Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Rainy Day

Ahojte!

Tiež máte pocit, že sa v poslednej dobe ľudia len sťažujú na tohtoročné leto? Skoro zo všetkých strán počúvam len o tom, ako je horúco, že by slnko už mohlo zájsť, že by sa najradšej išli schladiť na kúpaliská, avšak tento nápad ich prejde hneď po tom, čo si uvedomia, že na kúpaliskách budú v bazéne stáť asi len na jednej nohe, ak vôbec. Ja, milovník leta a celkovo tropického počasia, týmto ľuďom absolútne nerozumiem. Aj tak najviac na svete milujem, keď sa ráno prebúdzam do krásneho slnečného rána, kedy ma nebudí otravný budík, ale za to, teplé a príjemné slnečné lúče. Avšak posledné dni mi tieto rána akosi nie sú dopriané.

Dnešný deň nebol o nič iný, a ja som sa teda zobúdzala do izby plnej tmy a chladu. A keďže som sa včera rozhodla, že trocha pozmením svoju izbu, myslela som si, že v tom dnes budem aj pokračovať. Avšak keď mi zavolala kamarátka, či by som nešla na chvíľu do mesta si sadnúť a pokecať, neváhala som. Dilema ale prišla hneď potom, keď som sa pozrela von oknom a celá ulica bola opustená, bez náznaku živej duše. A vlastne ani som sa nečudovala, keďže v tomto sychravom počasí sa chce len málokomu ísť von a mne sa nechcelo o to viac, nakoľko z duše nenávidím dáždniky, a prejsť bez neho z bodu A do bodu B bolo prakticky nemožné. Ale plány som už rušiť nechcela, tak som na seba hodila prvý hrubý sveter, ktorý mi padol pod ruku, ku ktorému som zvolila klasické čierne džínsy. Celý outfit som len doplnila o klasickú čiernu kabelku, na ktorú v poslednej dobe nedám dopustiť vďaka jej jednoduchosti a veľkosti. K outfitu som potom zvolila svoju klasiku - vansy a na radu maminy som si na sveter ešte hodila aj rifľovú bundu. A myslím si, že z toho vznikla celkom zaujímavá kombinácia.

Teraz už konečne sedím doma v posteli s notebookom na nohách, slúchadlami na ušiach a vykonávaním mojej najobľúbenejšej činnosti, a to blogovaním. Síce som si počas cestovania mhd-čkou povedala, že keď prídem domov urobím ešte niečo pozitívne, jediné, čo sa chystám urobiť je ľahnúť si do vane s horúcou vodou a príjemnou vôňou vanilky.

Aj vy tak neznášate tieto sychravé dni?
 
 



 rifľová bunda - ? / sweather - Takko / black jeans - Tally Weijl / black handback - C&A / Vans - ?


Komentáre

  1. Máš úplnú pravdu, sychravé počasie nemám veľmi v láske, zvyčajne som vtedy strašne unavená a nič sa mi nechce a dokonca sa väčšinou ani neviem nakopnúť k spísaniu poriadneho článku. Naopak horúce letné dni milujem, ľudia sa na ne sťažujú asi hlavne preto, že horúčavy neznášajú a spôsobujú im zdravotné problémy, u takýchto ľudí to chápem a u iných to beriem tak, že tí sa skrátka sťažujú na všetko, takže ani počasie nie je výnimka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. outfitová kombinácia je naozaj veľmi pekná ;) mne sa na tomto počasí nepáči hlavne to, že leto momentálne vyzerá ako jeseň... a jeseň nech je na jeseň! :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Každé ročné obdobie mám akosi rada, alebo aspoň je na ňom niečo, čo sa mi páči a vyhovuje mi, a hoci to moje obľúbené je jednoznačne jeseň; leto má takisto svoje nenahraditeľné čaro :) Teda ho aspoň vidím tých prvých pár dní či týždňov - momentálne tridsaťstupňové horúčavy v Chorvátsku si užívam, ale ono ma to prejde a budem sa tešiť domov - aj na tie upršané letné dni :D :D
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám rada všetky ročné obdobia, avšak leto o niečo viac ako ostatné. Ktovie prečo, možno kvôli letným prázdninám :D Uži si Chorvátsko. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…