Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

In the beginning it was all black and white


Ahojte!

Je mi už trocha trápne písať tretí deň, resp. tretí článok o počasí, ale nemôžem si pomôcť. Konečne prišli tie moje milované tropické teploty a ja si ich užívam plným dúškom. Tieto teploty ma vždy dokážu naladiť na tie správne vlny. Vždy som ako také slniečko, ktoré sa blázni a má tie najšialenejšie nápady sveta. Taktiež mám vždy chuť niekde vycestovať napríklad aj do susedného mesta alebo si ísť len tak sadnúť do cukrárne s kamarátkami a hodiny prekecať, samozrejme, aj so zmrzlinovými pohármi.

Outfit je ešte z dňa, kedy sa počasie rozhodovalo o tom, či bude sychravé alebo príjemne teplé. S kamarátkou a mojou fotografkou sme v ten deň zažili obe varianty. Keď sme sa stretli, bolo príjemne a slnko konečne svietilo. Síce vtedy neboli nejaké tropické teploty (o čom svedčia aj čierne jeansy v outfite), obe sme boli vďačné za to, že už neprší. Lenže ako sa hovorí, neteš sa príliš skoro. Po chvíli nám začalo pršať a nevedeli sme, čo ideme teda robiť, keď si z nás počasie robí dobrý deň. Najbližšie miesto, kam sme mohli zájsť bolo kníhkupectvo, v ktorom sme sa ani extra dlho nezdržali, nakoľko to množstvo ľudí bolo priam neznesiteľné. Tak sme sa vybrali (samozrejme ešte v tom daždi) do neďalekej kaviarne, ktorá sa volá Čáry-máry. Ja som túto kaviareň poznala už dlhšie, avšak kamarátka Sára tam bola po prvýkrát. Avšak zhodli sme sa, že sa tam čo najskôr vrátime, spravíme pár fotiek a ja vám o tomto čarovnom mieste napíšem o trochu viac. Každopádne objednali sme si čaje a pozorovali počasie spoza okna. Po asi hodinke sedenia v kaviarni sa počasie konečne uvedomilo a my sme mohli ísť fotiť outfit, ktorý už môžete vidieť na fotkách nižšie. Znova som sa držala pravidlom "v jednoduchosti je krása", takže pri vyberaní outfitu mi nesmrtená čierno-biela kombinácia prišla ako najlepšia možná voľba. :)







T-shirt - ? / black jeans - Tally Weijl / black handbag - C&A / Vans - ?
 
Lea

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…