Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Simple summer outfits | Inspiration

Krásne ráno prajem!

Posledné dni mám toľko povinností a plánov, že ani neviem, kde mám hlavu. To je aj dôvod, prečo sú články každé 3-4 dni a nie dva, ako sa mi to pár dni darilo. Včera som si už konečne pretriedila šatník, takže už aspoň viem, čo všetko tam mám a celkom sa teším na ďalšie outfitové posty. Keď už sme pri tých outfitoch, jeden večer som sa celkom nudila, tak ma napadlo vytvoriť koláže na Polyvore a vzniklo z toho podľa mňa pár zaujímavých letných outfitových kombinácií.
SUMMER BRIGHTS


Prvý outfit je založený na croptope s výraznou potlačou, ktorý mi hneď padol do očka. Nakoľko som nechcela outfit zbytočne "zaťažovať" inými potlačami, zvolil som už len kúsky v jednoduchých, no aj tak podľa mňa krásnych farbách. Či už si zvolíte ku croptopu čiernu alebo bielu sukňu, na výber máte množstvo kombinácií, ako ich zladiť s vhodnou obuvou a následne doplnkami. Napríklad zvoliť si k čiernej sukni biele Conversy, biely alebo aj rúžový batok a k tomu športovú šiltovku Nike. Alebo ak máte chuť vyzerať ako dáma, môžete zvoliť bielu sukňu, biele topánky na opätku, čiernu kabelku a klobúk. Kombinácií je tu naozaj mnoho a myslím si, že nimi nič nepokazíte. :)
Real?

Keďže šaty ako také milujem, nemohla som si dovoliť neurobiť outfit aj na to. Tieto jednoduché čierne alebo šedé?  šaty ma na prvý pohľad zaujali a ja sama neviem prečo. A keďže sa mi veľmi páči kombinácia šaty+tenisky, tak som aj k tomu outfitu zvolila jednoduché Nike-y, ku ktorým som potom dala ako doplnok ruksak. Celý outfit som potom doladila o výrazné okuliare a červený rúž. Avšak ak by sa niekomu táto kombinácia nepáčila, je tu aj druhá, kde si môžete obuť sandále a dolatiť to, pre mňa na pohľad zaujímavou kabelkou.
Pink&Blue

Pri šatoch ostaneme aj pri tomto outfite. Chcela som vytvoriť niečo, čo na prvý pohľad zaujme. Či sa mi to podarilo musíte posúdiť už vy samé, ale pre mňa je tento outfit taký typický na leto. Maxi šaty doladené lodičkami (alebo pre pocit pohodlia sandálmi), biela kabelka, zaujímavé okuliare, rúžové pery a vuala, ďalší outfit je na svete. :)
Yellow

Posledný outfit sa nesie taktiež vo farebných tónoch a to konkrétne v žltej. Žltá je jedna z farieb, ktorá sa mi k letu nesmierne hodí ( a to v šatníku mám len jednú žltú vec, aký paradox). Každopádne jednoduché žlté tielko sa dá kombinovať na viacero spôsobov, ako môžete samé vidieť na obrázku. K tomu už len dolatiť správnu obuv a doplnky, a môžete vyraziť!

Ktorý outfit sa vám najviac páči?
Lea

Komentáre

  1. Všetky outfity sú krásne, najviac ma zaujal ten posledný<3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sama neviem, ktorý sa mi páči najviac, keďže každý je iný :D Ale páči sa mi, že si k jednému topu vytvorila viac kombinácií a našla spôsob, ako ich dress-up, ale i dress-down, čo ja osobne veľmi cením - takto aspoň vidieť, že človek nemusí mať doma walk-in closet s tisícmi kúskov oblečenia, ale že stačí i pár, ktoré sa dajú ľahko kombinovať a vytvárať nové a nové outfity na rôzne príležitosti :)
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…