Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Bye, my loved 2k15

Pamätám si, ako som takto pred rokom písala takýto článok(TU)  sršela nápadmi, slovami a teraz? Teraz vôbec neviem ako začať...




Ak by som mala popísať rok 2015 jedným slovom, bolo by to slovo perfektné a všetky synonymá k nemu. Nemôžem si pomôcť, ale tento rok bol jeden z najlepších rokov. Možno sa pýtate samých seba prečo,tak vám to tu nižšie vysvetlím. :)

Začiatok roka bol taký pohodový, aj napriek polročným testom v škole. Bola som šťastná, obklopená kamarátmi. Taktiež som oslávila svoje štrnáste narodeniny a celkovo začiatok bol skvelý. V mobile nachádzam množstvo fotiek s kamarátmi, ktoré mi dodnes pripomínajú skvelé chvíle strávené s nimi.♥

V takejto atmosfére som prežila prvé tri mesiace roka. Avšak ako nastal Marec, začala som neskutočne stresovať kvôli prijímačkám na gympel. Stres som sa snažila "zatlačiť do úzadia" chodením do prírody/prechádzkami a trávením času s rodinou. Koncom Marca som sa dozvedela, že som bola prijatá na gympel a asi si viete predstaviť, ako moc som sa tešila,haha.

 V Apríli som si bola vybavovať svoje prvé dioptrické okuliare vôbec. Pamätám si, aká som bola nešťastná, keď mi očný doktor povedal, že ich budem potrebovať. Avšak netrvalo dlho a zmierila som sa s tým, že už jednoducho budú súčasťou môjho každodenného dňa (alebo to bolo preto, lebo mi ľudia vravia, že v nich vyzerám inteligntnejšie? haha). Z tohto mesiaca mám neskutočný počet fotiek s kamarátmi, na ktoré, keď sa teraz pozriem, usmievam sa. :)

V Máji som si začala uvedomovať, že za chvíľu je tomu všetkému koniec. Že za dva mesiace sa naša trieda rozpadne, nakoľko tri štvrtina triedy išla taktiež na gympel. Všetkým nám bolo akosi smutno, hlavne mne, čo takéto chvíle prežívam nie moc dobre... Ale aby som tu nemala len takú tú horšiu stránku, v Máji som si dorobila konfirmáciu. Po dvoch rokoch som sa stala dospelou členkou cirkvi. Síce to môže byť pre niekoho maličkosť, ja som sa z toho tešila ako malá a doteraz ma to hreje na srdci. ♥

V Júni som s triedou navštívila Poľsko, z ktorého mám veľa zážitkov, na ktoré nikdy nezabudnem. ♥♥♥  Taktiež sme spolu ako trieda absolvovali výstup, len si už nepamätám kde. Uuups.. Koncom mesiaca sme boli s rodičmi, ich kamarátmi a ich deťmi na chate. Celkovo som si tento mesiac neskutočne užila a bola neskutočne šťastná.

ZHRNUTIE LETA NAJDETE TU.


V Septembri som nastúpila na gympel a celkovo sa začala nová kapitola môjho života. S celým mojím ročníkom sme boli na výlete v Slávkove, kde bola kopa srandy, aj napriek tomu, že som tam stratila hlas a keď som sa snažila niečo povedať, znelo to ako chrčanie s falošným spevom,haha. Tento mesiac som sa taktiež zúčastnila brigády na našej škole, kde sme čistili nové priestory školy, nakoľko sme sa ako gympel sťahovali.

Oktober a November bol o tom istom. Trávenie času s kamarátmi, učenie sa, fotenia, krúžky a samozrejme kopa srandy. Koncom Novembra mala moja najlepšia kamarátka oslavu narodením, tak sme to poriadne oslávili. Koncom Novembra som išla s kamarátmi reprezentovať školu do Popradu, kde sme uspeli, zabavili sa, dobre sa najedli a spoznali sme bližšie našich starších spolužiakov.

