Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

│TOP10│SEPTEMBER


Krásne stredu vám prajem, :)
nakoľko mám do dnes riaditeľské voľno a kalendár mi ukazuje koniec mesiaca, pripravila som si pre vás článok z rady TOP10. Dúfam, že sa vám bude páčiť a teším sa na každý jeden komentár.♥ 
source of some pictures: We♥it


1. Móda
Na začiatku mesiaca  bolo ešte celkom teplo, takže som nosila skoro stále kardigány klik. Avšak už v polke mesiaca sa začalo ochladzovať a ja som kardigány vymenila buď za mikiny, ale hlavne za koženú bundu. Kožené bundy sú u mňa na jeseň veľmi obľúbené, takže miesto si tu určite zaslúžia.
2. Kozmetika
Miesto tu si určite zaslúži už ospevovaná micelárna voda. Recenziu na ňu nájdete tu.
3. Hudba
Hudby sa mi za tento mesiac nakopilo viac než dosť, čiže v blízkej budúcnosti môžete očakávať článok Time for listening. Je mi celkom ťažké vybrať sem len jednu pieseň, pretože spomedzi všetkých tých skvelých piesní vybrať len jednu je ťažké. Ale nakoniec som tu nechala miesto piesni How deep is your love, nakoľko momentálne najviac vystihuje moju náladu. :)

4. Jedlo/nápoj

Za tento mesiac sem po prvýkrát nezaradím žiadne jedlo, nakoľko september bol celkom skeptický čo sa tohto týka, pretože som po väčšine nebola doma a teraz, keď som chorá doma a liečim sa, nechce sa mi žiadne jedlo pripravovať. Ale za tento mesiac som znova po dlhej letnej pauze začala znova piť čaje.♥
5. Blog

Tento mesiac ma neskutočne bavili články od blogerky Barborky z blogu VOGUE HAUS. Na jej blogu po väčšine nájdete fashion články/outfity, ale taktiež prispieva článkami aj z oblasti beauty. :)
6. Film/Seriál
Jednoznačný favorit tohto mesiaca je film Paper Towns. Tento film som si neskutočne zamilovala a vyvolal vo mne mnoho emocii, čo mám ja u filmov rada.
7. Myšlienka/Citát
"Because all of me loves all of you.."
8. Obchod
Tento mesiac by som sem dala obchod H&M. Tento mesiac sa mi tam páčilo mnoho vecí, či už kvôli strihom alebo farbám. Myslím si, že v tomto obchode začnem nakupovať oveľa viac. :)
9. Činnosť
Fotografovanie prírody a trávenie v nej čas. S triedou sme boli na 3 dňovom výlete v Tatrách a jedno popoludnie sme sa vybrali na Štrbské pleso, kde som si to vážne užila a spravila mnoho skvelých fotiek. Taktiež sme tam s kamarátkami našli takú veľké skalu kúsok od brehu, kde sme si ľahli a užívali si slniečka a prírody. ♥
10. Random
Nenapadá ma nič, čo by som tu teraz napísala, takže vám sem pridám len fotku jedla, na ktoré som práve dostala chuť, haha.

love u
my sweeties.

Komentáre

  1. koženkové alebo kožené bundy tiež milujem! a Báru z Vogue Haus tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V prvom rade ďakujem - vždy pred angličtinou môj spolužiak púšťa na počítači nejaké pesničky; dnes pustil práve túto a celý deň mi šla po hlave, teraz som dobehla domov, otvorila hneď prvý blog a rovno ju tu vidím:D Takže si mi práve ušetrila hľadanie! :D
    Na film k Paper Towns som sa tešila dlhé mesiace a mala som naň veľmi vysoké očakávania, no tie všetky toto dielo prekonali. Je to skvelo spracované a veľmi milo ma prekvapila Cara :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som rada, že som ti ušetrila hľadanie a hlavne čas. :D A Cara bola v tomto filme naozaj úžasná ako aj toto dielo. :)

      Odstrániť
  3. Pěkná top 10. Fotka z Tater je nádherná, klidně bych se podívala i na více fotek. Od eucerinu mám jen oční krém a jsem spokojená. Poslední fotka mi udělala obrovskou chuť na něco dobrého. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Rozmýšľala som, že by som o tom napísala samostatný článok, takže sa uvidí. :) Eucerin ma ako značka naozaj milo prekvapila. A som rada, že s tou poslednou fotkou v tom nie som sama,haha.

      Odstrániť
  4. Pěkný článek! Koženková bunda teď u mě také vede, je na ní úplně akorát počasí :)
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) A áno, jeseň je na ňu ako stvorená. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…