Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Detangler

Krásne nedeľné ráno prajem, :)

keďže sa nám už isto blížia prázdniny ku koncu, rozhodla som sa napísať ešte pár recenzí, ktoré budem postupne publikovať, nakoľko si myslím, že cez týždeň veľa času nebude, hlavne teraz pri polročných testoch. Dnes by som sa s vami rada podelila o recenziu na kefu na vlasy, ktorú mám z www.postovnezdarma.cz .


Kefa pripomína už známy Tangle Teezer, ktorý je celosvetovo známy. Tvarom a stavbou sú si veľmi podobné, to určite uznáte aj vy. Práve kvôli tomu som si túto kefu vybrala. Už ma nudili tie skladacie kefy v tvare obdlžnika alebo gule, kde ste mali kefu a zrkadlo v jednom. Chcela som niečo, čo by sa zmestilo do tašky, nezaberalo veľa miesto a aby to bolo spratné. Táto kefa mi taká prišla, čiže voľba bola jasná.

Čo sa týka pravosti tejto značky neviem zaručiť z ich stránky. Avšak keď som ho porovnávala s Tangle Teezer-om, tak sú na chlp rovnaké. Ale myslím si, že aj kebyže nie je pravý, je to v podstate jedno. Mne pri kefách na značke nezáleží, jedine ak by na značke záležalo vám. Ale ako som už vyššie povedala - neviem to presne!!!


Momentálne sa na stránke už tento môj typ nenachádza, avšak som si istá, že za chvíľu sa tam objaví ďalšia takáto kefa. Ja mám tu svoju v rúžovo-čiernej farbe. Rúžová síce nie je moje najobľúbenejšia farba, ale na tejto kefe sa mi neskutočne páči, nakoľko vyzerá tak dievčenky,haha. Na prvý pohľad sa zdá asi malá, ale mne padla akurát do ruky. Pohodlne sa drží.

Mala by byť na všetky typy vlasov, na husté či jemné, krátke alebo dlhé, suché alebo mastné, zamotané, mokré,... .

Štetinky sú na striedačku, krátke a dlhé, čo vlastne zaručuje lepšie česanie vlasov. Sama to môžem potvrdiť, nakoľko sama mám zvyčajne zamotané vlasy, ktoré sa normálnymi kefami česali veľmi ťažko. Niekedy som mala pocit, že si všetky tie vlasy ňou vytrhnem, haha. Ale táto kefa ich rozčese raz dva, bez pocitu, že prídete o svoje vlasy. Taktiež som ju vyskúšala na mokrých vlasoch a aj s tými si hravo poradila bez toho, aby na kefe bolo xy vytrhnutých vlasov. Vlasy zanechá hladké.


Po česaní si zvyknem vybrať vlasy z kefy a celkom som sa obávala, ako to budem robiť u tejto, ale nakoniec som sa obávala zbytočne. Vlasy jednoducho z kefy vytiahnete a je po probléme.

Ja som s kefou veľmi spokojná, nesklamala ma. Doteraz sa mi ani jedna štetinka nezlomila, čo je super. Za mňa určite áno!

love u

my sweeties.






Komentáre

  1. po niečom takomto fakt dlho pokukujem, ale nejakým spôsobom ma odrádza to, že nemá rúčku :D asi som skôr na klasiku..

    Na blogu práve prebieha kozmetická giveaway, tak neváhajte! ;)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Suché vlasy si veľmi česať nemôžem, keďže potov vyzerám, ako keby do mňa kopol prúd - radšej nerozčesané, ale pokope :D Preto si z času na čas prečešem práve umyté vlasy, avšak väčšinou sa to normálnou kefou - kvôli (vraj) štiepeniu - neodporúča; avšak takéto kefy (či už táto alebo originálny tangle teezer [i keď je to podľa mňa to isté, len jedno má nalepené logo a stojí raz toľko - ako väčšina vecí, všakže]) sú vhodné aj na mokré vlasy, preto už dlhšiu dobu premýšľam, že si niečo podobné zaobstarám :)
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tej pravosti si myslím to isté, čo ty :) Vždy to tak bolo a aj bude. A tiež som už počula o tom štiepení, ale či je to fakt pravda, to netuším. Avšak jednoznačne ti ju môžem odporučiť. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…