Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

How I do my eyebrows?

Krásne utorkové ráno prajem!

Veľmi dobre si pamätám na časy, keď som mala niečo okolo 12-násť rokov a prvýkrát som sa začala o beauty svet zaujímať trochu inak. Práve v tomto veku som začala používať svoju prvú maskaru a pripadala som si už ako veľká slečna. Neskôr na to prišla aj prvá návšteva kozmetičky, kde som si nechala upraviť aj obočie do nejakého tvaru. A presne to bol začiatok, kedy som sa začala starať aj o svoje obočie.

Zlom v úprave môjho obočia nastal v roku 2015, ke klik ,ktorú môžem na začiatok vo farbení obočia len odporučiť. Avšak nechcela som ostať verná len jednej značke, takže po čase som si kúpila druhú ceruzku, avšak teraz už od značky Catrice klik . Medzitým som si svoje obočie upravovala aj so setom od Sleek klik , ktorý som ale po čase musela prestať používať, kvôli nezhode farby setu s farbou mojích vlasov.
dy som si ho začala prvýkrát dofarbovať. Začala som asi od najjednoduchšej formy dofarbovania - a to ceruzkou na obočie. Prvá voľba padla na ceruzku od Essence

Najväčší zlom v mojom upravovaní obočia nastal teraz v júni 2016, kedy som si začala obočie dofarbovať tieňmi. Ceruzky mi síce obočie dofarbili super, ale po zhliadnutí pár videí na YouTube a po pozretí obrázkov napríklad na We♥It, som sa rozhodla vyskúšať tiene a tým nejako vylepšiť výzor, a aj kvalitu svojho obočia.

Nakoľko som nechcela prvýkrát vrážať do nejakých drahých tieňov, nakoľko šlo len o vyskúšanie, siahla som po sete znova od Essence v odtieni 01 natural brunette style. A musím povedať, že tento set ma príjemne prekvapil. Za cenu necelých troch eur dokáže zázraky. Pohodlne sa s ním pracuje a farby tieňov mi sadli. Jediná nevýhoda pre mňa je mini štetček, ktorý som vymenila za iný.

Aby som sa už ale po tak dlhom úvode dostala k pointe tohto článku, vyššie na fotke sú všetky pre mňa potrebné veci, ktoré na svoju každodennú úpravu obočia používam. Prvý krok, ktorý vždy urobím, je ten, že si pomocou kefky zo starej špirály obočie prečešem, nakoľko sa v spánku niekedy moje obočie rozhodne "blázniť". Hneď potom, si obočie pretriem transparentným gélom, ktoré obočie zafixuje na celý deň. Keď gél zaschne, pustím sa do samotného farbenia obočia.

Obočie vždy farbím od konca, kde používam aj tú tmavšiu farbu v sete. Nakoľko štetec, ktorý na farbenie používam má skosený tvar, úzke a hlavne presné čiary sa s ním robia jednoducho. Tú tmavšiu farbu v sete používam približne na trištvrtinu časti obočia. Avšak pri jeho začiatku používam tú slabšiu. Celkovo sa vlastne snažím to obočie nejakým spôsobom vytieňovať od slabšej farby po tú tmavšiu.

Nakoniec len pridávam fotku svojho obočie pred a po farbení. :)

/pred/
 
/po/
 
Ako si upravujete svoje obočie vy? :)


Komentáre

  1. Ja používam kombináciu ceruzka (momentálne od Catrice) + presne set na úpravu od Essence, ktorý máš i ty; i keď svetlejší odtieň (ten sedí k mojim vlasom viac) - a musím súhlasiť, nečakala som, že bude taký dobrý :D
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wowo skvelý článok a aj krásny blog! hneď som dala odber! :) hrozne ma poteší ak aj ty mrkneš na moju stránku a ešte viac ak dáš aj odber! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…