Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

│TOP10│AUGUST

Krásny a slnečný deň vám prajem, :)
dnes je prvý školský deň. Naši český susedia išli už normálne do školy, zatiaľ čo my sme dnes išli do školy prvýkrát. Začiatok školského roka dopadol skvelo. Po dlhej dobe som videla všetkých pokope a pokecala s nimi. Tretiaci si pre nás dokonca pripravili také milé posedenie, takže celý tento deň nám všetkým spríjemnili. A čo vy a váš prvý školský deň?  Dnes som si uvedomila, že už tu máme september a bolo by dobré napísať │TOP10│. Takže tu ho máte! :)
soure of some pictures: we♥it

1. Móda
Z módy by som tento mesiac nechala miesto svojím obľúbeným kardigánom/svetrom. Sú veľmi pohodlné, na chladnejšie letné/jesenné dni ako stvorené a vyzerajú skvelo. Ten, ktorý vidíte na obrázku, je z C&A a už som ho spomínala v jednom New In článku. klik
2. Kozmetika
Z kozmetiky som v auguste najviac používala BB cream. Pleť zjednotí,rozjasní a zakryje malé nedostatky. Jediné, čo by som mu vytkla je to, že je celkom dosť mastný. Takže keď si ho dám, musím si ešte tvár prepúdrovať.

3. Hudba
Poznáte ten pocit, keď nájdete pieseň, ktorú ste už dlho hľadali? Presne toto sa mi stalo včera v aute a od včera nerobím nič iné, len tú pieseň počúvam. Je úžasná! ♥
4. Jedlo/nápoj
Čo sa týka jedla, znova som nedala dopustiť na svoje obľúbené šaláty. Šaláty sú jednoducho niečo, čo môžem jesť stále. Veľká láska, haha. Čomu sa ale veľmi teším je fakt, že som sa konečne naučila piť čistú vodu. Doteraz som ju priam neznášala,ale teraz ju pijem stále. :)


5. Blog
Tento mesiac som si obľúbila blog beelievin. Jej články sú skvelé, vždy majú niečo do seba. Dizajn je krásny a je vidno, že blogovanie berie vážne. :) Blog: beelievin .
6. Film/Seriál
 Už dlhšiu dobu milujem seriál Škorpioni. Pozerala som ho skoro celý mesiac, takže si myslím, že si tu svoje miesto zaslúži. A môžem vám ho len a len odporučiť.

7. Myšlienka/Citát

Der Monday, FUCK YOU.

8. Obchod

Tento mesiac si moje blogerské srdce získal obchod Tally Weijl. Mali a aj majú tam naozaj skvelé veci, a veľmi rada tam nakupujem.♥


9. Činnosť

Určite to bolo spoznávanie miest. Zistila som, že ma baví prechádzať sa po mestách, ktoré nepoznám, ale spoznávam. Poprad si moje srdce získal a ja už sa teším, kedy tam zasa pôjdeme! :)

10. Random

Veľmi som si obľúbila aplikáciu We♥it, kde som bola skoro stále a hľadala inšpirácie. Milujem inšpiračné obrázky, ktoré nakopnú už len pozretím na nich.


with all love
lee.

Instagram | Facebook Fanpage | Ask.fm

Komentáre

  1. Keby som mala jesť len jedno jedlo do konca života, určite by to bol šalát - je toľko druhov a ani ja na ne nedám dopustiť :D
    A ďakujem krásne ♥ Ani si nevieš predstaviť, ako veľmi ma potešila zmienka v tomto článku, neskutočne veľmi si to cením ♥
    Tally Weijl mám i ja veľmi rada, tiež si tam viem takmer vždy niečo nájsť, len škoda, že v Prešove žiaden nie je :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. Šaláty sú jednoducho top. :3 A nemáš začo. Tento mesiac si to zaslúžiš. :)

      Odstrániť
  2. Toto mi pripomenulo, ze si chcem tuto jesen uz konecne kupit kardigan :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…