Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Eucerin čistiaca micelárna voda

Ahoj, hi, hello!
po cca týždni sa znova ozývam. Na začiatok by som chcela spomenúť nový design, ktorý sa mi neskutočne páči! S designom mi pomohla blogerka bee z blogu beelievin, ktorá je v designoch ako doma,haha. Veľmi mi s ním pomohla, pretože bez nej by blog teraz nevyzeral tak, ako vyzerá. Čiže jej patrí ešte raz jedno veľké ĎAKUJEM!♥ A čo hovoríte na nový design vy? :)


Dnes som sa rozhodla pre recenziu, pretože recenzia na kozmetický produkt tu už skoro mesiac nebola. Uprimne povedané, vôbec som nevedela, o akom produkte by som chcela napísať. Potom ma ale napadla výhra v Giveaway. /klik/ Je to už skoro dva týždne od vtedy, čo som vyhrala a za tú dobu som už stihla vyskúšať čistiacu micelárnu vodu Eucerin, o ktorej bude aj dnešná recenzia.

Doteraz som so značkou Eucerin nemala žiadne skúsenosti, ale som rada, že sa mi táto príležitosť spoznať túto značku naskytla. Je to čistiaca micelárna voda 3v1 a je určená pre všetky typy pleti.
Charakterizujúce slovo pre túto micelárku je slovo 3v1, pretože v sebe spája účinnosť čistiaceho pleťového mlieka, odličovača očí a čistiacej pleťovej vody. Vďaka tomuto sa už nemusíte báť zlého/nedokončeného odlíčenia pleti. Pleť čistí dôkladne a je k nej šetrná, takže ju kľudne môžu používať aj dievčatá/ženy s citlivejšou pleťou. Dokonca by som ju odporučila aj ženám, ktoré nosia kontaktné šošovky, pretože je k očiam veľmi šetrná.
Okrem toho, že pleť dôkladne čistí, obsahuje prírodné identické hydratačné látky, ktoré pleť chránia pred vysúšaním. A práve toto si moja suchá pleť nevie vynachváliť. Odvtedy, čo ju používam, mám pleť v oveľa lepšom stave. Micelárna voda je bez parfumácie, farbív a alkoholu. Pleť je po jej použití čistá, svieža a rozjasnená.

Zaujala vás micelárna voda? Máte s ňou už nejaké skúsenosti?

love u
my sweeties.

Komentáre

  1. Jasné, že mám a som s ňou maximálne spokojná, nie som po nej ulepená, dobre odličuje, je vynikajúca.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuhle jsem zkoušela a mám na ní stejný názor :) je skvělá!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som rada, že si s designom spokojná ♥ A ako som už hovorila, rada som ti pomohla ♥
    Keďže si ju dostala v giveaway, tak predpokladám, že o cene ani nebudeš mať páru, no skúsim sa po nej poobzzerať v obchode, pretože vyzerá veľmi dobre. V poslednej dobe sa snažím moju night skincare routine zminimalizovať na čo najmenší počet produktov, keďže o jedenástej večer, kedy už doslova spím na nohách, sa mi nechce stáť desať minúť pred zrkadlom a odlíčovať sa, no vyzerá, že táto micelárna voda by mohla tento čas skrátiť :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ♥ a cena micelárky by sa mala pohybovať okolo 10-tich eur. A presne tak. Niekedy sa mi nechce vôbec večer odličovať, takže táto micelárka je skvelým riešením. :)

      Odstrániť
  4. Tuhle micelární vodu jsem ještě nezkoušela. Mám od Eucerinu krém na oči a jsem s ním velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Eucerin miluju, super produkt :) www.kristynablog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný tip, já používám micelárku od Bioderma a jsem moc spokojená! :)
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hezká recenze :) od Eucerinu jsem zatím nic nezkoušela :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…