V Decembri sme mali kooopu písomiek, na ktoré ani nechcem pomyslieť. Brrr...Mali sme na škole aj DOD, ktoré som si neskutočne užila a aj sa poriadne nasmiala. Neskôr som prežila tie najkrajšie sviatky v roku s rodinou, na ktoré doteraz s úsmevom pozerám. :) Dni po Vianociach som strávila písaním článkov, vytváraní koláži, dokonca som navštívila aj fitness a s kamarátkou sme si dali poriadne do tela,haha.

Teraz, keď som sa tak rozpísala a zrekapitulovala som si tento rok, mám úsmev na tvári. :)

Zhrnutie
  • bola som nesmierne šťastná
  • trávila som čas s rodinou a kamarátmi
  • spoznala som množstvo skvelých ľudí
  • spravila prijímačky na gymnázium (vyplatila sa moja tvrdá práca)
  • spravila si konfirmáciu
  • popustila uzdu fantázií
  • tešila sa z maličkostí
  • navštívila mnohé miesta
  • získala som skúsenosti, vďaka pár zlým chvíľam
  • veľa sa smiala
  • veľa fotila a pomenej písala ( :/ )
  • kompletne zmenila dizajn blogu (Ďakujem ešte raz Berenika! :))

Rada by som vám tu napísala moje novoročné predsavzatia.. Ale! Tento rok som sa rozhodla si žiadne špeciálne nedávať. Budem pokračovať v robení toho, čo ma baví, budem sa naďalej tešiť z maličkostí, užívať si chvíle s rodinou a kamarátmi, veľa cestovať, veľa fotiť, viac písať na blog. Tak isto budem pokračovať v čítaní kníh, do čoho som teraz koncom roka neskutočne "zažrala",haha. Budem sa naďalej venovať cvičeniu a zdravému stravovaniu a budem sa snažiť  to zaradiť už do svojho života 100%-ne.

Vám nakoniec prajem krásny Nový Rok! Užívajte si posledné chvíle tohto skvelého roku. Vstúpte do neho s čistým štítom a hlavne šťastní! Vidíme sa čo najskôr.♥

P.S.: Neskutočne vám všetkým ďakujem za vašu aktivitu! ♥♥♥ Spolu to dotiahneme ďaleko a ešte ďalej :)

love u

my sweeties.


Komentáre

  1. Ja sa na takéto zhrnutia vždy super chystám, ale keď potom človek zrazu sedí pred otvoreným novým príspevkom na blogu, tak nevie sformulovať súvislú vetu :D
    Ale som rada, že si si rok 2015 tak užila a vychutnala si každú jednu sekundu - aj napriek prestupu na gymnázium, ktoré nie je práve najjednoduchšia záležitosť :D
    Ja si novoročné predsavzatia tiež nedávam. Po a) hneď na nich zabudnem, no najmä po b) som zástancom toho, že človek nemusí čakať celý rok na prvého januára, aby v živote spravil nejakú zmenu.
    Prajem všetko všetko dobré do nového roku - a aby si si ho rovnako vychutnala do poslednej sekundy!
    BEELIEVIN

    PS: Honey, fakt nemáš začo :D A ak ťa design už omrzí a znova sa ti bude hodiť troška pomoci, tak mi napíš ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. Neznášam, keď neviem ako začať písať člnok na blog. :D Čo sa týka tých predsavzatí, tiež si to myslím. To bol hlavný dôvod, prečo som si tento rok žiadne nedávala. :) Aj tebe všetko krásne v novom roku!

      P.S: Okej, budem na to myslieť,haha. ♥

      Odstrániť
  2. Veľmi sa mi páčia tie tvoje ciele na tento rok a dúfam, že sa ti aj splnia :) inak, prajem ti šťastný nový rok plný len toho najlepšieho, a to nie len čo sa blogu týka :)
    Sima's Bliss

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem!♥ Hádam áno. :) Aj tebe prajem všetko krásne v novom roku. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…