Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Výhra v Giveaway

Krásnu a trocha upršanú sobotu vám prajem, :)

školáci majú za sebou prvé 3 dni v škole a máme tu znova víkend. Včera mi domov prišlo oznámenie od pošty, že mám u nich balíček z výhry na blogu Janky. KLIK Takže si asi viete predstaviť, ako som sa tejto správe potešila a bežala si po balíček na poštu, haha. A čo sa v balíčku nachádzalo?

V balíčku mi celkovo prišlo 7 vecičiek a ako bonus som tam našla list od Janky, ktorý som ale neodfotila. Našla som tam Eucerin čistiacu micelárnu vodu 3v1, lak na nechty značky Rimmer London z rady Rita Ora vo farbe 878 Roll in the grass,Cherry Carmex, Transparentný gél na obočie od značky Astor, šumivú bombu do kúpeľa od Soaphoria, gumička do vlasov a nálepky na nechty.


Musím povedať, že Janka vybrala naozaj skvelé produkty. Veľmi ma potešila a ešte raz sa jej chcem veľmi poďakovať. Taktiež môžem odporučiť jej blog, ktorý ja vždy s radosťou čítam. :) Vám prajem ešte krásny víkend a nezabudnite si oddýchnuť!

love u
my sweeties.
 





Komentáre

  1. Carmex a laky od Rimmelu miluju :D a po takové gumičce už dlouho toužím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lak a gumička vyzerajú naozaj super :) uži si výhru!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Á, to je ta giveaway, kde ceny boli prekvapenim :-) Eucerin a Soaphoria su podla mna z celej vyhry top.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, presne tá Giveaway. :D Všetko je podľa mňa top. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…