Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

My christmas to-do list

Krásny 2. sviatok vianočný všetkým! :)

Práve teraz je 23:42, ešte piatok, a ja sedím za notebookom v tme, len na stole mi svieti lampa, z obývačky počujem zvuk televízora a píšem tento článok. Vôbec som neplánovala písať článok na blog, ale stalo sa. Dnes sme boli u starkých z mamininej strany a čo vám poviem, prežrala som sa. Slušnejšie by bolo asi napísať, prejedla som sa alebo najedla som sa až do prasknutia, ale viacej mi tam pasuje "prežrala som sa". Nakoľko mám pokazený mobil čo som najprv brala neskutočne tragicky, hlavne teraz, keď sú sviatky a toľko voľna, teraz sa teším. Viem, že by som celý čas bola na ňom, rodine by som nevenovala veľkú pozornosť a celkovo by som si žila ten svoj virtuálny svet. Takto som si zahrala hry s rodinou, zabavila som sa a dokonca som pod dlhej, naozaj dlhééj dobe vrátila ku knihám. Práve teraz mám rozčítanú knihu Girl Online a úplne som v nej zahlbená. Veľmi sa mi páči, nakoľko je to taký typický "love story", čo ja veľmi rada!♥ 


Ako sa tak spätne na to pozerám, celkom som sa rozpísala. Každopádne som na jednom blogu videla článok tohto typu, a prišiel mi to ako fajn nápad na článok. Preto som sa vám sem rozhodla spísať pár vecí, ktoré chcem tieto vianočné prázdniny stihnúť.

Túto zimu mám v pláne doučiť sa  snowboardovať, takže aj s kamarátkou vyrazíme na svah hneď, keď sa bude dať! Chcela by som na sebe začať zasa makať (lepší čas som si vybrať nemohla,že? haha), a tak som sa dohodla s najlepšou kamarátkou, že pôjdeme párkrát do fitka, kde zo seba vypustíme dušu. A ako čerešničku na torte by som chcela vyskúšať jogu. Dúfam, že ma nadchne!

Ako som už spomínala vyššie, mám rozčítanú knihu. Avšak nechcem, aby to bola jediná kniha, ktorú prečítam, čiže plánujem prečítať ešte pár kníh, ktoré som dostala. Taktiež by som si chcela pozrieť pár filmov. Keďže ma v Januári čaká mnoho skúšok, chcela by som venovať trocha času aj učeniu sa. A ako správna blogerka by som chcela napísať nejaké články na blog! :)

Čo sa týka jedla, rada by som vyskúšala nejaké zdravé varianty. Som do toho celkom zapálená, takže by som vám o tom potom chcela prispieť na blog a naštartovať svoju rubriku HEALTHY CHOICE!

Na večerné leňošenie v posteli pri knihách/filmoch, už jednoducho patrí nejaký ten čaj/horúca čokoláda. Tieto dve veci si chcem strašne užiť, nakoľko pominulé Vianoce na to nebol jednoducho čas (alebo som bola proste lenivá).

Nakoľko som dostala na Vianoce aj peniaze, plánujem ísť po Vianociach do obchodných centier a vybrať čo najviac vecí v zľavách. Tak mi držte palčeky, nech niečo fakt vychytím! :)

S kamarátkou som už dlho mala naplánované fotenie, ale vždy som to zrušila z jedného a prostého dôvodu, ktorým bola, ako inak, škola. Ale teraz, keď mám od nej pokoj, chcela by som to fotenie zrealizovať a nie len jedno!

Na koniec by som si chcela užiť čas s rodinou, čo je pre mňa to najpodstatnejšie na Vianociach. A posledné dni roka chcem byť len šťastná a vďačná za všetko. Či už dobré, alebo zlé, za všetko, čo som dostala...

Na koniec by som vám len rada dala do pozornosti nový Ask.fm účet. Rozhodla som sa, že si spravím výhradne účet na blog,takže ak máte nejaké otázky, napíšte mi ich tam! :) KLIK

Aký je váš TO-DO list na tieto Vianoce? Čo máte na Vianociach najviac rady? Poznáte nejaké dobré knihy/filmy? Ak áno, určite mi dajte vedieť dolu do komentárov!

love u

my sweeties.

Komentáre

  1. Doufám, že vše, co si tu píšeš, zvládneš :)
    Já už zkoušela powerjogu a moc mě to teda nenadchlo, tak snad normální jóga bude lepší :D

    eL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež začínam naplno makať a snažím sa zdravo stravovať, i keď pár koláčikov som neodmietla!
    A tú knihu Girl Online chcem už dlho a držím prsty, nech v zľavách ponakupuješ, čo najviac tiež sa na to chystám:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No "pár" koláčikov som neodmietla ani ja,haha. Knihu ti môžem len odporučiť! Som v nej zažratá až, až. A ďakujem, aj ja tebe držím prsty :)

      Odstrániť
  3. No za mne jóga klasika :-) Nemůžu si pomoc. Ukazuje mi jak je naše mysl a tělo ohebné.. Hezké dny nového roku

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…