Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Ovsená kaša na viacero spôsobov

Welcome my sweeties! ♥

Nakoľko som si znova po 5 mesiacoch menila dizajn ( s pomocou šikovnej Bereniky! ♥), rozhodla som sa pridať svoj prvý článok na tému Healthy Choice, ktorá na blogu zaznela už niekoľkokrát. Avšak k napísaniu nejakého článku k tejto téme som sa dostala až teraz za čo sa neskutočne ako blogerka hanbím.

 /mango, jablko, banán/



Na začiatok by som začala asi tým, že je množstvo spôsobov ako si ten základ, resp. kašu spraviť. Niekto má rád, keď si vločky najprv nad ohňom trochu prihreje, čím sú potom vločky chrumkavejšie. Avšak neodporúčam tento spôsob robiť tým, ktorým v kuchyni všetko a ľahko prihorí. Pri tomto spôsobe je preto potrebné dávať si pozor, aby ste ich náhodou nepripiekli a nemuseli potom jesť vločky s príchuťou prihoreniny (ktorú ja neznášam!). Druhá možnosť je taká, že vám tie vločky budú v mlieku plávať, inak povedané, budete mať v miske viac mlieka ako vločiek.

Ja si vločky robím tak, že si do takého menšieho hrnca nasypem ovsené vločky, ktoré hneď zalejem mliekom, avšak nie tak, aby mi tam tie vločky plávali, ale tak primerane. Počkám tak 3-5 minút, kým sa to mlieko do tých vločiek vsiakne, a potom idem s hrncom nad plyn, kde vločky miešam také 2 minúty. Vďaka tomu sú vločky teplé a mne tak chutia omnoho viac. :)

Po tomto kroku nasleduje na rad krok "čo dom dal". Čiže zozbieram všetky druhy ovocia ( najčastejšia jablká, banány, broskyne, mango, hrozno, hruška). Potom to všetko do misky naservírujem (aby to nejako vyzeralo a ja som mohla pridať fotku na IG, haha). Vždy, keď mám základnú kombináciu banán + jablko, tak si to vždy dochutím mletou škoricou. Plánujem vyskúšať ďalšie kombinácie, takže môžete očakávať pokračovanie takéhoto článku!

TIP: Ak máte chuť tam zahrnúť aj čokoládu, odporúčam horkú a na úplný spodok misky. Ak si kašu zohrejete, čokoláda sa vám potom dole roztečie, a viac chutné to už potom ani nemôže byť!

/jablko, banán/

/broskyňa, hrozno/
/jablko, hruška/

/broskyňa, jablko/

/jablko/


Máte radi ovsené kaše? Ak áno, ako si ich robíte? Páčil sa vám článok?




Komentáre

  1. Urobila si mi chúťky, tak na raňajky bude ovsená kaša, ďakujem za tip:D
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ráno veľmi veľa času nemám, keďže autobus do školy mi ide už o siedmej, takže zväčša len niečo schmatnem a bežím. Ale počas víkendov si rada doprajem raňajky, ktoré síce treba trochu dlhšie pripravovať, ale stoja za to :D Ovsená kaša je úžasná a zbožňujem ju na ten "klasický spôsob" (čiže ako ty, bez nejakého "predopekania") a s ovocím :)
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ráno to nestíham ani ja, ale ako si sama napísala, cez víkend a nečakané voľno (ako teraz štrajk) si takéto bohaté raňajky doprajem. :) A tiež si myslím, že tento spôsob je najlepší. :D

      Odstrániť
  3. júú robíme to skoro rovnako, tiež keď nenájdem doma veľa ovocia si tam dám škoricu, aby to malo nejakú dobrú chuť alebo čokoládu nechám rozpustiť, vtedy to je najväčšia mňamka :) a niekedy dochutím arašidovým maslom alebo agávovým sirupom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Arašidové maslo a agávový sirup som ešte neskúšala. Ďakujem za tip! :)

      Odstrániť
  4. Ovsenú kašu som, priznám sa, ešte nemala, no už dlho sa na to chystám. Dnes si chcem urobiť čokoládový puding z avokáda, ďatlí a kakaa, tak uvidím, ako to dopadne :)

    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že sa k nej čo najskôr dostaneš, je to fakt mňamka! :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…