Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Kozmetické novinky u mňa doma

Zajtra sú Vianoce. Všetci stresujú, na poslednú chvíľu zháňajú darčeky a dolaďujú posledné detaily. Tento rok som sem na blog nepridala ani žiadne priania (veci po ktorých túžim), lebo som nič také "spešl" nepotrebovala. Ale môžete očakávať článok, čo všetko som dostala. Sama som celkom zvedavá, tak sa o to potom s vami podelím,haha. Celkom ma mrzí, že u nás nie je sneh, nakoľko sa ma ešte nechytila tá pravá vianočná nálada a bohvie, či ešte vôbec chytí.. :/ Ale prečo si sneh nepridať aspoň do obrázkov(ako budeme mať možnosť vidieť nižšie),že? Každopádne by som sa s vami chcela podeliť o novinky u mňa doma a to konkrétne kozmetické, ktorých sa mi za tento mesiac nazbieralo celkom dosť. :)



V šedej, pomerne malej krabičke, sa skrývajú 3 mini krémiky, s objemom 30 ml/jeden. Každý jeden má inú vôňu a to konkrétne brazílske orechy, pečujúci krém na ruky s olivovým olejom a obnovujúci krém na ruky s čerešňovým výťažkom. Vône sú nádherné, až mi je ľúto ich začať používať,haha. Objednala som ich z Oriflame za cenu 1,99 . Bola to limitovaná vianočná edícia, čiže nie som si istá, či ju ešte budú mať. Fľaštička,ktorá vyzerá ako vianočná guľa je kúpeľová pena s peelingom, ktorú som dostala na zrecenzovanie, ako aj ceruzku vedľa. Ale už teraz vám musím prezradiť, že vôňa je úžasná! Yves Rocher to s vôňami proste vie. :)



Pri poslednej návšteve predajne YR som nemohla nedokázala odísť s prázdnymi rukami, hlavne keď boli tie zľavy. Tak som si domov odniesla hydratačnú micelárnu vodu a krém na ruky z limitovanej edície. Pena na holenie z limitovanej edície bola takým must-have, nakoľko moja stará sa mi už minule. Vyberala som ju na základe vône a neľutujem. :)


Už dlho som nemala sprchový gél od Balei a keďže sa mi môj minulý sprcháč minul, padla voľba na Baleu. Pri Balei platí heslo "za málo peňazí, veľa muziky",haha. Vedľa sa nachádza telové mlieko, ktoré som tiež dostala na zrecenzovanie a taktiež nádherne vonia.♥

Špirálu od YR si neviem vynachváliť. Dovolím si povedať, že je zatiaľ najlepšia, akú som mala! Dve linky od značky Essence, ktoré sa líšia len aplikátorom. O jednej (tej spodnej) som už robila recenziu TU. O tej druhej sa ešte len chystám a taktiež by som chcela urobiť porovnanie.

Tejto voňavke som nikdy nemohla odolať, ale nikdy som si ju nekúpila. A teraz som ju dostala od krstnej, takže si asi viete predstaviť moju radosť. Nádherne vonia a to balenie. No proste K-R-A-S-A!

Prajem vám krásne Vianoce, užite si ich ako najviac sa len dá!♥
 
love u

my sweeties.


Komentáre

  1. Super veci:)
    Tie krémiky z Oriflame ma zaujali:)...značku Balea mám veľmi rada a zrovna túto penu milujem a určite vyskúšaj aj tú v mandarínkovej verzii, je to limitka!
    Fúha, asi som jediná, čo nemá nič od YR, ale okolo týchto limitiek som išla a naozaj ma zaujali:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za radu, vyskúšam! :) A určite si od YR niečo kúp, je to skvelá značka. :)

      Odstrániť
  2. Balení toho parfému je nádherné, hned bych ho brala, i kdybych se na něj měla jenom dívat :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…