelých ľudí,.. . Ja som ešťe súťažila o titul správnej baby, po večeroch hrávala badminton,fotila, zabíjala našich spolubývajúcich (pavúkov) a ešte mnoho ďalšieho. Bolo to vážne skvelo strávených 9 dní a už sa teším na nabudúci rok. Do tohto tábora chodím už taký 3-4 rokom a stále ma to baví. Je to jediné miesto, kde viem úplne vypnúť, relaxovať, neriešiť problémy, ktoré ma čakajú doma a jednoducho užívať si naplno,a robiť spontánne rozhodnutia.


Po prvom tábore som bola asi 3 dni doma a išla som na camp, ktorý organizovala moja budúca škola. Tí, ktorí tento blog čítate už dlhšie viete, že som bola prijatá na bilingválne gymnázium. Celý tento camp bol vlastne o spoznávaní budúcich spolužiakov, aj keď ja som už väčšinu poznala, pretože z celej našej triedy na toto gymnázium išlo 12 ľudí + pár ľudí z druhej osmackej triedy. Ale aj tak tam stále bolo dosť ľudí, ktorých som nepoznala a som veľmi rada, že som ich spoznala. Na campe boli s nami aj priatelia z Vancouver Washington , s ktorými sme mali plno aktivít, takže o zábavu bolo postarané. Americký priatelia nás naučili aj dva tance, ktoré boli mega ľahké, takže sme sa ich rýchlo naučili a na discotéke sme si to poriadne užili!♥ Taktiež sme si batikovali tričká, súťažili po tímoch, kde náš tím vyhral(!!), spievali piesne, boli na prechádzke, opekali a prišli nás aj pozrieť budúci starší spolužiaci,.. . Stihli sme toho naozaj veľa a aj keď to bolo len 5 dní, nikdy na ne nezabudnem.♥

Po tomto campe som bola cca 2 týždne doma. Chodila som s kamarátmi vonku, s krstnou som bola vyberať šaty na svadbu, na ktorú bola pozvaná, chodila za starými rodičmi, varila/piekla a samozrejme chodila som nakupovať po nákupných centrách. ( :D ) Taktiež som bola na týždeň u starkých na vidieku a poviem vám, je skvelý pocit len tak na týždeň vypadnúť z mesta a oddýchnuť si. Samozrejme ja mesto milujem, ale raz za čas treba aj z mesta vypadnúť. Skvelo som si oddýchla či už pri venčení psa, ležaní na hojdačke a opaľovaní sa ( najlepšie je ležať tam večer okolo 22:00 hodine, pozorovať hviezdy, počúvať hudbu a premýšľať nad vecami! ♥) alebo prechádzkami so starkou, maminou a sestrou. Taktiež sme tam oslávili babkine a krstnine meniny a ja som sa zas a znova dobre najedla, haha. Taktiež som sa babke postarala o záhradku a aj strihanie stromčekov, kríkov,.. je pre mňa istý druh relaxu. :) Strašne ma ale potešilo,keď som sedela na schodoch a prišlo za mnou susedovo mačiatko. Je úplne chutnučké. Tí, ktorí ma sledujete na Instagrame, ste ho už vidieť mohli. Je to dievča, volá sa Eliza ( Elisabeth) a má len niekoľko mesiacov. Je to taký malý čertík, ktorý sa nechce nechať hladkať, ale namiesto toho vám bude skákať po rukách, liezť po stromoch, schovávať sa pomedzi kvety,.. . Ale aj tak je strašne zlatučká.♥

Po tom, čo som prišla od starkých, som znova chodila s kamarátmi von, fotila, oddychovala, chodila do kina a oslavovala druhej babky narodeniny a meniny. Tento týždeň v stredu sme si s rodičmi, sestrou a s maminou kamarátkou, a jej synom + ocinovým kamarátom spravili výlet do Popradu. Išli sme ráno vlakom a musím povedať, že raňajky a večera vo vlaku sú úplne super. Jesť a pritom sa pozerať na mihajúcu sa krajinu, je úplná topka. Hlavne vtedy, keď vás obslúži takí milí personál ako bol tam. V Poprade sme sa boli poprechádzať, prešli obchody, najedli sa, boli v čokoládovni (Mňáám!!) a nakoniec sme boli na koncerte gospelovej kapely, ktoýí tam robili kresťania. My ako kresťania sme sa toho zúčastnili a bolo to skvelé. Tie piesne boli naozaj krásne a príbeh jedného z člena kapely bol tiež skvelý na také spestrenie programu. Ľudí tam nebolo veľa a atmosféra bola skvelá. Škoda len, že som tam nebola do úplného konca, kvôli vlaku. :/ Každopádne Poprad je nádherné miesto a som rada, že som tam bola a ešte viac sa teším, nakoľko tam nie som poslednýkrát. ♥♥

V piatok som sa už rozhodla ísť si nakúpiť školské potreby a aj tak mám pocit, že nemám ešte úplne všetko. ( :D ) Po tom som išla zas za kamarátmi. Včera, v sobotu, som išla s rodinou za starkými z ocinovej strany na našu chatu, kde sme opekali, rozprávali sa,.. . Však to poznáte. :)

Ani sa mi nechce veriť, že je už nedeľa a ešte dva dni a je začiatok školského roka. Ubehlo to neskutočne rýchlo, ale aj tak si myslím, že som toho prežila a užila si celkom dosť. Dnes ma čaká ešte aquapark s rodinou, takže sa teším. Čakajú nás ešte dva dni, ktoré ja asi využijem tak, že pôjdem s kamarátkou do fitka, s kamarátmi von a ešte by som chcela stihnúť ísť na také menšie nákupy.

A čo vy? Ako ste si užili prázdniny? Čo ešte plánujete? 

 

Komentáre

  1. super si to celé zhrnula, určite si mala pekné leto :) takýto článok plánujem aj ja spraviť na blogu ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super zhrnutie! Eliza je úplne najviac cute! :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…