Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Restorative shampoo and conditioner

Ahojte!

Ako si užívate prázdniny? Ja som zatiaľ spokojná, i keď si myslím, že niektoré dni som mohla využiť aj efektívnejšie, ako len ležať v posteli a kukať filmy. Ja len dúfam, že týchto dní bude v Auguste oveľa menej, avšak o viac sa s vami podelím už v pripravovanom článku. Dnes sa s vami po dlhšej dobe podelím o recenziu a tentokrát na vlasovú kozmetiku značky Yves Rocher.

Dávnejšie ma chytila chuť vyskúšať aj inú vlasovú kozmetiku ako je kozmetika z drogérií alebo katalógov ako sú Oriflame a Avon. A nakoľko značka Yves Rocher ma doposiaľ nesklamala, rozhodla som sa práve pre ich vlasovú kozmetiku a už teraz vám prezradím, že som mimo nešľapla.
Keď vojdete do kamennej predajne YR, nájdete tam celý jeden regál vlasovej kozmetiky a poviem vám, vybrať si jeden šampón a kondicionér bol celkom hard work, aspoň pre mňa. Avšak ak presne viete aký typ vlasov máte, nebudete mať problém si vybrať. Ale keďže moje vlasy sú suché, jemné a k tomu všetkému aj rýchlo mastiace sa, dlho som rozmýšľala nad výberom. Nakoniec som sa ale rozhodla pre šampón a kondicionér z rady pre poškodené vlasy.

Šampón a takisto aj kondicionér úžasne voňajú vďaka bio jojobovému oleju, o ktorý je táto rada obohatená. Pri používaní šampónu a kondicionéru dokopy som sa zbavila elektrizujúcich vlasov, ktoré sa mi naskytli vždy, keď mi vlasy uschli a ja som si ich učesala. Taktiež mám vlasy o čosi lesklejšie a už konečne nevyzerajú zle. Sú vyživené, pevnejšie a aj hebké na dotyk. Čo ma nesmierne teší je fakt, že nie sú spľasnuté, ale sú krásne nadýchané. Čo sa týka pravidelnosti umývania, ja si ich umývam každý 2-3 deň, nakoľko si vlasy neustále chytám a upravujem, a to je na jemných vlasoch veľmi rýchlo vidieť.
Šampón obsahuje viac ako 96% rastlinných zložiek a myciu rastlinnú zložku. Kondicionér má v sebe viac ako 99% rastlinných zložiek a je ešte doplnený aj o mandľový olej ( kombinácia jojobového a mandľového oleja je naozaj okúzľujúca ♥ ). Šampón je bez silikónov, parabénov a farbív a kondicionér len bez silikónov.

Táto rada si ma získala, predsa len sú toto už moje druhé zakúpené balenia. V blízkej budúcnosti by som sa rada pokukala aj po inej rade z tejto vlasovej kozmetiky. A čo vy? Máte nejaké skúsenosti s vlasovov kozmetikou YR? 

Lea

Komentáre

  1. Je to skvelý kondicionér, mám ho aj ja ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som zatiaľ ešte nikdy neskúšala šampóny či kondicionéry od YR, ale musím povedať že ma v tvojej recenzii veľmi zaujali - hoci moje vlasy nie sú jemné, sú poškodené a práve táto kombinácia by im možno pomohla :D
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj a myslím si, že vedľa nešľapneš :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…