Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Yves Rocher recenzia

Vítam vás u môjho prvého článku v roku 2016. Stále sa cítim takú nabudená, pozitívne naladená, taká svieža/čerstvá, ak ma chápete ako to myslím,haha. Prvý článok som sa rozhodla venovať recenzí na dva skvelé produkty, ktoré mi prišli na testovanie už niekedy v decembri, ale k napísaniu recenzie som sa dostala až teraz. Na testovanie mi prišli celkovo 3 výrobky, ale rozhodla som sa ich rozdeliť na dve časti, čiže po tomto článku môžete očakávať ďalšiu recenziu.


Telové mlieko So Elixir Bois Sensuel

Prvá vec, ktorú vždy urobím, keď mi príde kozmetika na testovanie, je tá, že všetky tie výrobky ovoniam. U YR sa vždy teším dvojnásobne, nakoľko ma s vôňami nikdy nesklamali. Telové mlieko vonia naozaj nádherne! Jeho vôňa sa nesie v kvetinových a drevených tonoch. Mlieko obsahuje mandľový olej (ktorý tam je aj cítiť :3) a vodu z bio nevädze. Neobsahuje parabény.

" Výrazná zmyselnosť vzácneho dreva a jemných balzamov. Táto vôňa odhaľuje dokonalé spojenie esencie z pačuli a čistého výťažku z vanilky. Čistý výťažok z kosatca jej potom prináša jej jedinečnosť."
Marie Salamagne a Olivier Cresp, tvorcovia vône

Mlieko bolo navrhnuté k vôni So Elixir, aby predlžilo jej vôňu. Samostatne na pokožke drží pár hodín. Rýchlo sa strebáva a pokožku zanecháva hebkú a prevoňanú.


Kúpeľová pena s peelingom s vôňou vanilky

Kúpeľová pena patrí do vianočnej limitovanej edície s názvom pomaranč & mandľa. Je to netradičná vôňa, ale určite si získa vaše srdce.♥ Pena závisí od toho, koľko peny použijete. Čierne zrniečka skvelo pomasírujú pokožku. Pena celú kúpeľnu rozvoňala, čo ja milujem.♥

Ak vás niečo zaujalo, stále máte možnosť si to kúpiť buď v kamennej predajni, alebo objednať z ich webovej stránky (TU), kde máte doručenie nad 30 eur zdarmo + 2 vzorky zdarma. :)

Na koniec by som sa len chcela poďakovať firme Yves Rocher za celý rok 2015, za možnosť spolupráce, nakoľko som to ešte v starom roku nestihla.  ˇ.ˇ

love u

my sweeties.

Komentáre

  1. Tak táto limitka ma naozaj láka:) vyzerá super:)
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…