Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Spring-Summer Wishlist

Krásny nedeľný deň vám všetkým želám!

Znova sa vám ozývam s ďalším článkom. Dlho som sa vám neozvala a dôvod je jednoduchý. ŠKOLA. Od vtedy, čo som nastúpila na strednú a zmenila som kolektív, zmenila som sa celkovo aj ja. Zmenilo sa aj moje správanie voči okoliu, moje názory a celkovo sa cítim byť úplne iná. Na túto tému sa vám potom vyjadrím v ďalšom článku, nakoľko o tom tento článok nebude. Cieľom dnešného článku je podeliť sa s vami o môj wishlist, ktorý bude celkom veľký.

Čím som staršia, tým viac si uvedomujem, akým smerom sa chcem v obliekaní uberať. Čím ďalej tým viac pri kúpe každého nového kúsku rozmýšľam, či sa mi oplatí kúpiť a či ho budem naozaj nosiť aj o pár mesiacov/rokov. A tak nejako bol tvorený aj dnešný Wishlist, v ktorom sa budú nachádzať hlavne basic kúsky.


Jednofarebných tričiek, či už s krátky alebo dlhým rukávom a taktiež tielok nebude nikdy dosť. Hlavne dnes, keď už máte na výber z rôznych strihov a aj farieb. Predsa len je rozdiel mať svetlo sivé tielko ako tmavo sivé tielko, haha.

Crop topy ovládli svet už pár rokov dozadu a ja som nikdy nemala odvahu si ich na seba vziať. Vždy som si v nich pripadala neskutočne tučná. Ale keďže som na postave začala makať, hádam sa už v lete odhodlám. Taktiež by som si ich ale chcela zaobstarať v basic farbách a ak uvidím nejakú chutnú crop top mikinu, ako je napríklad aj na Wishliste, neodolám a bude moja.

S veľkým sklamaním som zistila, že v mojej skrini sa nenachádza žiadna kockovaná košeľa. Kockovanú košeľu považujem ako jeden zo základných kúskov šatníka, nehľadiac na to, či je v červeno-čiernom alebo bielo-čiernom farebnom prevedení.

Bielu blúzku/košeľu zháňam už veľmi dlho a doteraz som nenašla žiadnu takú, ktorá by ma zaujala a nevyzerala by som v nej ako 40 ročná žena. Takže, neviete o nejakom obchode, kde zoženiem jednoduchú blúzku/košeľu a za prijateľnú cenu? :)

Šaty som vždy považovala ako taký symbol ženskosti. Nie len že sú neskutočne pohodlné, ale vyzerajú dobre a jednoducho sa kombinujú. Preto som sa rozhodla, že sa v obchodoch poobzerám aj po šatách v rôznych farbách, motívoch, látkach, strihoch,..  .

Sukne a rifľové kraťasy sú takým symbolom leta a tepla. Práve sukne a kraťasy v lete obľubujem. K čiernej sukni, ako aj k tej mintovej zelenej, veľmi ľahko nakombinujete už vyššie spomenuté basic tričká a to isté platí aj u kraťasoch. Potom stačí už len doladiť detaily a máme tu zaujímavý outfit.

Pred pár mesiacmi som si uvedomila, že rifle sú niečo, čo budem kupovať stále a nikdy ich nebudem mať dosť. Každopádne v obchodoch by som sa chcela zamerať hlavne na také v svetlejších farbách, ale uvidíme čo si pre mňa obchody pripravia.

Peknú, elegantnú, čiernu kabelku mám na svojom Wishliste už vyše roka a stále som žiadnu nezohnala. Avšak tieto od Michael Kors-a sa mi veľmi páčia, len tie ceny sú veľmi odrádzajúce. Aspoň pre mňa ako študentku, haha.

Biele plátené Conversy sú mojou must-have položkou na Wishliste. A už sa veľmi teším na to, ako si ich kúpim. Taktiež aj značka Vans má veľmi peknú a kvalitnú látkovú obuv, takže chcela by som si zaobstarať ďalšie ku mojim čiernym s kvetinkami. A nakoniec jednoduché čierne látkové baleríny, ktoré ma zaujali práve svojou jednoduchosťou. Takže ak ich niekde uvidím, budú moje, haha.

Rôzne žiarivé farby k jari a letu jednoznačne patria, preto aj budem voliť laky v týchto farbách. Ale to neznamená, že opustím svoje milované nudy farby. Mám v pláne si zaobstarať nude paletku očných tieňov, nudy laky na nechty a rozšíriť svoju zbierku nude rúžov. Taktiež by som si chcela zaobstarať kvalitnú čiernu linku na oči, takže ak o nejakej viete, budem rada, ak mi ju napíšete do komentáru. :)

Máte aj vy svoj jarno-letný wishlist? 

Komentáre

  1. Ja sa v poslednej dobe tiež sústredím iba na kúpu základných kúskov, ktoré viem, že budem nosiť aj o pár rokov - ako jednoduché tričká,rifle, sukne či svetre. Takéto veci sa jednak veľmi jednoducho kombinujú, nosia, no ani nikdy nevyjdu z módy a človek ich môže nosiť ako v lete, tak aj v zime. A až keď budem mať také množstvo basic kúskov, že si poviem "stačí", vtedy sa budem pozerať aj po veciach, ktoré sa nedajú nosiť každý deň :D
    Do tvojho wishlistu asi naozaj nemám čo dodať ♡
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, vystihla si to. Som rada, že sa v tomto zhodujeme. ♥ :)

      Odstrániť
  2. Držím palce ať si wishlist splníš. Ty sukně mám taky na svém wishlistu už od minulého roku a doufám, že si jednu letos už konečně koupím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Tebe držím taktiež palce v hľadaní. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…