Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Beauty in simplicity


Ahojte!

Som jediná, ktorá nerozumie tomuto počasiu? Pred dvoma dňami som písala o tom, ako je vonku sychravo,že by to už mohlo skončiť a mohli by už prísť tie pekné, tropické dni. Presne si pamätám, ako som v ten deň kukala počasie a povedali, že od pondelka má byť zas pekne. Dnes je pondelok a ja teda žiadne slnko na oblohe nevidím (až na párkrát čo dnes vyšlo samozrejme). A keďže si nechcem skaziť prázdniny kvôli počasiu, rozhodla som sa dnes niečo podniknúť a nezabudla som si s sebou zobrať ani zrkadlovku, za čo som mimoriadne rada, pretože som mohla zas nafotiť nový outfit.

Ako ste mohli zistiť už z nadpisu, celý outfit sa nesie v jednoduchosti, ktorú ja milujem. Stále sa pri tvorení outfitu riadim dobre známym porekadlom "V  jednoduchosti je krása". Hlavným prvkom ( a asi aj jediným farebným :D) v tomto outfite je rifľová košeľa, ktorú, ak sa mám takto verejne priznať, som na sebe nemala ani raz do dnešného dňa a to ju mám už v šatníku niečo cez dva roky. Avšak po dnešnom dni ju plánujem začať aj využívať, nakoľko som si rifľovinu neskutočne obľúbila.

Celkovo hodnotím tento deň na jednotku s hviezdičkou, aj keď bolo sychravo a počas fotenia nám začalo pršať (a po chvíli aj znova prestalo) a aj keď sme pri fotení outfitu stretli zaujímavých ľudí, ktorých sme po zbytok dňa stretávali skoro všade. A aký ste mali deň vy? :)

´
 

 
 
shirt - ? / black jeans - Tally Weijl / black handbag - C&A / slip-on - Deichmann 
 
Lea

Komentáre

  1. Super outfit <3 Tomuto počasiu tiež nerozumiem :/
    Fashion Lovers

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počasie si z nás očividne robí dobrý deň.:) Ďakujem! ♥

      Odstrániť
  2. Mne to počasie vonku príde ako hlúpy vtip, po príchode z dovolenky to bolo pre mňa doslova päsť na oko. Outfit je veľmi pekný, takýto jednoduchý štýl mám veľmi rada, nič sa ním nedá pokaziť:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto leto je aj pre mňa prekvapujúco "chladné" a som zvedavá, či ešte vôbec udrú také tie typické horúčavy.. svedčí ti to ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že tie moje milované tropické teploty ešte prídu! Ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Denim košeľa v mojom šatníku chýba - a verím, že sa mi to podarí napraviť :D No zaujala ma kabelka, pri najbližšej návšteve C&A sa po nej skúsim poobzerať, či ju ešte nenájdem :)
    Veľmi pekný outfit, pristane ti to ♥
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa poobzeraj, ja som sa do nej zamilovala. :) Ďakujem veľmi pekne! ♥

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…